Μαζί ΕΟΤ και Aegean στην καμπάνια της φετινής τουριστικής περιόδου

0
7
views

Με τίτλο «Sunshine Discount» ξεκινάει το προωθητικό βίντεο της κοινής καμπάνιας του ΕΟΤ και της Aegean ενόψει της έναρξης της νέας τουριστικής περιόδου. Hot  καιρός 260 ημέρες καλοκαιρίας όλον τον χρόνο και όσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά θερμοκρασίας από τον τόπο αναχώρησης σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια που θα φτάνει έως 40%.

Ντέπυ Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι’ αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.

Το προωθητικό βίντεο της κοινής καμπάνιας EOT– AEGEAN με τίτλο «Sunshine Discount» παρουσιάστηκε σήμερα στο πλαίσιο διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN Μαρίνα Σπυριδάκη για την παρουσίαση του φετινού προγράμματος συνδιαφήμισης.

«Η Ελλάδα έχει να αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις και μια από αυτές είναι να ανοίξει έγκαιρα και με ασφάλεια τον τουρισμό» δήλωσε ο  γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης  προσθέτοντας ότι σ’ αυτό το πλαίσιο δουλεύει ο ΕΟΤ μεθοδικά το τελευταίο εξάμηνο «σε μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική  προβολής και προώθησης της Ελλάδας ως μιας αυθεντικής ταξιδιωτικής εμπειρίας».

Ο ίδιος επισήμανε ότι σε συνεργασία με τον στρατηγικό τους εταίρο – την Aegean- αξιοποιούν όλα τα εργαλεία που έχουν και μέσα από αυτήν τη συνεργασία «θα μας βοηθήσει στην επανεκκίνηση της τουριστικής μας βιομηχανίας, στην ενίσχυση της απασχόλησης και στην αύξηση της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο».

Από την πλευρά της η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN Μαρίνα Σπυριδάκη επισήμανε πως για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ο ΕΟΤ αποτελεί το φυσικό σύμμαχο της αεροπορικής εταιρίας στην προσπάθεια της χώρας να αναδείξει την ελκυστικότητα.

«Ο ανταγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει και είναι ήδη έντονος» ανέφερε η κα. Σπυριδάκη προσθέτοντας ότι η Aegean έχει κάνει προσαρμογές στο δίκτυό της προκειμένου να ανταποκριθεί περισσότερο στις ανάγκες του ταξιδιώτη που θέλει να έρθει γρήγορα στον προορισμό του και να απολαύσει αυτό που του έχει λείψει περισσότερο, τον ήλιο, τη ζέστη, τη θάλασσα, την ξενοιασιά.

Από αριστερά: Χάρης Ντιγριντάκης (δημοσιογράφος -συντονιστής της εκδήλωσης), Μαρίνα Σπυριδάκη (διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN), Δημήτρης Φραγκάκης (γενικός γραμματέας του ΕΟΤ)

Η καμπάνια και οι διαφορές της θερμοκρασίας

Η καμπάνια με τίτλο «Sunshine Discount» που θα έχει διάρκεια συνολικά εννιά μήνες (9) έχει ήδη ξεκινήσει να προβάλλεται στο εξωτερικό, εδώ και δυο εβδομάδες, και όπως αναφέρθηκε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά.

Απευθύνεται στους επισκέπτες από δέκα (10) βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και οι πρώτοι που αντιδρούν είναι η Γερμανία, Γαλλία και Αγγλία ενώ σιγά σιγά ‘ξυπνούν’ και οι υπόλοιπες χώρες.

Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης μεταξύ ΕΟΤ και Aegean βασίζεται σε μια έξυπνη ιδέα, «παίζει με τις διαφορές της θερμοκρασίας και ο βασικός στόχος είναι να προσελκύσουμε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης στο πλαίσιο της σημερινής διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου.

«Η καμπάνια ‘μιλάει’ στο δυνητικό επισκέπτη και του δίνει μια υπόσχεση που μπορεί να κάνει πράξη και να επιλέξει τελικά την Ελλάδα» τόνισε από την πλευρά της η κα. Σπυριδάκη.

Σύμφωνα με την ίδια, συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας μας και της καμπάνιας είναι οι πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει σε εξωτερικούς χώρους. «Και εκεί σύμμαχός μας δεν είναι άλλος από τον καιρό» ανέφερε εξηγώντας ότι ο ήλιος είναι αυτός που παρουσιάζει τις εμπειρίες διαφορετικά. «Αυτήν την επιθυμία θέλουμε να ξυπνήσουμε σ’ όλους όσοι δουν αυτό το βίντεο και αυτήν την επιθυμία θέλουμε να κάνουμε πράξη» πρόσθεσε η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN.

Επισήμανε ότι η καμπάνια είναι σχεδιασμένη με τέτοιον τρόπο, που θα ‘τρέξει’ όλον τον χρόνο, έτσι ώστε τους μήνες Σεπτέμβριο – Νοέμβριο να μετατοπιστεί στην ελκυστικότητα των city break προορισμών.

22 εκατ. ευρώ για την προβολή της Ελλάδας

Ρίχνοντας όλα του τα ‘όπλα’ σε χώρες – στόχους σε Ευρώπη και Αμερική, ο ΕΟΤ υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα προβολής που έχει γίνει στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία.

