Ακόμα και οικονομικά είναι αποφασισμένοι οι φορείς της Θεσσαλονίκης να στηρίξουν την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης- Βορείων Σποράδων.
ΤΗΣ ΝΤΕΠΥΣ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)
«Είμαστε αποφασισμένοι, όλοι οι φορείς της Θεσσαλονίκης, υπό την ομπρέλα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, να στηρίξουμε οικονομικά την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες» τονίζει στο debbiestravel.gr ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας.
Κατά τη διάρκεια του διοικητικού συμβουλίου που πραγματοποίησε σήμερα ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, αποφασίστηκε, όλοι οι φορείς της πόλης να ενώσουν τις δυνάμεις τους, έτσι ώστε να συνεχιστεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σποράδες για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, το διοικητικό συμβούλιο του ΟΤΘ αποφάσισε ότι για τα επόμενα δυο χρόνια θα στηρίξει ακόμα και οικονομικά την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης- Βορείων Σποράδων.
«Το θέμα είναι να βρούμε και τον τρόπο της οικονομικής στήριξης της γραμμής και βεβαίως να υπάρξει και ενδιαφερόμενος για τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση» επισημαίνει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας.
Άγονη γραμμή
Ωστόσο, σε χθεσινή συνάντηση που είχε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή, ώστε να βρεθεί μια λύση για το σχετικό ζήτημα, όπως για παράδειγμα, να χαρακτηριστεί η γραμμή ‘άγονη’ λαμβάνοντας κάποια επιδότηση από το κράτος, πληροφορίες του debbiestravel.gr αναφέρουν ότι ο δήμαρχος δεν επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη αισιόδοξος.
Πλήγμα για τα νησιά
«Η διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Σποράδων είναι πολύ μεγάλο πλήγμα για τα νησιά μας» επισημαίνει στο debbiestavel.gr ο πρόεδρος Τουριστικής Προβολής της Σκιάθου Παναγιώτης Διολέττας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η πρόσφατη συνάντηση των δημάρχων των τριών νησιών (Σκιάθου, Σκοπέλου, Αλοννήσου) με τον αντιπρόεδρο της πλοιοκτήτριας εταιρίας, υπήρξε άκαρπη, αφού η εταιρία παραμένει ανένδοτη για τη συνέχιση της γραμμής.
«Μας λένε ότι η γραμμή δεν αποφέρει κέρδη» αναφέρει ο κ. Διολέττας και συμπληρώνει «δεν το πιστεύουμε, γιατί η γραμμή τουλάχιστον τους τρεις μήνες – Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο- τα πήγαινε πολύ καλά».
*
-Σύμφωνα με πληροφορίες του debbiestravel.gr υπήρξαν δυο περιπτώσεις πλοιοκτητών που έδειξαν κάποιο σχετικό ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη γραμμή.
-Να υπενθυμίσουμε ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σποράδες ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιούνιο του 2016, συνεχίστηκε και τους καλοκαιρινούς μήνες του 2017, συνδέοντας τη Θεσσαλονίκη με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο.
-Ωστόσο, πρόσφατα η πλοιοκτήτρια εταιρία που δραστηριοποιούνταν στη συγκεκριμένη γραμμή το 2016 και το 2017, η σύνδεση για τη φετινή χρονιά δεν θα συνεχιστεί. Οι λόγοι που η πλοιοκτήτρια εταιρία αποφάσισε να διακόψει τη γραμμή, είναι οικονομικοί.
-Έτσι, και πάλι, η Θεσσαλονίκη, κινδυνεύει να παραμείνει αποκομμένη από τα νησιά, όπως έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, με εξαίρεση τα δυο τελευταία καλοκαίρια.