Η καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό στην Ελλάδα – Οι αγορές στόχοι (BINTEO)

0
13
views

Μοναδικά τοπία και ομορφιές της ηπειρωτικής Ελλάδας καθώς και πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες στην ενδοχώρα προβάλλονται μέσα από τη νέα καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό, με κεντρικό μήνυμα «Greece, does have a winter».

Διάρκειας τεσσάρων (4) μηνών είναι η νέα  δυναμική καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ η  οποία προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των Ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες στην ενδοχώρα.

Με κεντρικό μήνυμα, «Greece does have a winter» – Η Ελλάδα έχει και χειμώνα, η νέα καμπάνια εστιάζει στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό, μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της (islands): Την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών (mainlands)!

Εμπειρίες στη φύση

 «Greece has a winter too» ανακοινώνει η νεαρή γυναίκα, πρωταγωνίστρια της ταινίας, η οποία έχει αναλάβει μια αποστολή καθόλου εύκολη. Να γνωρίσει στους ταξιδιώτες  τον ελληνικό χειμώνα και τα mainlands, τις ελληνικές «ηπειρωτικές περιοχές», το όνομα που έδωσε η καμπάνια στην ηπειρωτική χώρα.

Οι «ηπειρωτικές περιοχές» είναι πολλές, διαφέρουν η μία από την άλλη και όλες προσφέρουν πλήθος δυνατοτήτων και εμπειριών για την ικανοποίηση κάθε προσδοκίας. Βόλτες  με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από αυτές!

Σε αγορές στόχους

Η καμπάνια, διάρκειας 4 μηνών, θα αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας στις αγορές – στόχους, στις οποίες περιλαμβάνονται: Ηνωμένο Βασίλειο,  Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία και το Ισραήλ.

Επιπλέον, θα εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών όπως Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

«Η καμπάνια έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή πανευρωπαϊκά λόγω της μετάλλαξης,  αλλά στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους χειμερινούς μας προορισμούς που έχουν δοκιμαστεί δυσανάλογα κατά τα τελευταία δύο χρόνια. Ταυτόχρονα, η καμπάνια θα έχει ένα δυναμικό χαρακτήρα, που θα παρακολουθεί τις εξελίξεις αναφορικά με τις αγορές στόχους» δήλωσε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Ο ίδιος ευχαρίστησετο Ίδρυμα Ωνάση που στέκεται αρωγός στην προσπάθεια  δημιουργίας αξίας για την ελληνική κοινωνία, μέσω της χορηγίας προς στο Υπουργείο Τουρισμού για την  εν λόγω παραγωγή, όπως και των επόμενων παραγωγών για τον εσωτερικό τουρισμό, το city break, αλλά και την μεγάλη καμπάνια για το καλοκαίρι.

Τουρισμός όλο τον χρόνο

Πέρα από το «Ήλιος και Θάλασσα» η νέα στρατηγική του ΕΟΤ αντιμετωπίζει όλη την Ελλάδα ως ένα εν δυνάμει τουριστικό προορισμό καθ΄ όλη την διάρκεια του έτους.

«Κινούμενοι σε αυτή την λογική, ξεκινάμε την πρώτη καμπάνια, η οποία αφορά τους ηπειρωτικούς προορισμούς της χώρας μας, και διαθέτουν όλες τις προϋποθέσεις για να πρωταγωνιστήσουν στον χειμερινό τουρισμό. Κάνουμε πράξη την βούλησή μας να αναδείξουμε την χώρα μας πέρα από το γνωστό μοντέλο «ήλιος- θάλασσα» και να ενισχύσουμε προορισμούς και επιχειρήσεις που προσφέρουν μοναδικές χειμερινές εμπειρίες» δήλωσε από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτρης Φραγκάκης επισημαίνοντας πως σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει και η επόμενη καμπάνια στο εξωτερικό που θα αφορά city break προορισμούς.

Ο κ. Φραγκάκης ευχαρίστησε το Ίδρυμα Ωνάση για την ευγενική του συνεισφορά, η οποία είναι αποφασιστικής σημασίας σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια που κάνουν από κοινού το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ.

Δείτε το βίντεο : https://youtu.be/dXfBVNKqKRM

*

-Το δημιουργικό και η παραγωγή  της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο Υπουργείο Τουρισμού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here