«Θα  δαπανήσουμε πάνω από 22 εκατ. ευρώ το 2021, το 50% θα πάει στη συνδιαφήμιση και το άλλο 50% θα πάει στην καθαρή προβολή στο εξωτερικό» ανέφερε ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης ενώ σ’ ότι αφορά τη συνεργασία με την Aegean εστιάζει σε τρεις βασικές αρχές για τη φετινή σεζόν:

Α. το γεγονός ότι το απογραμμάτιστο ταξίδι θα επικρατήσει, τουλάχιστον τουλάχιστον κατά τους πρώτους μήνες

Β. η απόφαση να μην πηγαίνει ο ΕΟΤ σε καμπάνιες 2-3 μηνών αλλά σε μακροπρόθεσμες με την συγκεκριμένη να κρατάει περίπου 9 μήνες

Γ. να γίνεται επιλογή συγκεκριμένων χωρών και να υπάρχει ευελιξία και προσαρμοστικότητα στο πως επενδύονται τα χρήματα της καμπάνιας, σε ποιες αγορές και σε ποια target group.

«Για εμάς είναι ένα πολύ μεγάλο στοίχημα αυτή η σεζόν’ καταφέραμε πέρυσι με τη συνεργασία όλων να διασώσουμε ένα 20% του εισοδήματος που προσφέρει ο ελληνικός τουρισμός» δήλωσε ο κ. Φραγκάκης προσθέτοντας ότι η συνεργασία του ΕΟΤ με την Aegean εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο συνεργασιών με αεροπορικές εταιρίες και tour operators στο κομμάτι της συνδιαφήμισης και στο κομμάτι της προβολής.

Αναποφάσιστοι και κρατήσεις της τελευταίας στιγμής

Γνωρίζοντας ότι και φέτος η χρονιά θα κριθεί στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, όπως επισημάνθηκε η καμπάνια απαντάει τόσο στρατηγικά όσο και συναισθηματικά στο κοινό. «Ξέρουμε ότι ο επισκέπτης είναι ακόμη αναποφάσιστος, του έχει λείψει ο ήλιος και όλα αυτά που μπορεί να κάνει σε εξωτερικό περιβάλλον’ δίνει βεβαίως μεγάλη έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια, θέλει να μεταβεί χωρίς πολλές στάσεις στον προορισμό του, και γι’ αυτό θεωρούμε ότι και η ιδέα και ο σχεδιασμός ανταποκρίνεται πλήρως στην ανάγκη του επιβάτη» ανέφερε η κα. Σπυριδάκη εξηγώντας ότι η προσαρμογή του δικτύου της Aegean στο να επενδύσει στις επτά περιφερειακές βάσεις, εκ των οπίων οι τρεις νέες (Μύκονος, Σαντορίνη, Κέρκυρα), διευκολύνει τους τουρίστες να έρθουν απευθείας στους αγαπημένους τους προορισμούς.

Η ίδια τόνισε ότι η εταιρία δεν δίνει μόνο κίνητρα για τον τουρισμό από το εξωτερικό, «δίνουμε κίνητρα και στους Έλληνες να ταξιδέψουν» σημείωσε.  

Ψηφιακό πράσινο πιστοποιητικό

Η πορεία των εμβολιασμών αλλά και η σωστή εφαρμογή του ψηφιακού πράσινου πιστοποιητικού είναι σημαντικοί παράγοντες για την ομαλή εξέλιξη της φετινής τουριστικής σεζόν.

«Είναι πολύ σημαντικό να δούμε πως θα εξελιχθεί το ψηφιακό πράσινο πιστοποιητικό, το οποίο θα μας βοηθήσει να μην έχουμε πισογυρίσματα και να υπάρχει μια ομαλή εξέλιξη στη σεζόν, να γνωρίζουν όλοι αυτοί οι επισκέπτες πώς θα πετάξουν, τι θα αντιμετωπίσουν όταν γυρίσουν» ανέφερε η κα. Σπυριδάκη.  

Τέλος, ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε ότι το ψηφιακό πράσινο πιστοποιητικό μέχρι 15 Ιουνίου, ενδεχομένως και λίγο αργότερα, θα είναι απολύτως έτοιμο να εφαρμοστεί στις χώρες της Ε.Ε.

«Η Ελλάδα προχωράει σε διμερείς συμφωνίες προκειμένου να δεχτούμε κι άλλα πιστοποιητικά εμβολιασμού ώστε να υπάρχει εισροή τουριστών όπως για παράδειγμα το Sputnik το οποίο έχουμε αποδεχτεί» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης λέγοντας ότι η υλοποίηση του πράσινου πιστοποιητικού αποτελεί πολύ καλό τρόπο επιτάχυνσης και διευκόλυνσης των ταξιδίων το επόμενο μεγάλο διάστημα.

«Η υλοποίησή του θα βοηθήσει πάρα πολύ τον τουρισμό και γενικότερα τις μετακινήσεις στην Ε.Ε.» ανέφερε υπενθυμίζοντας ότι πρώτα η Ελλάδα και συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το πρότεινε στις 15 Ιανουαρίου 2021, όπου με μεγάλη επιμονή κατάφερε να το περάσει από τους θεσμούς της Ε.Ε. και να υλοποιείται. 

Σχολιάζοντας την τρέχουσα χρονιά ο κ. Φραγκάκης ανέφερε «Θα είμαι ευχαριστημένος να πάμε καλύτερα από πέρυσι, το 2021 να κάνουμε μια πραγματική επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού. Πέρυσι δουλέψαμε περίπου τρεις μήνες ως τουριστική βιομηχανία, μαζέψαμε 4,2 δις ευρώ έσοδα, δηλαδή ένα 20% των εσόδων του 2019, αν φέτος μπορέσουμε να πάμε στο διπλάσιο θα είμαστε εξαιρετικά καλά».   

*

-Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια επισκεφτείτε την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της AEGEAN https://en.aegeanair.com/sunshine-discount/.

-Για να δείτε το αγγλικό σποτ της καμπάνιας επισκεφτείτε το κανάλι της AEGEAN στο YouTube: https://youtu.be/KZEuOYzPaIE.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here