World Travel Market: Εικονικές συναντήσεις και «ψήφος» εμπιστοσύνης για την Ελλάδα

0
10
views
Άποψη από την περσινή 40η διοργάνωση της WTM στο Λονδίνο

Δεύτερη μέρα διαδικτυακής διεξαγωγής της τουριστικής έκθεσης World Travel Market, που πραγματοποιείται στο Λονδίνο εδώ και 41 χρόνια.

Αυτή την ιδιαίτερη χρονιά, η WTM, από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, διεξάγεται, διαδικτυακά, μεταξύ 9 – 11 Νοεμβρίου, μεταξύ 7.00 – 22.00.

Διαδικτυακά η φετινή 41η WTM, μεταξύ 9 – 11 Νοεμβρίου

Το ασφαλές και επιτυχημένο άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, η υποδοχή 750.000 Βρετανών τουριστών, οι δράσεις που υλοποιούνται προκειμένου η Ελλάδα να καταστεί 12μηνος προορισμός  καθώς και οι διεθνείς πρωτοβουλίες του υπουργείου Τουρισμού για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων στο μέλλον  αποτέλεσαν τα βασικά σημεία της παρουσίασης του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, στο πλαίσιο της καθιερωμένης συνέντευξης Τύπου που φέτος έδωσε διαδικτυακά.

Ο υπουργός παρουσίασε πέντε προτάσεις για βιώσιμο και ανθεκτικό τουριστικό τομέα στην εποχή του κορονοϊού, και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «Με ορίζοντα το 2022 εργαζόμαστε μεθοδικά, με όραμα την ετήσια τουριστική σεζόν, με απευθείας διεθνείς αφίξεις».

Σ’ ότι αφορά τις πέντε προτάσεις αυτές είναι:

1) Επενδύσεις για το εμβόλιο κατά του κορονοϊού

2) Κοινή Στρατηγική Μετακινήσεων. Οι γενικοί και οριζόντιοι περιορισμοί στην ελεύθερη κυκλοφορία μεταξύ χωρών με παρόμοιο επιδημιολογικό προφίλ θα πρέπει να αντικατασταθούν από πιο στοχευμένα μέτρα

3) Τόνωση της ζήτησης, με κίνητρα που θα κάνουν τους πολίτες να αρχίσουν ξανά να ταξιδεύουν

4) Υποστήριξη της τουριστικής βιομηχανίας με ανάπτυξη ολοκληρωμένων στρατηγικών ανάκαμψης για τομείς που πλήττονται από την κρίση

5) Συντονισμός όλων των δράσεων με μία ενιαία Στρατηγική Αναπροσαρμογής.

Αναπτύσσοντας τη στρατηγική και το όραμά του για το 2021 ο κ. Θεοχάρης επισήμανε πως «ο στόχος είναι ο επόμενος χρόνος να αποτελέσει έτος ανάκαμψης, γεφυρώνοντας εν μέρει την απόσταση με το 2019 και προς αυτήν την κατεύθυνση έχω δεσμευτεί προσωπικά, προωθώντας σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης τη δημιουργία και την εφαρμογή ενιαίων πρωτοκόλλων και μέτρων για τα ταξίδια».

Ενδιαφέρον από τη βρετανική αγορά

Παρά τη γενικότερη διστακτικότητα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, από βρετανικής πλευράς διαφαίνεται ενδιαφέρον για τον τουρισμό στην Ελλάδα την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2021, και όπως δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού «η χώρα μας θα ενθαρρύνει και θα ενισχύσει τη ζήτηση για την επόμενη χρονιά, με μια σειρά από προωθητικές καμπάνιες, καθώς και ευρείες συνεργασίες συνδιαφήμισης» προσθέτοντας «είναι απολύτως έτοιμη προς υλοποίηση η διαφημιστική καμπάνια για τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου, καθώς η Ελλάδα έχει εντάξει στο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη του τουρισμού την προσέλκυση επισκεπτών σε εναλλακτικούς προορισμούς, πέραν των καθιερωμένων και ήδη δημοφιλών».

Κατά τη δεύτερη μέρα διαδικτυακής διεξαγωγής της WTM 2020, ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης πραγματοποίησε σύσκεψη εργασίας με την εκπρόσωπο του Συνδέσμου Βρετανικών Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΑΒΤΑ) Susan Deer και τον διευθύνοντα σύμβουλο της EasyJet Holidays  Garry Wilson. Ο κ. Wilson, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι «η Ελλάδα αναδεικνύεται ήδη ως δημοφιλής προορισμός για την επόμενη σεζόν, με τη ζήτηση να επανέρχεται πολύ γρήγορα». Ο ίδιος δεν παρέλειψε να σχολιάσει θετικά τη στρατηγική τοποθέτηση του Έλληνα υπουργού Τουρισμού για την ανάγκη επέκτασης της τουριστικής περιόδου, λέγοντας πως «είναι μια προοπτική την οποίαν η EasyJet θα στηρίξει» επαναλαμβάνοντας το ενεργό ενδιαφέρον της εταιρείας να εγκαταστήσει μια μόνιμη βάση της EasyJet Holidays στην Ελλάδα.

«Παρών» και η Χαλκιδική

Από τη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χρονιάς, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ), λαμβάνοντας μέρος ως συν-εκθέτης στο εικονικό περίπτερο της Ελλάδος.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι σε έρευνα που διεξήχθη από τους οργανωτές της έκθεσης σε 2.000 Άγγλους καταναλωτές σχετικά με τις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις για το 2020 και μετά, το 38,6% απάντησε ότι μείνανε ευχαριστημένοι που ταξίδεψαν φέτος, το 15,5% σκέφτεται να ταξιδέψει τους τρεις (3) πρώτους με έξι (6) μήνες του 2021 και το 23,6% σκέφτεται να ταξιδέψει στους επόμενους 6 με 9 μήνες.

Το 60,5% θέτει ως προτεραιότητα για την επιλογή του προορισμού τη «βιωσιμότητα» ενώ όσον αφορά τη διαμονή τους, το 50,4% δήλωσε ότι δεν άλλαξε τις προτιμήσεις του για τη διαμονή μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με το 30,4% να επιλέγει βίλες, το 24,8% οικογενειακά καταλύματα και το 56,3% να δηλώνει ότι θα ήθελε να επισκεφτεί ξανά μεγάλα ξενοδοχεία αρκεί να λαμβάνουν όλα τα μέτρα προστασίας.

Η Χαλκιδική ταιριάζει απόλυτα στη νέα αυτή τάση και προβάλλει αυτά ακριβώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της που την κάνουν να ξεχωρίζει, θέλοντας να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που έχουν δημιουργηθεί.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here