Η Αραβική αγορά και η επόμενη μέρα στον τουρισμό

0
3
views

Αύξηση των αφίξεων από τις Αραβικές χώρες που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, καταγράφεται, σε ποσοστό που αγγίζει και το 55%.

Μετά την κρίση της πανδημίας και του πολέμου, οι επαγγελματίες του τουρισμού φαίνεται να προσανατολίζονται στη Μέση Ανατολή. Πιο συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και πολυτελών καταλυμάτων κάνουν άνοιγμα σε νέες αγορές με σκοπό την προσέλκυση Luxury Αράβων τουριστών.

Όπως αναφέρει το Financial Press, δημοσιοποιήθηκαν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία καταγράφηκε αύξηση – ρεκόρ 55% στην τουριστική κίνηση κατά τους μήνες του καλοκαιριού, από τις χώρες του Αραβικού Κόλπου (GCC) προς την Ελλάδα, σε σχέση με την αντίστοιχες περιόδους του παρελθόντος.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι τουρίστες της Μέσης Ανατολής επιλέγουν ως προορισμούς την Αθήνα, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη αλλά και την Κρήτη.

Χαρακτηριστικά το Arab News αναφέρει ότι το 2016 επισκέφτηκαν την Ελλάδα 182.383 ταξιδιώτες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με σταθερή αύξηση από έτος σε έτος, μέχρι το 2018, όπου η χώρα υποδέχτηκε 235.332 ταξιδιώτες από τις χώρες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Γιατί επιλέγεται η Ελλάδα ως προορισμός;

Το ερώτημα έρχεται να απαντήσει το γεγονός των πολλαπλών νέων απευθείας αεροπορικών συνδέσεων όπως της Emirates και της Qatar Airlines σε Αθήνα, Μύκονο και Σαντορίνη καθιστώντας έτσι τους προορισμούς πολύ εύκολα προσβάσιμους.

Luxury concierge services υψηλού επιπέδου παρέχονται στους δημοφιλείς αυτούς προορισμούς ικανοποιώντας ακόμα και μέλη Αραβικών Βασιλικών οικογενειών.

Εκτός αυτού, φαίνεται ότι τα ελληνικά νησιά με τα ειδυλλιακά τοπία τους επιλέγονται και για την τέλεση γάμων, ενώ συνολικά οι αραβικοί γάμοι μπορεί να φτάσουν έως τις 200.000 ευρώ.

Το 2022 είναι μια ακόμη χρονιά προκλήσεων

Τα ξενοδοχεία μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους με πολλούς τρόπους, αλλά για τους Luxury ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή απαιτείται εξειδικευμένη προσέγγιση.

Στην κατηγορία αυτή δραστηριοποιείται η Lazaridis Hospitality Marketing, μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών στον χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ με συνεχή εξέλιξη στις απαιτήσεις της αγοράς τουρισμού.

Για κάθε ξενοδοχειακή μονάδα η Lazaridis Hospitality Marketing δημιουργεί digital tailor made υπηρεσίες και αποτελεσματικές στρατηγικές με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωρισιμότητα.

Όπως αναφέρει ο CEO της Lazaridis Hospitality Marketing Δημήτρης Λαζαρίδης «Ο τουρισμός και η εστίαση πέρασαν πολλές προκλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια. Το 2022 φαίνεται να είναι επίσης μία τέτοια χρονιά. Ωστόσο, οι ακραίοι καιροί θέλουν και πιο αποτελεσματικές λύσεις και εμείς είμαστε αυτοί που μπορούμε να τις δώσουμε».

Σύμφωνα με τον κ. Λαζαρίδη «η προσέγγιση των High Spenders από τη Μέση Ανατολή μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τις σύγχρονες διαδικτυακές μεθόδους διαφήμισης, μιας και το εν λόγω κοινό βρίσκεται εκεί και έχει ανταποκριθεί με μεγάλη επιτυχία σε αντίστοιχες διαδικτυακές καμπάνιες που έχει αναλάβει η Lazaridis Hospitality Marketing. Η επικοινωνία και η διαφήμιση σε χώρες όπως το Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δεν είναι κάτι απλό και εύκολο, χρειάζεται εμπειρία και λεπτή αισθητική σε δημιουργικά και καμπάνιες. Η εταιρεία μας τα τελευταία 10 χρόνια δραστηριοποιείται με απόλυτη επιτυχία σε αυτές τις χώρες πετυχαίνοντας πολύ δυνατά ROIs στους ξενοδοχειακούς ομίλους των πελατών μας».

Ο Δημήτρης Λαζαρίδης, στην παρουσίαση της Ιορδανίας, στο πλαίσιο της Philoxenia διεθνής έκθεσης τουρισμού στη Θεσσαλονίκη

Πρώτη η Ελλάδα σε προτιμήσεις

Όπως επισημαίνει ο κ. Λαζαρίδης  «σύμφωνα με τις πληροφορίες  που αντλούμε από τους πελάτες μας, το 2022 η Ελλάδα είναι πρώτη σε προτίμηση για τους ταξιδιώτες της Μέσης Ανατολής. Για εμάς η επόμενη μέρα για τον τουρισμό έχει πολλές προκλήσεις, αλλά αυτό συνεπάγεται και πολλές προοπτικές».

*

-Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Lazaridis Hospitality Marketing  στο τηλέφωνο 210 3004789 και στο https://lazaridishospitality.com.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here