Την προώθηση νέων επενδύσεων και την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα ως προορισμό όλο το χρόνο σχεδιάζουν μέσα από τη στενή τους συνεργασία το υπουργείο Τουρισμού και ο Όμιλος της TUI.
Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε σήμερα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, τονίστηκε ότι η Ελλάδα αποτελεί στρατηγική επιλογή για επενδύσεις και η ΤUI σχεδιάζει μέσα και από τη συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού να ενισχύσει την παρουσία της στην Ελλάδα.
Η Ελλάδα είναι ο δεύτερος πιο δημοφιλής και ελκυστικός παγκόσμιος προορισμός για τους επισκέπτες της TUI. Σε εφαρμογή της στρατηγικής συνεργασίας, αυξήθηκε κατά 10% ο αριθμός των ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα από την TUI το 2017, περίπου 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες, και πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 10.000 πτήσεις προς την Ελλάδα.
Νέες επενδύσεις
Ο όμιλος TUI προτίθεται να επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία και κρουαζιέρες, τόσο παγκοσμίως, όσο και στην Ελλάδα.
Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται 10 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα, πρόσθετες στα 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία, και η επέκταση των προγραμμάτων κρουαζιέρας, όπου ήδη έχει συμπεριλάβει 26 ελληνικά λιμάνια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ομίλου της TUI, Friedrich Jοussen επισήμανε ότι η Ελλάδα διαθέτει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα, την ιστορία της, τον πολιτισμό, τις φυσικές της ομορφιές, και «οι επισκέπτες που επιλέγουν την Ελλάδα αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες».
Τόνισε επίσης την σημασία των υποδομών για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού στην Ελλάδα και τη συμβολή τους στην ενίσχυση της απασχόλησης προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας.
Ελλάδα – προορισμός 365 ημέρες το χρόνο
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου παρουσιάστηκε το πλαίσιο και οι στρατηγικοί στόχοι της συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και του Τουριστικού Οργανισμού TUI, που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, την προώθηση των θεματικών εμπειριών σε όλη τη χώρα, την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας και την υλοποίηση νέων τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά ανέφερε ότι στο πλαίσιο της συνεργασίας συζητήθηκαν:
Α. H ενίσχυση της παρουσίας της TUI στην ελληνική τουριστική αγορά, με επίκεντρο τις επιλογές για αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες
Β. Η προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και θεματικών τουριστικών προϊόντων καθώς και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
Γ. Στον τομέα της κρουαζιέρας, στο πλαίσιο της συνεργασίας που συμφωνήθηκε στα τέλη του 2016, η TUI ανταποκρίθηκε άμεσα και ενίσχυσε την παρουσία της στην Ελλάδα, με αύξηση στην κρουαζιέρα στην Ελλάδα. Συζητήθηκαν επίσης οι προοπτικές ένταξης νέων προορισμών και ενίσχυσης του homeporting.
Η κα. Κουντουρά τόνισε ότι αποτελεί βασικό στόχο της εθνικής τουριστικής πολιτικής η διασύνδεση του τουρισμού με παραγωγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως η πρωτογενής παραγωγή, ο τομέας της αγροδιατροφής και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων.
Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε στην πρόσφατη πρωτοβουλία της TUI, μέσω του TUI Care Foundation για ειδικό πρόγραμμα που υλοποιείται στην Κρήτη σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς, που εντάσσεται και στο πλαίσιο του στόχου του υπουργείου Τουρισμού για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.
«Ο τουρισμός είναι προτεραιότητα της κυβέρνησής μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τις υψηλές επιδόσεις του τουρισμού στην αύξηση των αφίξεων αλλά και στην ενίσχυση του τουρισμού υψηλού επιπέδου, στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, που στηρίζουν την εθνική οικονομία και αποφέρουν οφέλη που θα διαχυθούν στις τοπικές οικονομίες», δήλωσε η κα. Κουντουρά.