Γιάννης Τσάκαλος: Ο τουρισμός αλλάζει και απαιτεί προσαρμοστικότητα

0
5
views
Ο ταξιδιώτης αλλάζει και οι λόγοι που θα τον επηρεάζουν να επιλέξει προορισμό, κατάλυμα, εμπειρία, θα είναι διαφορετικοί (φωτ. Ντέπυ Χιωτοπούλου)

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η εταιρία στρατηγικού μάρκετινγκ AQ Strategy και ο έμπειρος επί τριάντα και πλέον έτη στον τουρισμό Γιάννης Τσάκαλος σχεδιάζουν με στρατηγική την επόμενη μέρα στην αγορά του τουρισμού.

Μια νέα επαγγελματική σελίδα ανοίγει για τον Γιάννη Τσάκαλο κα την εταιρία στρατηγικού μάρκετινγκ που δημιούργησε, την AQ Strategy, η οποία εισέρχεται δυναμικά στην αγορά του τουρισμού και της φιλοξενίας, με στόχο να βοηθήσει επιχειρήσεις και προορισμούς να αναπτυχθούν δυναμικά.

Και μπορεί ο τουρισμός σε παγκόσμιο επίπεδο να βιώνει τη μεγαλύτερη κρίση όλων των εποχών, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, ωστόσο ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ  είναι πιο σημαντικός από ποτέ.

«Η επόμενη μέρα θα έρθει και θα είναι πολύ διαφορετική.  Η προσαρμογή στα νέα δεδομένα θα είναι καθοριστική, ακόμα και για την επιβίωση επιχειρήσεων και οργανισμών. Όσοι το αντιληφθούν, θα ανέβουν στο κύμα που θα τους οδηγήσει σε εξαιρετικά αποτελέσματα τα επόμενα χρόνια» δηλώνει ο ιδρυτής της εταιρίας Γιάννης Τσάκαλος, με εμπειρία τριάντα χρόνων στον τουρισμό.

Μια νέα επαγγελματική σελίδα ανοίγει για τον Γιάννη Τσάκαλο κα την εταιρία στρατηγικού μάρκετινγκ που δημιούργησε, την AQ Strategy

Οι βασικοί πυλώνες

Η AQ Strategy με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, δραστηριοποιείται στον ευρύτερο τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού, καθώς και της οικονομίας των εμπειριών.

Οι βασικοί της πυλώνες είναι η ανάπτυξη επιχειρήσεων (business development), η στρατηγική συμβουλευτική (strategic advisory) καθώς και η διαχείριση έργων (project management).

Οι δε υπηρεσίες της αφορούν επενδυτικά σχήματα, ξενοδοχεία, ομίλους ξενοδοχείων, επιχειρήσεις στον ευρύτερο τουριστικό τομέα και στον τομέα των ταξιδιών, start ups και προορισμούς.

Η AQ Strategy με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, δραστηριοποιείται στον ευρύτερο τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού, καθώς και της οικονομίας των εμπειριών

Ο ταξιδιώτης αλλάζει

Οι αλλαγές που αναμένονται τα επόμενα χρόνια (λόγω τεχνητής νοημοσύνης, machine learning και big data) σε όλο το φάσμα του τουρισμού και της φιλοξενίας,  θα είναι βαθύτερες από εκείνες που γνώρισε ο χώρος κατά τα τελευταία πενήντα χρόνια. Ο ταξιδιώτης αλλάζει και οι λόγοι που θα τον επηρεάζουν να επιλέξει προορισμό, κατάλυμα, εμπειρία, θα είναι διαφορετικοί. Η βιώσιμη ανάπτυξη, η ψηφιακή μεταρρύθμιση  και η ικανότητα προσαρμογής στα νέα δεδομένα, αποτελούν τη μόνη επιλογή.

Αυτό άλλωστε αντιπροσωπεύει η AQ (Adaptability Quotient), τον δείκτη προσαρμοστικότητας, ο οποίος στην εποχή μας είναι εξαιρετικά σημαντικός’ η AQ Strategy περιγράφει τη δυνατότητα προσαρμογής στην αλλαγή στον τομέα του τουρισμού!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here