Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου, 2025
ΑρχικήΤαξιδιωτικά ΝέαΑεροπορικάRyanair: Ταξίδια μόνο με ψηφιακές κάρτες επιβίβασης

Ryanair: Ταξίδια μόνο με ψηφιακές κάρτες επιβίβασης

«Σημαντική ενημέρωση για τους επιβάτες της Ryanair: Οι κάρτες επιβίβασης είναι πλέον πλήρως ψηφιακές» αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της η low cost Ryanair.

ΝΤΕΠΥ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)

Η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρία Ryanair γυρίζει την πλάτη της στο χάρτι και στις εκτυπωμένες κάρτες επιβίβασης (boarding passes) και ήδη από τις 12 Νοεμβρίου έχει περάσει στην μετάβαση ψηφιακών καρτών επιβίβασης.

«Οι κάρτες επιβίβασης είναι πλέον πλήρως ψηφιακές. Δεν δεχόμαστε πλέον εκτυπωμένες κάρτες επιβίβασης» αναφέρει η Ryanair με ανακοίνωσή της, τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα της όσο και σε mail που στέλνει στους πελάτες της.

Τι σημαίνει όμως αυτή η αλλαγή και η μετάβαση μόνο στην ψηφιακή έκδοση;

Η Digital Boarding Pass (DBP):

α. μειώνει το κόστος του αεροδρομίου και τους ναύλους για όλους τους επιβάτες της Ryanair.

β. παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση (συμπεριλαμβάνοντας πληροφορίες πτήσης) για τους πελάτες την ημέρα του ταξιδιού.

γ. βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών και την εκ νέου κράτηση κατά τη διάρκεια προβλημάτων στην πτήση.

δ. Βοηθάει το περιβάλλον και το απαλλάσσει από 300 τόνους χαρτιού ετησίως.

Σύμφωνα με την Ryanair, ήδη, από την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, που ήταν η πρώτη μέρα της πρωτοβουλίας της για την ψηφιακή κάρτα επιβίβασης (DBP), μόνο μέχρι τις 13.00, πάνω από 700 πτήσεις είχαν αναχωρήσει σε όλη την Ευρώπη χωρίς καθυστέρηση ή διακοπή.

Επίσης, πάνω από το 98% των επιβατών που παρουσίασαν την DBP τους και το υπόλοιπο 2% – όλοι εκ των οποίων είχαν κάνει check-in online πριν φτάσουν στο αεροδρόμιο – έλαβαν δωρεάν κάρτες επιβίβασης στα γκισέ εισιτηρίων του αεροδρομίου.

«Εκτιμούμε ότι η πρωτοβουλία μας DBP θα εξοικονομήσει έως και 40 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, και αυτό θα μας βοηθήσει να μειώσουμε τις τιμές των εισιτηρίων και να κάνουμε τα αεροπορικά ταξίδια πιο ανταγωνιστικά για τους πελάτες της Ryanair» δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Ryanair Dara Brady.

Πώς λειτουργεί

Κάντε ηλεκτρονικό check-in στο Ryanair.com ή στην εφαρμογή της Ryanair πριν φτάσετε στο αεροδρόμιο.

Μετά το check-in, η DBP σας θα εμφανιστεί αυτόματα στην εφαρμογή της Ryanair.

Παρουσιάστε την DBP σας στην υπηρεσία ασφαλείας αεροδρομίου και στην πύλη επιβίβασης για την πτήση σας.

Οι ψηφιακές κάρτες επιβίβασης στην εφαρμογή της Ryanair σημαίνουν:

-Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο στην ψηφιακή κάρτα επιβίβασης για ελαχιστοποίηση των προβλημάτων στην πτήση

-Αποθηκευμένα ταξιδιωτικά έγγραφα για εύκολο check in

-Πρόσβαση σε λειτουργίες όπως ο Βοηθός ταξιδιού, ζωντανές ενημερώσεις πτήσεων και παραγγελία στη θέση σας.

Τι θα συμβεί αν δεν έχετε ψηφιακή κάρτα επιβίβασης

Τι θα συμβεί όμως εάν ο επιβάτης είτε χάσει το smart phone του ή το tablet, είτε σβήσει από μπαταρία πριν την ασφάλεια του αεροδρομίου;

Στην πρώτη περίπτωση, εάν έχετε ήδη κάνει ηλεκτρονικό check-in και χάσετε το smartphone ή το tablet σας, θα λάβετε μια δωρεάν κάρτα επιβίβασης στο αεροδρόμιο.

Στην δεύτερη περίπτωση, εάν έχετε ήδη κάνει ηλεκτρονικό check-in και σταματήσει να λειτουργεί το smartphone ή το tablet σας, θα λάβετε μια δωρεάν κάρτα επιβίβασης στο αεροδρόμιο.

Σε περίπτωση που χαθεί ή σβήσει το τηλέφωνο/τάμπλετ μετά τον έλεγχο ασφαλείας αλλά πριν την επιβίβαση, τότε καθώς τα στοιχεία του επιβάτη βρίσκονται ήδη στο σύστημα της εταιρίας, οι υπάλληλοι θα τον βοηθήσουν στην πύλη. 

Εάν δεν διαθέτετε ‘έξυπνο τηλέφωνο’

Εάν οι επιβάτες δεν διαθέτουν smartphone ή tablet, εφόσον έχουν ήδη κάνει ηλεκτρονικό check-in πριν από την άφιξή τους στο αεροδρόμιο, θα λάβουν μια δωρεάν κάρτα επιβίβασης στο αεροδρόμιο.

Θα υπάρχουν γκισέ για check-in και έκδοση εισιτηρίων σε όλα τα αεροδρόμια ενώ χάρη στην DBP, τα τέλη επανέκδοσης καρτών επιβίβασης θα καταργηθούν, εφόσον έχει κάνει ο επιβάτης ηλεκτρονικό check-in πριν από την άφιξή του στο αεροδρόμιο.

Εάν δεν κάνει ο επιβάτης ηλεκτρονικά check-in πριν φτάσει στο αεροδρόμιο, τότε θα πρέπει να πληρώσει εκεί το τέλος check-in.

Wi – Fi

Σε περίπτωση που το Wi-Fi του αεροδρομίου είναι κακής ποιότητας ή ο επιβάτης δεν έχει δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, μόλις κάνει ηλεκτρονικό check-in, η DBP  θα είναι διαθέσιμη εκτός σύνδεσης στην εφαρμογή της Ryanair.

Επίσης, εάν ο επιβάτης έχει πρόβλημα όρασης ή χρειάζεται ειδική βοήθεια, είναι διαθέσιμη σε όλα τα αεροδρόμια και η DBP πληροί όλα τα πρότυπα προσβασιμότητας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλη αρθρα