Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚεντρική ΜακεδονίαΧαλκιδικήΑνατολική Χαλκιδική: Ο θαλάσσιος τουρισμός «ταξιδεύει» στο Βερολίνο

Ανατολική Χαλκιδική: Ο θαλάσσιος τουρισμός «ταξιδεύει» στο Βερολίνο

Ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ανατολική Χαλκιδική και οι θεματικές δυνατότητες που παρέχει παρουσιάστηκε στο Βερολίνο, στη διεθνή έκθεση τουρισμού.

«Ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ανατολική Χαλκιδική και οι συνδυαστικές / θεματικές δυνατότητες που αυτός παρέχει στους ευρωπαίους επισκέπτες» ήταν το θέμα της διήμερης επίσκεψης στελεχών και μελών του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ) σε επιλεγμένους εκθέτες της διεθνούς τουριστικής έκθεσης I.T.B., η οποία πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, 7 – 11 Μαρτίου.

Παράλληλα, ολοκληρώθηκε σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων μεταξύ των προαναφερόμενων εκπροσώπων του Οργανισμού και κλαδικών επισκεπτών, προερχόμενων από διεθνείς τουριστικές αγορές – κυρίως ευρωπαϊκές και μεσογειακές.

Στο τουριστικό γραφείο IKARUS που πραγματοποιεί πρόγραμμα στην Ανατολική Χαλκιδική

Εναλλακτικό μοντέλο θαλάσσιου τουρισμού

Κατά τη διάρκεια της εν λόγω δραστηριότητας ο Π.Ο.Τ. παρουσίασε στους συνομιλητές του το εναλλακτικό μοντέλο θαλάσσιου τουρισμού, όπως αυτό απαντάται στην προαθωνική χερσόνησο και εστιάζει στις θαλάσσιες δραστηριότητες της Ουρανούπολης και του Αθωνικού Κόλπου, προβάλει ιδιαίτερα την Αμμουλιανή ως κατεξοχήν νησιωτικό προορισμό με θαλασσινή γαστρονομική παράδοση, προωθεί την Ακτή Κομίτσα ως περιοχή με ιδιαίτερο θαλάσσιο φυσικό κάλλος.

Παράλληλα, τοποθετεί στον τουριστικό χάρτη, την Ιερισσό ως προορισμό με ναυτική και ναυπηγική ιστορία, το Στρατώνι ως καταδυτικό κέντρο με σπάνια υποθαλάσσια ζωή και την Ολυμπιάδα ως πολυπρόσωπο προορισμό διακοπών με μοναδική θαλάσσια πρωτογενή παραγωγή.

Ξεχωριστή θέση στην προώθηση κατείχαν τα Πυργαδίκια, τα οποία εντυπωσιάζουν για τη γραφική τους απλότητα και τη γαστρονομική τους κληρονομιά.

Τα γραφικά Πυργαδίκια στο μυχό του Σιγγιτικού κόλπου (φωτ. Ντέπυ Χιωτοπούλου)

Η τουριστική φήμη της Ανατολικής Χαλκιδικής

Είκοσι διεθνείς επαφές στην «καρδιά της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας» ήταν αρκετές ώστε να ενισχύσουν την τουριστική φήμη της Ανατολικής Χαλκιδικής.

Οι Πολωνοί -Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του θαλάσσιου πακέτου διακοπών στον αθωνικό κόλπο στην πολωνική TUI, ως πρόλογος της ειδικής καμπάνιας που σχεδιάζεται ειδικά για την πολωνική τουριστική αγορά και θα «τρέξει» σε αυτήν το 2019.

Οι Αυστριακοί – Παρουσίαση των δυνατοτήτων της προαθωνικής χερσονήσου ως προσκυνηματικού προορισμού διακοπών με συνδυαστικές θαλάσσιες δυνατότητες πραγματοποιήθηκε σε εκπροσώπους αυστριακών τουριστικών γραφείων, ανάμεσα στα οποία ήταν και η KUONI Αυστρίας.

Οι Βιετναμέζοι – Ξεχωριστή θέση στην agenda των συνομιλιών κατείχαν οι επαφές με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων από το Βιετνάμ, κάποιοι από τους οποίους το τρέχον έτος αναμένεται να ακολουθήσουν «τα βήματα του Χο Τσι Μινχ στην πατρίδα του Μεγαλέξανδρου». Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία «κυκλώνει» με ιδανικό τρόπο την πρώτη επαγγελματική αποστολή στελεχών του Π.Ο.Τ. στο Βιετνάμ, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2017.

Οι Γερμανοί – Η τοποθέτηση της Ανατολικής Χαλκιδικής σε επαγγελματικούς καταλόγους Γερμανών tour operators και γραφείων θεματικού τουρισμού εξάλλου αποτέλεσε λόγο ολοκλήρωσης σειράς επαφών με τους εκπροσώπους τους, ενώ δεν έλειψαν οι επισκέψεις σε νέους συνομιλητές.

Οι Ελβετοί – Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν συγκεκριμένες συναντήσεις με εκπροσώπους ελβετικών τουριστικών γραφείων, δεδομένης της μεγάλης αποδοχής της περιοχής από την ελβετική τουριστική αγορά.

Οι Βέλγοι – Επιπρόσθετα, εκπρόσωπος του Walking Federation του Βελγίου παρουσίασε στα στελέχη του Π.Ο.Τ. το ελληνικό «περιπατητικό» πρόγραμμα, το οποίο συμπεριλαμβάνει τμήματα διαδρομών του  Χολομώντα – Αρναίας και του Αριστοτελικού Όρους.

Οι Ιταλοί – Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι συνομιλίες με Ιταλούς tour operators, οι οποίοι εξέφρασαν επιθυμία τοποθέτησης του προορισμού στον κατάλογό τους, συνάπτοντας συνεργασίες με τοπικά καταλύματα στα παράλια της προαθωνικής χερσονήσου.

*

-Οι απευθυνόμενες στη γερμανική τουριστική αγορά προωθητικές πρωτοβουλίες του Π.Ο.Τ. εντείνονται τον επόμενο Μάιο, όπου Γερμανοί εκπρόσωποι Τύπου αναμένεται να καταγράψουν δραστηριότητες του KOUZINA 2018 και ολοκληρώνονται τον Οκτώβριο του ίδιου έτους μέσω συμμετοχής εκπροσώπων γερμανικών γραφείων περιπατητικού τουρισμού σε θεματικό ταξίδι εξοικείωσης.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα