Από ένα κεντρικό βίντεο διάρκειας εξήντα δευτερολέπτων και άλλα τέσσερα θεματικά για τον θαλάσσιο τουρισμό, τη γαστρονομία, την ευεξία και τον τουρισμό πολυτελείας και τις υπαίθριες δραστηριότητες στο πολιτιστικό τουρισμό αποτελείται η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ, διάρκειας έξι μηνών.
Ντέπυ Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)
Στο νέο αφήγημα του εμπλουτισμένου και διαφοροποιημένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο, τις αξίες και τις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης παντού στην Ελλάδα όλο το χρόνο βασίζεται η νέα καμπάνια του ΕΟΤ.
«Υλοποιούμε το σχέδιο προβολής της χώρας το οποίο βασίζεται σε δυο κεντρικούς πυλώνες» δήλωσε ο δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης Τύπου για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού και της προβολής της νέας καμπάνιας.
Οι δυο κεντρικοί πυλώνες στηρίζονται:
Α. Σ’ ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο, μια στρατηγική προώθηση του ελληνικού τουρισμού η οποία θα οδηγήσει την Ελλάδα στην επόμενη μέρα, θα είναι το νέο αφήγημα για τον ελληνικό τουρισμό.
Ένα νέο αφήγημα το οποίο πάει πέρα από το μοντέλο «ήλιος + θάλασσα», και ενσωματώνει εμπλουτισμό του προϊόντος μας στηριζόμενο στο τρίπτυχο «άνθρωποι, αξίες, εμπειρίες»
Β.Ο δεύτερος πυλώνας είναι αυτή η διαφημιστική εκστρατεία η οποία υποστηρίζει αυτό το αφήγημα.
«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής που έχουν γίνει τουλάχιστον τα τελευταία δέκα χρόνια. Μια καμπάνια διάρκειας έξι μηνών σε Ευρώπη και Αμερική συνολικού προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης επισημαίνοντας παράλληλα την συνδιαφήμιση του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με 18 αεροπορικές εταιρίες και 76 tour operators του εξωτερικού με συνολικού προϋπολογισμό 10,6 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα ο ΕΟΤ υλοποιεί μια καμπάνια διαφήμισης κλασικής προβολής σε ποσοστό 80% σε ψηφιακά μέσα του εξωτερικού, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης κτλ. συνολικού προϋπολογισμού 12,3 εκατ. ευρώ.
Ο γ.γ. του ΕΟΤ ανέφερε ότι τις επόμενες εβδομάδες θα παρουσιαστούν κι άλλες έξυπνες και καινοτόμες πρωτοβουλίες, «ένα ευρύ φάσμα έμμεσης και άμεσης προβολής της χώρας που ξεκινάει από μηχανοκίνητο αθλητισμό, ελληνική μουσική αλλά και κινούμενα σχέδια» πρόσθεσε.
Το 2021 χρονιά ανάκαμψης
Στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ ο κ. Φραγκάκης έκανε μια σύντομη αναφορά στην περσινή χρονιά.
«Τους τελευταίους 14 μήνες η κυβέρνηση και ιδίως το υπουργείο Τουρισμού δίνουν μάχη να κρατηθεί όρθιος ο τουρισμός, ένας από τους ισχυρότερους παραγωγικούς κλάδους της οικονομίας μας» δήλωσε προσθέτοντας «το 2020 καταφέραμε να ανοίξουμε με ασφάλεια την τουριστική σεζόν, καταφέραμε να ανακτήσουμε ένα 20% των εσόδων του 2019, και το κυριότερο καταφέραμε να κρατήσουμε ψηλά τη φήμη της χώρας μας στο εξωτερικό».
Πέρυσι ο ΕΟΤ μέσα σε διάστημα εννέα μηνών υλοποίησε τέσσερις διαφορετικές καμπάνιες στο εξωτερικό συνολικού προϋπολογισμού 16,6 εκατ. ευρώ.
«Και αν το 2020 ήταν χρονιά επιβίωσης, το 2021 θεωρούμε ότι θα είναι η πρώτη χρονιά ανάκαμψης» ανέφερε ο γ.γ. του ΕΟΤ.
Πέντε βίντεο
Σχετικά με τη νέα καμπάνια αποτελείται από ένα κεντρικό βίντεο 60 δευτερολέπτων και άλλα τέσσερα (4) θεματικά για το θαλάσσιο τουρισμό, τη γαστρονομία, την ευεξία και τον τουρισμό πολυτελείας και για τις υπαίθριες δραστηριότητες στο πολιτιστικό τουρισμό.