Το νέο της λογότυπο ανακοίνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης η οποία ιδρύθηκε το 1914.
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επανακαθορίζεται και πρόσφατα ανακοίνωσε την ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας, η οποία συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο, το αριστοκρατικό με το μίνιμαλ.
Το νέο λογότυπο της Ε.Ξ.Θ. συνδυάζει την ιστορία με τη δημιουργικότητα και την εξέλιξη της Θεσσαλονίκης και τιμάει τα αρχιτεκτονικά στοιχεία αυτής της πόλης που αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης του.
Τα γράμματα ‘Θ’, ‘Η’, ‘Α’
Στο νέο λογότυπο το γράμμα “Θ”, σχεδιασμένο με μοντέρνο τόνο, έχει χρησιμοποιηθεί ως φόρος τιμής προς την πόλη. Παράλληλα, τα γράμματα “H” και “A” ξεπηδούν μέσα από το γράμμα “Θ”. Με αυτόν τον τρόπο, συμβολίζονται η έννοια της ενότητας αλλά και η αγάπη προς τη Θεσσαλονίκη.
Η χρωματική παλέτα που έχει χρησιμοποιηθεί, συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο, το αριστοκρατικό με το μίνιμαλ και το κύρος με τη φρεσκάδα. Τέλος, η ιστορία των 100 και πλέον χρόνων της Ε.Ξ.Θ., τονίζεται μέσα στο σήμα με το “est.1914”.
*
-Η νέα ταυτότητα έχει σχεδιαστεί από τη διαφημιστική εταιρεία “The Creatives” και εφαρμόζεται ήδη σε όλο το εταιρικό προφίλ της Ε.Ξ.Θ.