Σάββατο, 5 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήΚεντρική ΜακεδονίαΘεσσαλονίκηΗ γερμανική αγορά «ψηφίζει» Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

Η γερμανική αγορά «ψηφίζει» Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το FVW Workshop Greece 2020 στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή 40 γερμανών εκπροσώπων του τουρισμού.

Ενθουσιασμένοι από τις ομορφιές και τα ενδιαφέροντα της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής αλλά και γεμάτοι εμπειρίες σχετικά με την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού την εποχή του κορονοϊού, επέστρεψαν στην πατρίδα τους, τη Γερμανία, 40 εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου (tour operators, ταξιδιωτικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι του FVW -του μεγαλύτερο ΜΜΕ για τον τουρισμό στη Γερμανία με πορεία 50 ετών).

Το «FVW workshop Greece 2020»  πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από 15-20 Σεπτεμβρίου με πολύ μεγάλη επιτυχία και μετέδωσε το πιο αισιόδοξο μήνυμα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, στους 40 περίπου επαγγελματίες του τουρισμού που συμμετείχαν. Η συνεδριακή ημέρα 17/09/20 με συντονιστή τον αρχισυντάκτη του FVW κύριο Klaus Hildebrand, κατέδειξε την ανάγκη για ανάπτυξη της αγοράς σε προορισμούς με πλούσιο χαρτοφυλάκιο σε διαφορετικές μορφές τουρισμού καθώς και ποιοτικές υπηρεσίες.

Thessaloniki, Halkidiki, FVW-Workshop 15.-20.09.2020

Έδωσε δε το μήνυμα της δύναμης, ανθεκτικότητας, ευελιξίας, προστασίας και ασφάλειας στην covid-19 εποχή.

Η κορυφαία διοργάνωση, από τις ελάχιστες στην covid-19 εποχή, κάλυψε τη μεγάλη ανάγκη της Γερμανικής αγοράς, που αναζητά προορισμούς και θέλει να δώσει προτάσεις στη ζήτηση για διακοπές. Η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική αποκάλυψαν θησαυρούς και πρόσφεραν Ελληνική φιλοξενία πέρα από κάθε προσδοκία στους 40 συμμετέχοντες.

Thessaloniki, Halkidiki, FVW-Workshop 15.-20.09.2020

Η συνεδριακή ημέρα

Στη συνεδριακή ημέρα ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης παρουσίασε την εθνική στρατηγική για την επανεκκίνηση του τουρισμού με πληροφόρηση η οποία έδωσε εμπιστοσύνη στην ασφάλεια και προστασία της ελληνικής φιλοξενίας και της χώρας σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε σε τρία θέματα του ελληνικού τουρισμού 2020 που αποτελούν παρακαταθήκη για το 2021: α) ο ελληνικός τουρισμός άνοιξε παρά τα δυσοίωνα μηνύματα, β) κερδίσαμε σε επαγγελματισμό κα αξιοπιστία με την εφαρμογή πρωτοκόλλων, τεστ κλπ, γ) καταφέραμε να κινήσουμε την τουριστική βιομηχανία ένα  πολύ δύσκολο εγχείρημα το οποίο είχε ανάγκη η οικονομία.

«Το 2021 είναι πρόκληση, δεν γνωρίζουμε πως θα διαμορφωθούν οι παράγοντες, προσπαθούμε να είναι ασφαλής ο τουρισμός, επενδύουμε στον ποιοτικό τουρισμό και ανταποκρινόμαστε στις αλλαγές του τρόπου με τον οποίο γίνονται πλέον τα ταξίδια» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης

Θεσσαλονίκη, πόλη ασφαλής και ελκυστική!

Τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης παρουσίασε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη, μεταφέροντας παράλληλα το μήνυμα ότι η Θεσσαλονίκη είναι ένας ασφαλής και ελκυστικός προορισμός για τη γερμανική αγορά, όπου οι επισκέπτες μπορούν να ακολουθήσουν όμορφες διαδρομές στα ρωμαϊκά, βυζαντινά και οθωμανικά μονοπάτια, στα πολλά και ενδιαφέροντα  μουσεία. Η κα. Καραγιάννη δεν παρέλειψε να επισημάνει την εξαιρετική κουζίνα της πόλης και τις μοναδικές υπηρεσίες φιλοξενίας.

Από την πλευρά της η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου παρουσίασε την κομβική σημασία της πρωτεύουσας της Μακεδονίας αναφορικά με τη θέση της, τις υποδομές, το κλίμα, και τις θεματικές μορφές τουρισμού που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα. Αξιοποιώντας κάθε πλεονέκτημα της πόλης παρουσίασε την οργανωμένη φιλοξενία που παρέχει στον επισκέπτη, αλλά και την ετοιμότητα και προσαρμογή που έχει επιδείξει στα νέα δεδομένα.

“Πολλές ιστορίες, μια καρδιά” για την πόλη της Θεσσαλονίκης και τους Γερμανούς εκπρόσωποι του τουρισμού

Ανάδειξη Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης

Τις ομορφιές και τις δυνατότητες με τις ποικίλες μορφές τουρισμού της Χαλκιδικής παρουσίασε ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος στους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες.

«Ήταν μία μοναδική ευκαιρία ανάδειξης του κοινού προορισμού, Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική, σε μία εθνικότητα που μπορεί να φέρει πολύ περισσότερες ποιοτικές διανυκτερεύσεις ώστε να πετύχουμε καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τάσιος.

Οι Γερμανοί επισκέφτηκαν και τη γραφική Άθυτο στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής

*

– Διοργανωτές του «FVW workshop Greece 2020» ήταν το FVW και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, με την ευγενική στήριξη του ΕΟΤ, του ΞΕΕ, και υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού.

-Η εταιρεία ερευνών trevo trend, παρουσίασε την τάση της ζήτησης για διακοπές στους καταναλωτές με συγκριτική ανάλυση και έδειξε ότι υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο να αναπτυχθεί η σχέση και συνεργασία με τη γερμανική αγορά τόσο στη Θεσσαλονίκη που δέχεται μεγάλο αριθμό τακτικών πτήσεων από πολλά αεροδρόμια της Γερμανίας όσο και στη Χαλκιδική που αποτελεί ιδανικό μοντέλο προορισμού με θεματικές προτάσεις.

-Το πρόγραμμα για τους 40 Γερμανούς εκπροσώπους του τουρισμού περιελάμβανε εκδρομές, περιηγήσεις, επισκέψεις στη Θεσσαλονίκη, στους Βασιλικούς Τάφους στη Βεργίνα, στις τρεις χερσονήσους της Χαλκιδικής, στα Αρχαία Στάγειρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα