Σάββατο, 12 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήΕπιλογέςΑυτά είναι τα νέα εκθεσιακά Περίπτερα του ΕΟΤ (ΦΩΤΟ)

Αυτά είναι τα νέα εκθεσιακά Περίπτερα του ΕΟΤ (ΦΩΤΟ)

ΗΕλλάδα ως ένας κορυφαίος, ελκυστικός, πολυνησιακός τουριστικός προορισμός, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, ποιοτικές υπηρεσίες, αυθεντικές εμπειρίες όλον τον χρόνο παρουσιάζεται στα νέα εκθεσιακά Περίπτερα του ΕΟΤ τα οποία αποκτούν νέο, σύγχρονο σχεδιασμό.

ΝΤ.Χ. (hiotopoulou@gmail.com)

Νέο σύγχρονο σχεδιασμό, σύμφωνα με τη νέα τάση της ψηφιακής τεχνολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης αποκτούν τα εκθεσιακά περίπτερα του ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Βασικός επικοινωνιακός  στόχος τους είναι η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Το νέο περίπτερο, όπου η επίσημη πρώτη παρουσίασή του στο εξωτερικό θα πραγματοποιηθεί στην World Travel Market του Λονδίνου (7 – 9 Νοεμβρίου 2022) περιέχει σημαντικές καινοτομίες με έμφαση στα ψηφιακά μέσα.

Από την πλευρά του, ο Γ.Γ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε μεταξύ άλλων: «Με τα νέα περίπτερα του ΕΟΤ κάνουμε ένα ακόμα βήμα στην διαδικασία εκσυγχρονισμού του Οργανισμού και ανανέωσης των εργαλείων προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Το νέο περίπτερο περιέχει σημαντικές καινοτομίες, ενώ γίνεται πιο λειτουργικό για τους επισκέπτες και τους εκθέτες μας» δήλωσε ο Γ.Γ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης κατά τη διάρκεια της πρόσφατης παρουσίασης που έγινε από τον ίδιο, παρουσία της προέδρου του Οργανισμού Άντζελας Γκερέκου.

Όπως τόνισε ο κ. Φραγκάκης «σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τουρισμό διεθνώς, βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο. Καινοτομία, βιωσιμότητα και έμφαση στα ψηφιακά μέσα είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας που αποτυπώνονται και στην νέα αρχιτεκτονική των περιπτέρων».

Ο νέος σχεδιασμός

Ο νέος σχεδιασμός των εκθεσιακών Περιπτέρων του ΕΟΤ αναδεικνύει την εταιρική του ταυτότητα και των συνεκθετών του, καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας του, μέσα από την ευρηματική και καλαίσθητη υιοθέτηση και ένταξή τους στα αρχιτεκτονικά στοιχεία της πρότασης, διατηρώντας παράλληλα μία λιτή και απλή προσέγγιση που αποπνέει διαχρονικότητα.

Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων μεταφρασμένα στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.

Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μία ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία-δομές, που στο σύνολό τους συνθέτουν το χαρακτηριστικό locus της χωρικής κατασκευής. Ο επισκέπτης, περιδιαβαίνοντάς τα, συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές του πολιτισμού και της ελληνικής ιδιοσυστασίας, βιώνει την αίσθηση του «ανήκειν», και αποκτά μία ολοκληρωμένη αυθεντική εμπειρία. «Μέτρον Άριστον» και «Μηδέν Άγαν», στοιχεία που διακρίνουν την αισθητική και το ύφος του χώρου, με απλό, ξεκάθαρο τρόπο, με αναφορές στην ελληνική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό.

Το νέο πρόσωπο της Ελλάδας

Το νέο πρόσωπο της Ελλάδας ως κορυφαίου, αειφόρου προορισμού σηματοδοτεί το νέο περίπτερο του ΕΟΤ και όπως επισήμανε η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου «η εργονομία του περιπτέρου ακολουθεί τις αρχές της πράσινης οικονομίας, ενώ η εμβληματική χρήση του μαιάνδρου στην δομή της κατασκευής αναδεικνύει την διαχρονική ελληνική αισθητική. Με τη χρήση υπερσύγχρονων ψηφιακών εφαρμογών επιτυγχάνεται η διάδραση με τον επισκέπτη» προσθέτοντας πως «με συνεργασία, συντονισμό, συνέπεια,  καταφέραμε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, και συνεχίζουμε δυναμικά».

Ο ΕΟΤ στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις

Οι Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ. Σκοπός της συμμετοχής του είναι:

  • Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (brand awareness) της χώρας και η επικοινωνία στο ευρύ κοινό της ποικιλίας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός Ελλάδα, καθώς και
  • Η λειτουργική και αισθητική υποστήριξη της εικόνας ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος.

Συμμετοχές και βραβεύσεις

Από το 2011 και έως σήμερα ο ΕΟΤ συμμετέχει στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού, προσαρμοσμένα στις εκάστοτε διαστάσεις του εκθεσιακού χώρου. Ο ενιαίος  σχεδιασμός, εναρμονισμένος με τους άξονες στρατηγικής του ΕΟΤ ως προς την προβολή των τουριστικών προϊόντων, συμβάλει μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand «Ελλάδα», διευκολύνοντας τη διαμόρφωση μιας διακριτής αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων. Το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε έως σήμερα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων,  για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

*

-Η επίσημη πρώτη παρουσίαση του νέου περιπτέρου στο εξωτερικό θα γίνει στην World Travel Market του Λονδίνου που θα πραγματοποιηθεί από 7 έως 9 Νοεμβρίου 2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα