Τουρισμός, καθαριότητα και ασφάλεια της πόλης, υποδομές, κυκλοφοριακό και αστικές συγκοινωνίες, μείωση της εγκληματικότητας αλλά και καταβολή χιλιάδων ευρώ από την πλευρά της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης για την προβολή της Θεσσαλονίκης. Όλα αυτά, στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΕΞΘ.
Της Ντέπυς Χιωτοπούλου + φωτ. (hiotopoulou@gmail.com)
Παρουσία πολλών ξενοδόχων, στελεχών και ανθρώπων του τουρισμού της Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε χθες (Τετάρτη 22 Ιανουαρίου) το μεσημέρι η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) σε αίθουσα του ξενοδοχείου Capsis Hotel.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο πρόεδρος της ΕΞΘ Ανδρέας Μανδρίνος ανακοίνωσε ότι η Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με ομόφωνη απόφαση που έλαβε, θα συμμετέχει στη δράση της Marketing Greece για την υλοποίηση του πλάνου που ετοιμάζει η εταιρία για την προβολή του προορισμού, καταβάλλοντας το ποσό των 20.000 ευρώ.
«Αυτή η απόφαση πέρα από την συμβολική κίνηση που σαν άμεσα ωφελούμενοι από την προβολή έπρεπε πρώτοι να προχωρήσουμε, είναι και μια απάντηση για όσους έπαιξαν με την υστεροφημία μας όταν αποχωρήσαμε από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, γιατί δε θέλαμε να πληρώνουμε τα ταξίδια αναψυχής, τις υπέρογκες δαπάνες ηχητικών καλύψεων εκδηλώσεων αλλά και τα μικροέξοδα χωρίς τιμολόγια…» όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Μανδρίνος.
Παράλληλα, έδωσε συγχαρητήρια στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, για το έργο που έχει προσφέρει στην πόλη, μόλις 4,5 μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, αναφερόμενος στην καθαριότητα, την επιδιόρθωση πεζοδρομίων και την ενίσχυση φωτισμού σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης.
«Σέξυ»… Θεσσαλονίκη
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, σ’ ότι αφορά το τουριστικό κομμάτι της πόλης, όπως ανέφερε οραματίζεται την πόλη με ένα καλύτερο μάρκετινγκ, ξεπερνώντας στεγανά και παλιές νοοτροπίες, οραματίζεται την πόλη πιο ελκυστική και πιο «σέξυ», όπως χαρακτηριστικά είπε.
Παράλληλα, επισήμανε την ικανοποίηση του για τη συνεργασία που έχει ο δήμος Θεσσαλονίκης με τους ξενοδόχους, χαιρέτισε με ικανοποίηση την πρόοδο στα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», για όλα όσα γίνονται στο λιμάνι, και για κάθε προσπάθεια που φέρνει μπροστά την πόλη.
«Κάθε χρόνο να μας βρίσκει να γκρινιάζουμε λιγότερο, να κάνουμε καλύτερους απολογισμούς και να σχεδιάζουμε μεγαλύτερα πράγματα που να ταιριάζουν στην ιστορία της πόλης» ανέφερε ο κ. Ζέρβας.
Η συνεργάτιδα του κυρίου Ζέρβα και η εντεταλμένη σύμβουλος σε θέματα τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη, εστίασε στην αειφόρο ανάπτυξη, αναφερόμενη παράλληλα και στο όραμα του δημάρχου, στο κομμάτι των υποδομών καθώς και στις προτεραιότητες του να μετατρέψει τη Θεσσαλονίκη σε μια smart city.
«Θεωρούμε ότι η εμπειρία των κατοίκων είναι εμπειρία των επισκεπτών, και είναι πολύ βασικό κομμάτι για να προχωρήσει η πόλη μπροστά» είπε η κα. Καραγιάννη.
Όλοι μαζί!
Στον χαιρετισμό που απεύθυνε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και της Ενωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο μεγαλύτερο μέσο τουριστικής βιομηχανίας της Γερμανίας, το FVW, όπου τα τελευταία 4 χρόνια έχουν γίνει δράσεις στην Ελλάδα (Κρήτη, Κω, Ρόδο, Αθήνα) και τώρα δίνεται η δυνατότητα κάτι αντίστοιχο να γίνει στη Θεσσαλονίκη.
Αφορά μια εκδήλωση διάρκειας πέντε ημερών, εκεί όπου η Χαλκιδική μαζί με τη Θεσσαλονίκη, όπως είπε ο κ. Τάσιος, θα βρεθούν στο επίκεντρο μεγάλων μέσων ενημέρωσης.
Παράλληλα, ο κ. Τάσιος αναφέρθηκε στο μοντέλο της Αθήνας, φέροντας παραδείγματα όπου σε δυο ώρες απόσταση, είτε με πλοίο, είτε σε μισή ώρα με αεροπλάνο, είτε με αυτοκίνητο, προσεγγίζει κανείς άλλους προορισμούς.