Ανέδειξε άγνωστους στο εξωτερικό ελληνικούς προορισμούς, συνδύασε διαφορετικές περιοχές ως ενιαίες διαδρομές, προώθησε εναλλακτικές δραστηριότητες και τοπική γαστρονομία.
Δέκα χρόνια λειτουργίας κλείνει φέτος το γραφείο PASS PARTOUT – Tourism Marketing, συμπληρώνοντας 100 διοργανώσεις ταξιδιών εξοικείωσης για δημοσιογράφους και τουριστικούς επαγγελματίες από 25 χώρες.
Το PASS PARTOUT – Tourism Marketing της πολύ δραστήριας Σοφίας Μπουρνατζή, ερευνώντας, σχεδιάζοντας, οργανώνοντας και υλοποιώντας εξατομικευμένα προγράμματα επισκέψεων στην Ελλάδα, ανέδειξε άγνωστους στο εξωτερικό ελληνικούς προορισμούς, συνδύασε διαφορετικές περιοχές ως ενιαίες διαδρομές, προώθησε εναλλακτικές δραστηριότητες και τοπική γαστρονομία, συνεργάστηκε με καταλύματα όλων των κατηγοριών και επιστράτευσε ντόπιους επαγγελματίες για τη διάδοση των παραδόσεων και της ιστορίας.
Συνεργασίες
Σε συνεργασία με τους φορείς προώθησης του ελληνικού τουρισμού, τους τουριστικούς φορείς της Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης, Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας, Σερρών, Κιλκίς, Δράμας, Καβάλας, Αττικής και με την αμέριστη υποστήριξη ξενοδόχων και επιχειρηματιών από όλη την Ελλάδα, οι tour operators ενέταξαν στα προγράμματά τους νέους προορισμούς που επισκέφθηκαν ενώ οι travel writers και οι travel bloggers προώθησαν τις εμπειρίες τους σε εντυπωσιακά μεγάλο αριθμό αναγνωστών.
Οι συνεργασίες του PASS PARTOUT με παρουσιαστές τηλεοπτικών καναλιών όπως, το NBC των Η.Π.Α., με ενώσεις δημοσιογράφων όπως το International Food, Wine, Travel Writers Association που εδρεύει στην Καλιφόρνια, με δημοσιογράφους μεγάλων εφημερίδων της Βρετανίας όπως η Telegraph, η Guardian και η Financial Times, έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό τα θεματικά προγράμματα εξοικείωσης. Στο σύγχρονο τουριστικό μάρκετινγκ το θέμα είναι που προσδιορίζει τον προορισμό και όχι το αντίστροφο.
Το 2016, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, διοργανώθηκε η εξειδικευμένη καμπάνια «ARISTOTLE – THE 5th ELEMENT» που προέτρεψε τους επισκέπτες να ανακαλύψουν την πεμπτουσία του προορισμού μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι.
Το 2017, ξεκίνησε η καμπάνια Ιστορικής Μνήμης «SALONICA FRONT WWI – War Memorial» σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς, ενημερώνοντας για την τεράστια σημασία των Μνημείων Α’ Παγκοσμίου Πολέμου της περιοχής.