Destination Marketing – Making Tourism Stronger είναι ο τίτλος της ημερίδας που διοργανώνει το Marketing Club Greece στη Θεσσαλονίκη.
ΝΤ.Χ. (hiotopoulou@gmail.com)
Ακολουθώντας τις εξελίξεις και στον τομέα του τουρισμού το Marketing Club Greece παρουσιάζει την ημερίδα με τίτλο «Destination Marketing – Making Tourism Stronger» όπου επαγγελματίες του τουρισμού, εξειδικευμένα στελέχη Μάρκετινγκ και εκπρόσωποι φορέων του χώρου θα καταθέσουν τις απόψεις τους, θα ανταλλάξουν προβληματισμούς και θα συνομιλήσουν για το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα, όπως αυτό διαμορφώνεται μετά από μια δύσκολη περίοδο για την οικονομία και την κοινωνία.
Ποια είναι η σύγχρονη ματιά του Marketeer στον τουρισμό; Ποιες αλλαγές έχει επιφέρει η πανδημία στην προσέγγιση του κοινού και στο μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών; Ποιες νέες τάσεις αναζητούν οι επισκέπτες των προορισμών σε όλη τη χώρα και ποια τα νέα εργαλεία για να ανταποκριθούν οι επαγγελματίες του τουρισμού; είναι ερωτήματα που θα απαντηθούν κατά τη διάρκεια της ημερίδας η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου, στο ξενοδοχείο Grand Hotel Palace, στις 18.00.
Οι ομιλητές
Ομιλητές της κεντρικής εκδήλωσης θα είναι οι:
1. Ιωάννα Δρέττα , Διευθύνουσα Σύμβουλος Marketing Greece
2. Πρόδρομος Μοναστηρίδης – Διευθυντής του Τμήματος Marketing και Χορηγιών στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Thessaloniki Convention Bureau
3. Γεωργία Δώδου, Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας του Hospitality and Gastronomy Division στον Όμιλο Fais.
4. Σύλβια – Ιωάννα Κουμεντάκη, Συν-ιδρύτρια Chef stories, Gastronomy Events’ specialist and Consultant
5. Αλεξία Παναγιωτοπούλου,Επικεφαλής Στρατηγικού Σχεδιασμού στην Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων
6. Χρήστος Τζούτης, Outdoor Photographer & Founder of Lamda3.
*
-Η ημερίδα Destination Marketing – Making Tourism Stronger που διοργανώνει το Marketing Club Greece πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Thessaloniki Convention Bureau, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συλλόγου Αποφοίτων Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη» Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Alumni Association Master in Tourism and Local Development, AUTH).
-Τιμή εισόδου 15 ευρώ. Θα ακολουθήσει cocktail networking event.