Τη νέα κοινή διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου προωθούν ΕΟΤ και AEGEAN. Το όνομα αυτής «Explore Your Happy Place».
ΝΤ. Χ. (hiotopoulou@gmail.com)
«Explore Your Happy Place» ή αλλιώς «Ανακάλυψε το δικό σου χαρούμενο μέρος» είναι ο τίτλος της νέας διαφημιστικής καμπάνιας που ‘τρέχουν’ από κοινού ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η αεροπορική εταιρία AEGEAN.
Είναι η 5η συνεχόμενη χρονιά που ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου. Μια καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη.
Στόχος της καμπάνιας με τίτλο ««Explore Your Happy Place» είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.
Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει!
Online κουίζ
Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα.
Μέσα από ένα σύντομο online κουίζ, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN.
Η καμπάνια
Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με μια υπαίθρια δραστηριότητα στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για δυο ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place».
Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το κουίζ (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.
Ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας
Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- AEGEAN περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για την Ελλάδα.
«Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με στόχο, μεταξύ άλλων, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού» δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.
Όπως ο ίδιος ανέφερε βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. «Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του ‘Happy Place!’» δήλωσε ο κ. Φραγκάκης προσθέτοντας πως ο ΕΟΤ επενδύει σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζει ότι θα αποδώσουν.
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη, ανέφερε ότι:«H AEGEAN, επί σειρά ετών, επενδύει συστηματικά σε στρατηγικές συνεργασίες που έχουν ως στόχο την προώθηση της χώρας μας. Η επιλογή μας να επενδύουμε στη δυναμική των συνεργειών, αποδίδει κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερους καρπούς, αποδεικνύοντας πως μόνο όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας το αποτέλεσμα της προσπάθειας απογειώνεται. Με αυτό ως γνώμονα, συνεργαζόμαστε για μία ακόμη χρονιά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε μια μεγάλη προσπάθεια να αναδείξουμε τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας μας».
Σύμφωνα με την κα. Βάλβη, η φετινή κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί την Ελλάδα και να ανακαλύψει το «Happy Place» του.
*
-Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω κουίζ στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN.
Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.
-Για να ζήσετε τη διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία στο Happy Place booth, επισκεφτείτε το link: https://youtu.be/lN3csBhtMTA
-Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια και να παίξετε το online κουίζ επισκεφτείτε την ειδικά διαμορφωμένη αγγλική σελίδα της AEGEAN https://en.aegeanair.com/happyplace
-Για να δείτε το αγγλικό σποτ της καμπάνιας επισκεφτείτε το κανάλι της AEGEAN στο YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U27l-H-Lv8s