Την αίτηση της THAI Smile Airways, να γίνει μέλος του Connecting Partner Model της παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας Star Alliance, ενέκρινε η Ανώτατη Εκτελεστική Επιτροπή της Συμμαχίας.
Η THAI Smile Airways αναμένεται να πληρεί όλες τις απαιτήσεις εισαγωγής μέχρι το τέλος του έτους, και θα γίνει ο δεύτερος Connecting Partner της Συμμαχίας, μετά την Juneyao Airlines, η οποία έγινε Connecting Partner το 2017.
Το πρόγραμμα των Connecting Partners επιτρέπει στην Star Alliance να καλύψει τα τυχόν κενά του δικτύου σε περιφερειακή βάση.
Η THAI Smile Airways θα προσθέσει 11 νέους προορισμούς στο δίκτυο της Star Alliance, το οποίο προσφέρει ήδη, πτήσεις σε πάνω από 1.300 αεροδρόμια, σε 194 χώρες.
Connecting Partner
Το Connecting Partner model καθιερώθηκε από τη Star Alliance τον Ιούνιο του 2016, προκειμένου να λειτουργήσει συμπληρωματικά με το μοντέλο των μελών της Συμμαχίας. Σε αντίθεση με την πλήρη ιδιότητα μέλους στη Συμμαχία, η οποία απαιτεί την οικοδόμηση εμπορικών συνδέσμων με όλα τα πλήρη μέλη, το περιφερειακό πλαίσιο του Connecting Partner απαιτεί τη σύναψη εμπορικών σχέσεων με τουλάχιστον τρεις αερομεταφορείς μόνο.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με ένα δρομολόγιο που περιλαμβάνει μεταφορά μεταξύ μιας αεροπορικής εταιρείας μέλους της Star Alliance και ενός Connecting Partner, θα λαμβάνουν τα προνόμια της Συμμαχίας ως επιβάτες, και σε ότι αφορά στις αποσκευές κατά το check-in. Επιπλέον, οι κάτοχοι της Gold Card της Star Alliance θα απολαμβάνουν ένα προσωποποιημένο σύνολο προνομίων, σύμφωνα με τις διαφορετικές προσφορές προϊόντων κάθε επιμέρους Connecting Partner.
*
Η αεροπορική εταιρεία THAI Smile Airways με έδρα τη Μπανγκόκ, έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες για τη διασφάλιση της απαιτούμενης τεχνολογίας και των απαραίτητων εμπορικών συνδέσμων, που θα της επιτρέψουν να ξεκινήσει την εξυπηρέτηση επιβατών σε πτήσεις με ανταπόκριση της Star Alliance το 2020.
Από τη στιγμή εκείνη, ο αερομεταφορέας θα παρέχει τα προνόμια που αντιστοιχούν στους επιλεγμένους επιβάτες της Star Alliance με Gold Status, οι οποίοι ταξιδεύουν σε πτήσεις με ανταπόκριση, όπως προτεραιότητα στο Check-in, πρόσβαση στους χώρους THAI Smile Lounge, και προτεραιότητα στην παράδοση αποσκευών.