Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚεντρική ΜακεδονίαΘεσσαλονίκηΕΟΤ – City Break: Τι είναι καλύτερο από τα weekends; Τα greekends*...

ΕΟΤ – City Break: Τι είναι καλύτερο από τα weekends; Τα greekends* φυσικά! (VIDEO)

Αυθεντικά ελληνικά σαββατοκύριακα προ(σ)καλεί ο ΕΟΤ τους ταξιδιώτες να απολαύσουν στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και συγκεκριμένα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ντέπυ Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com

Με κεντρικό μήνυμα «greekend: End your week like a Greek» και υπογραφή το μότο της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας «All you want is Greece»,η νέα δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει την όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend*, δηλαδή σ’ ένα ελληνικό σαββατοκύριακο (weekend).

Έτσι λοιιπόν μέσα από το «Make your weekend a greekend*» τόσο η Αθήνα όσο και η Θεσσαλονίκη επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο «ζωντανό» city-break. Ο τόπος για να ζήσει κανείς να υπέροχο αστικό σαββατοκύριακο γεμάτο εμπειρίες. Σε πρώτο πλάνο ο καλός καιρός, οι μικρές αποστάσεις και οι αναρίθμητες επιλογές φαγητού, ποτού και διασκέδασης που μας επιτρέπουν να περνάμε σχεδόν όλο το σαββατοκύριακο έξω από το σπίτι.

Η γοητευτική πλευρά της ζωής  

Μέσα από την καμπάνια παρουσιάζεται η πιο γοητευτική πλευρά της ζωής στις μεγάλες πόλεις, αυτή που κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα σαββατοκύριακο.

Οι πρωταγωνιστές ξυπνούν σε μια ηλιόλουστη πόλη κι έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους για να γνωρίσουν τις ομορφιές της: μουσεία, περίπατοι, βόλτες στην παραλία, καφές στα υπαίθρια καφέ, νόστιμο φαγητό, τέχνες, shopping, συναντήσεις και γνωριμίες,  διασκέδαση, ένα σαββατοκύριακο που τα έχει όλα!

Ένα υπέροχο weekend γεμάτο ξεχωριστές δραστηριότητες, τόσο μοναδικά ελληνικό, που σχεδόν δικαιούται να έχει το δικό του όνομα. Το greekend* είναι μια υπέροχη εμπειρία να ζήσει κανείς και να γνωρίσει τις πιο όμορφες πλευρές της πόλης.

Διάρκεια της καμπάνιας

Η νέα διαφημιστική καμπάνια το ΕΟΤ θα έχει αρχικά διάρκεια δύο σχεδόν μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτη φάση, σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος της νέας καμπάνιας «City Break» είναι να καθιερωθεί το νέο concept greekend* και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak.

 Η εκκίνηση από Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ένα σαββατοκύριακο ξέγνοιαστο είναι αυτό που έχει λείψει σε όλους μετά από τις δύσκολους μήνες της πανδημίας. Η Αθήνα και  η Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που το προσφέρουν απλόχερα. «Make your weekend a greekend λέει χαρακτηριστικά ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού σποτ.

«Η εκκίνηση γίνεται με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, φωτίζοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το εμπόριο, τη διασκέδαση, τα ξενοδοχεία μας, και φυσικά τα απόλυτα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, το κλίμα και τους ανθρώπους τους» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας λέγοντας πως τα ξενοδοχεία πόλεων και ειδικά στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

«Η καμπάνια αυτή είναι η πρώτη μιας σειράς δράσεων που θα υλοποιήσουμε, ώστε να προσκαλέσουμε τους επισκέπτες να απολαύσουν, με ασφάλεια, ένα αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας» σημείωσε ο κ. Κικίλιας.

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε πως «ένας από τους βασικούς άξονες της στρατηγικής του ΕΟΤ είναι η προβολή στο εξωτερικό των ελληνικών πόλεων, οι οποίες έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν μοναδικές City Break εμπειρίες. Η καμπάνια για το greekend*, το ελληνικό weekend, έχει σαν στόχο να προβάλλει ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν, το οποίο δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από άλλους γνωστούς προορισμούς τριημέρου της Ευρώπης. Να προβάλλει ελληνικές πόλεις που προσφέρουν εμπειρίες γαστρονομίας, διασκέδασης, πολιτισμού, αναψυχής και ποιοτικών υπηρεσιών φιλοξενίας».

Σημειώνεται ότι το δημιουργικό και η παραγωγή  της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο Υπουργείο Τουρισμού.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα