Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΗπειρωτική ΕλλάδαΚεντρική ΜακεδονίαΘεσσαλονίκη και Χαλκιδική προβάλλονται στο Γερμανικό κοινό

Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική προβάλλονται στο Γερμανικό κοινό

Mε κοινό περίπτερο συμμετείχαν oι Οργανισμοί Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού F.RE.E. στο Μόναχο.

Μετά από δυο χρόνια αναβολών λόγω πανδημίας, η διεθνής έκθεση τουρισμού και αναψυχής F.RE.E. (Fair for Leisure and Travel) διεξήχθη στο Μόναχο, από τις 22 ως τις 26 Φεβρουαρίου, προσελκύοντας το ενδιαφέρον 160.000 επισκεπτών ενώ συμμετείχαν 900 εκθέτες από 50 χώρες.

Οι Οργανισμοί Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχαν με κοινό περίπτερο και φιλοξενούμενο στέλεχος της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Αυξημένο το ενδιαφέρον των Γερμανών

Στις πέντε ημέρες λειτουργίας της, το περίπτερο της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής επισκέφτηκε μεγάλος αριθμός Γερμανών, πολλοί εκ τους οποίους είναι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες. Για παράδειγμα, 1 στους 3 Γερμανούς που επισκέφτηκαν το περίπτερο είχαν κάνει διακοπές στη Χαλκιδική τουλάχιστον μία φορά, ενώ έντονο ήταν και το ενδιαφέρον για την πόλη της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύεται σε σημαντικό προορισμό για τους Βαυαρούς.  

Οι δύο Οργανισμοί προώθησαν από κοινού τους προορισμούς δίνοντας στους Γερμανούς επισκέπτες πληροφορίες για τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί να έχουν προγραμματίζοντας τις διακοπές τους σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική. 

Κάμπινγκ στην Χαλκιδική

Αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον του κοινού για δυνατότητες  κάμπινγκ στην περιοχή με τη Χαλκιδική να αποδεικνύεται πολύ δημοφιλής και στους Γερμανούς campers, οι οποίοι δείχνουν να την προτιμούν, καθώς είναι εύκολα προσβάσιμη, διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές και συνδυάζει εξωτικές παραλίες, δραστηριότητες στη φύση και μοναδικά αξιοθέατα.

Παράλληλα, η πόλη της Θεσσαλονίκης αναδεικνύεται ως ένας γαστρονομικός παράδεισος που αναμειγνύει αρμονικά το σύγχρονο στοιχείο με την πλούσια ιστορία της εμπλουτίζοντας με αυτό τον τρόπο και το τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής.    

«Η Γερμανική αγορά αποτελεί την πρώτη σταθερά εθνικότητα σε αφίξεις και μία σημαντική σε οδικές αφίξεις για τη Χαλκιδική. Η συνεχιζόμενη παρουσία μας εδώ εντάσσεται στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων για την προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού της Χαλκιδικής και την επαναπροσέγγιση του οδικού τουρισμού από τη νότια Γερμανία, όπου η απόσταση πλέον μέσω Σερβίας είναι 16 ώρες» δήλωσε ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος προσθέτοντας «Η κοινή μας παρουσία με την πόλη της Θεσσαλονίκης βοηθάει στην διαφοροποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος καθώς και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου».  

Από την πλευρά της η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «H Γερμανία είναι μία παραδοσιακή ισχυρή τουριστική αγορά για τη Θεσσαλονίκη. Η κοινή προβολή της σε συνδυασμό με τη Χαλκιδική δίνει την ευκαιρία στον Γερμανό Τουρίστα να έχει πολλές και διαφορετικές αυθεντικές εμπειρίες 365 μέρες το χρόνο πέρα από την στερεότυπη αναζήτηση του μοντέλου «Ήλιος – Θάλασσα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα