Το κοινό πολυτελείας δεν επιθυμεί απλώς να ζήσει μια καλά οργανωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, αλλά μια εμπειρία που μπορέσει να ανακαλύψει τον εαυτό του!
Το παραπάνω συμπέρασμα αποδεικνύουν τα αποτελέσματα της πρόσφατης μελέτης της Horwath HTL, την οποία παρουσιάζει στην Ελλάδα η Crowe SOL, στο πλαίσιο της δραστηριοποίησής της στον τομέα του Hotel, Tourism & Leisure (HTL).
Αυτό που έρχεται να προστεθεί ως βασικός παράγοντας επιλογής ενός ταξιδιού, για το κοινό πολυτελείας, είναι η έμπνευση και ο σκοπός. Δεν επιθυμούν απλώς να ζήσουν μια καλά οργανωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, αλλά μια εμπειρία που θα τους μετασχηματίσει, που θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, να βρουν ένα βαθύτερο νόημα και ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις!
Τα 5 σημεία
Βάσει πάντα της μελέτης, για να μπορέσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις να κερδίσουν μερίδια από το συγκεκριμένο κοινό, θα πρέπει να σχεδιάσουν την στρατηγική τους αναλύοντας πέντε βασικά σημεία:
1.Σκοπός και βαθύτερο νόημα
2.Προσωποποίηση υπηρεσιών
3.Προσφορά βιωματικών εμπειριών
4.Ισορροπημένη ψηφιακή αποτοξίνωση (συνδεδεμένη αποσύνδεση)
5.Απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών.
1 τρις ευρώ η παγκόσμια αγορά πολυτελείας
Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές που προκύπτουν παγκοσμίως στις ανάγκες των καταναλωτών, στην αγοραστική τους δύναμη και την ενίσχυση σε υποδομές πολυτελούς φιλοξενίας, γίνεται αντιληπτό πως το τοπίο μετατοπίζεται ραγδαία. Οι αλλαγές στις συνήθειες του τρόπου ζωής, καθώς και η τεχνολογική και ψηφιακή εξέλιξη είναι οι δύο βασικοί παράγοντες που τείνουν να αλλάξουν τον τρόπο σκέψης του συγκεκριμένου κοινού.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το 2016, η αξία της παγκόσμιας αγοράς πολυτελείας άγγιξε το 1 τρισ. ευρώ με μέση ετήσια ανάπτυξη της τάξεως του +4%.
Μόλις μέσα σε 6 χρόνια (2010-2016), ο αριθμός των ατόμων με καθαρή υψηλή αξία (HNWI) αυξήθηκε +52%, ταυτόχρονα με την συνολική αύξηση της αξίας αυτών των ατόμων κατά +49%.
Οι μεταβολές αυτές επηρέασαν και θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τον τομέα της φιλοξενίας. Για παράδειγμα, η αγορά των πολυτελών ταξιδιών τα προηγούμενα χρόνια αυξανόταν με γρηγορότερο ρυθμό (+4,5%) από την συνολική αγορά (+4,25), ενώ οι μελλοντικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ακόμα υψηλότερο ποσοστό (+6,2%) σε σχέση με τη συνολική αγορά (+4,8%).
*
-Η Crowe SOL, συμβουλευτικός βραχίονας της μεγαλύτερης ελεγκτικής εταιρείας της Ελλάδας ΣΟΛ Α.Ε. και μέλος τους διεθνούς δικτύου Crowe Horwath International, είναι μια από τις 10 μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες της χώρας, η οποία έχει δημιουργήσει εξειδικευμένη ομάδα προσφοράς συμβουλευτικών υπηρεσιών για ξενοδοχεία, τουρισμό και αναψυχή (HTL).
-Στον τομέα του τουρισμού και της αναψυχής, προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις, σε οργανισμούς του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, όσον αφορά στον στρατηγικό σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και διαχείριση προορισμών και προϊόντων, στην ανάπτυξη και διοίκηση έργων και στην επιχειρησιακή ετοιμότητα.