Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΕλλάδαΗπειρωτική ΕλλάδαEdutourism: Destination Management - Το παράδειγμα της Ελλάδας (ΦΩΤΟ)

Edutourism: Destination Management – Το παράδειγμα της Ελλάδας (ΦΩΤΟ)

Η νέα τάση του εκπαιδευτικού τουρισμού υλοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία από την Hospitality Stories και την Ελβετική Ανώτατη Σχολή Τουρισμού Λουκέρνης (HFT Luzern AG) στο πρωτοποριακό σεμινάριο με θέμα Destination Management Το παράδειγμα της Ελλάδας.

Στην Αθήνα και στο Ναύπλιο από τις 6 έως και τις 10 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο του μεγαλύτερου Ελβετικού Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος HFT Luzern/Höhere Fachschule Tourismus Luzern με θέμα “Destination Management-Το παράδειγμα της Ελλάδας”.

Οι δύο εταιρίες ένωσαν τις δυνάμεις τους συγκεντρώνοντας ένα εντυπωσιακό line-up των σπουδαιότερων στην κατηγορία τους Ελληνικών εταιριώναπό τον χώρο του Leisure & Hospitality Management.

Την συνολική ευθύνη της διοργάνωσης του πρωτοποριακού στο είδος του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, που ανήκει στην νέα, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα κατηγορία του εκπαιδευτικού τουρισμού/edutourism, είχε η εξειδικευμένη εταιρία Τουριστικού Marketing, Hospitality Stories.

Διαδραστικές παρουσιάσεις

Σαράντα τρεις (43) Ελβετοί φοιτητές και φοιτήτριες που σπουδάζουν Τουριστικό Management  στο HFT Luzern/Höhere Fachschule Tourismus Luzern, εργαζόμενοι υποχρεωτικά παράλληλα part time σε διάφορους κλάδους του Ελβετικού Τουρισμού, είχαν την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, ειδικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο σεμινάριο διαδραστικές παρουσιάσεις και να συζητήσουν με τους Έλληνες decision makers από τον χώρο της Ελληνικής Τουριστικής βιομηχανίας σχετικά με την θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, τις προοπτικές ανάπτυξης νέων μορφών τουρισμού και νέων Ελληνικών προορισμών αλλά και τις μελλοντικές προκλήσεις στον χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας με έμφαση στην αειφόρο τουριστική ανάπτυξη.

Τους φοιτητές συνόδευαν ο Διευθυντής του HFT Luzern Sergio Roth, ο ιδιοκτήτης και Director Patrick Rüedi, και ο Καθηγητής/Coach κ. Thomas P. Illes, καθώς και οι διοργανωτές του Συνεδρίου και ιδιοκτήτες της Hospitality Stories Δήμητρα Βλάχου και Πυθαγόρας Νάγος.

Οι πυλώνες της θεματολογίας

Οι πυλώνες, οι οποίοι απετέλεσαν την θεματολογία το σεμιναρίου, ήταν οι παρακάτω:

7 Μαρτίου, Αθήνα:

Ποια είναι σύμφωνα με τους Έλληνες stakeholders η θέση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού

A. Τάσεις-Αντιλήψεις-Βέλτιστες πρακτικές-Επόμενα Βήματα

B. Επικοινωνία:-Τρόποι επικοινωνίας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού-Ψηφιακή διαφημιστική επικοινωνία

Γ.  Αειφορία–ταξιδεύουμε υπεύθυνα: Η περίπτωση της πόλης της Αθήνας

9 Μαρτίου, Ναύπλιο:

Παρουσίαση από επιλεγμένους τοπικούς stakeholders του Ναυπλίου ως year round τουριστικού προορισμού που λειτουργεί παράλληλα και συμπληρωματικά με την Αθήνα.

Πέρα από το καθαρά εκπαιδευτικό τμήμα του σεμιναρίου, οι Ελβετοί προσκεκλημένοι είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά και να ξεναγηθούν στα πλέον σημαντικά αρχαία μνημεία της Αθήνας και της Αργολίδας, επισκεπτόμενοι τον Παρθενώνα, το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, τις Μυκήνες, το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Παράλληλα, γνώρισαν από κοντά την αυξανόμενη σημασία του Οινοτουρισμού και της αυθεντικής, γνήσιας Ελληνικής γαστρονομίας για την διαμόρφωση της συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας του ξένου επισκέπτη της Ελλάδας.

Οι 43 φοιτητές που ήρθαν στην Ελλάδα απέκτησαν στη διάρκεια της επίσκεψης τους μια άρτια και σφαιρική εικόνα για το Destination Μanagement του τουριστικού προορισμού Ελλάδα. 

Ο βασικός στόχος ήταν, όχι μόνο η διάχυση γνώσης και εμπειρίας, αλλά και στοχευμένο interaction μεταξύ ομιλητών και φοιτητών στην διάρκεια των παρουσιάσεων.

*

-Η μεγάλη επιτυχία της φετινής πρώτης διοργάνωσης επιταχύνει μέσα στους δυο προσεχείς μήνες τον προγραμματισμό για τα επόμενα σεμινάρια με θεματολογία πάντα γύρω από τον χώρο του Tourism Management για το 2024 και την καθιέρωση τους σε ετήσια βάση σε επιλεγμένους Ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς.

-Η Hospitality Stories με έδρα την Ζυρίχη/Ελβετία, ειδικεύεται στον χώρο του Τουριστικού Marketing & Συμβουλευτικού Management στον χώρο του Τουρισμού, με έμφαση στον σχεδιασμό, διοργάνωση και προώθηση εμπειριών με αυστηρά βιωματικό χαρακτήρα για μεμονωμένους επισκέπτες και μικρά groups, καθώς και διοργάνωση tailor-made events σε επιλεγμένους προορισμούς στην Ελλάδα και στην Τουρκία.

– Το HFT Luzern S.A. (Höhere Fachschule Tourismus Luzern AG, Ανώτατη Σχολή Τουρισμού Λουκέρνης Α.Ε.) ιδρύθηκε το 1987 και έλαβε το 1990 πρώτη στην Ελβετία την επίσημη αναγνώριση από την ελβετική κυβέρνηση ως Ανώτατη Σχολή Τουρισμού στην χώρα.

Η έδρα της Σχολής βρίσκεται στο κέντρο της ιστορικής πόλης της Λουκέρνης, στην όχθη της ομώνυμης λίμνης, δίπλα στον ιστορικό σιδηροδρομικό σταθμό.

Στόχος της Σχολής είναι η επιμόρφωση και η εκπαίδευση νέων φοιτητών, που επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στον τουριστικό κλάδο, μερικοί εκ των οποίων καταλαμβάνουν στην διάρκεια της επαγγελματικής σταδιοδρομίας τους ανώτερες και ανώτατες διευθυντικές θέσεις σε εταιρίες από τον χώρο του Τουρισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα