Σε συνέχεια της ανακοίνωσης που εξέδωσε η Aegean σχετικά με τα ταξίδια στο εξωτερικό, εξαιτίας του κοροναϊού, προχωράει σε νέα ενημέρωση προς το κοινό.
«H AEGEAN ενημερώνει ότι βρίσκεται σε τακτική επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές (ΕΟΔΥ) σε σχέση με θέματα που αφορούν τον κοροναϊό (Covid-19) ώστε να λαμβάνει όλες τις σχετικές οδηγίες που αφορούν την αερομεταφορά είτε σαν γενική προληπτική προετοιμασία είτε για τις ενδεδειγμένες ενέργειες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις».
Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρία «έχει ήδη εντατικοποιήσει τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεών της, σε όλους τους σταθμούς τη χώρας και του εξωτερικού, κατά την διάρκεια της ημέρας αλλά και μετά την ολοκλήρωση των πτήσεων κατά την διάρκεια της νύχτας.».
Απολύμανση
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, «επιπλέον, έχει ήδη δημιουργήσει και εφαρμόσει, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία απολυμάνσεων, διαδικασία απολύμανσης που εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που λάβει ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ ότι σε συγκεκριμένη πτήση υπήρξε μεταφορά επιβάτη με πιθανό κρούσμα.».
Τέλος, διευκρινίζεται ότι αρμόδιοι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τη διαχείριση πιθανών περιστατικών είναι αποκλειστικά ο ΕΟΔΥ και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Μετάθεση εισιτηρίου χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις
Να υπενθυμίσουμε, ότι, ήδη από τις 23 Φεβρουαρίου 2020, η Aegean έχει δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες της που ταξιδεύουν έως 20 Μαρτίου 2020, να μεταθέσουν το εισιτήριο τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (ημερομηνία πραγματοποίησης του ταξιδιού έως 20 Οκτωβρίου 2020), χωρίς τέλη αλλαγής (rebooking fees).