Το Ελληνικό Καλοκαίρι είναι μια… ψυχική κατάσταση’ είναι συναίσθημα!

0
48
views

Ένα πλάνο, 40 δευτερόλεπτα, 50 λέξεις, 1 εικόνα, 1.000 συναισθήματα, η Ελλάδα, η ψυχή της, η καρδιά της που χτυπάει δυνατά και αδιάκοπα!

«Η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ. Παρέμεινε και παραμένει ανοιχτή πρόσκληση. Με την καρδιά της να χτυπά δυνατά, αδιάκοπα. Παντού. Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της οικουμένης»*.

«Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο’ η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα. Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε, που κάνουμε διακοπές ..» αναφέρει, μεταξύ άλλων, η φιλοσοφία της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό για το 2020.

Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού που εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είσαι με όσους αγαπάς και της επαφής με τη φύση.

Το Ελληνικό Καλοκαίρι

Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι απλά ο ήλιος και η θάλασσα.

Αυτά τα έχουν και άλλες χώρες.

Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους.

Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που νιώθεις όταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία.

Και από τη στιγμή που το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα, μπορείς να το νιώσεις …

οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Η ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας

Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του ελληνικού καλοκαιριού.

Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. 

Καμβάς

Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που έχτισε η Ελλάδα μέσα από την διαχείριση του κορονοϊού, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα μόνο πλάνο. Το οποίο λειτουργεί ως «καμβάς» πάνω στον οποίο το μήνυμα του ελληνικού καλοκαιριού «γράφει» καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας.

Δείτε το βίντεο εδώ

 *

– Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis – CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού.

-H Marketing Greece αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.

– Η ταινία Endless Greek Summer αποτελεί το πρώτο βίντεο της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

-*Από την ομιλία του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, που καλωσόρισε χθες βράδυ, τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και όλους όσοι έδωσαν το ‘παρών’ στην Αίγλη του Ζαππείου, στο πλαίσιο της παρουσίασης της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό για το 2020.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here