Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου, 2025
ΑρχικήΠροτεινόμεναPhiloxenia – Detrop: Δυο εκθέσεις με επίκεντρο τον τουρισμό και τη γαστρονομία

Philoxenia – Detrop: Δυο εκθέσεις με επίκεντρο τον τουρισμό και τη γαστρονομία

Από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου, η Θεσσαλονίκη θα είναι το επίκεντρο του τουρισμού αλλά και της γαστρονομίας. Αφορμή αποτελούν η 40η έκθεση τουρισμού Philoxenia – Hotelia παράλληλα με την FOOD & DRINKS by Detrop.

Η καρδιά του τουρισμού και της γαστρονομίας χτυπά στη Θεσσαλονίκη από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου, καθώς η ΔΕΘ-HELEXPO διοργανώνει το μοναδικό εκθεσιακό δίδυμο των εκθέσεων Philoxenia-Hotelia και FOOD & DRINKS by Detrop.

Με 250 εκθέτες από 18 χώρες η Philoxenia-Hotelia, η οποία φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια ζωής, θα αποτελέσει για άλλη μια χρονιά σημείο αναφοράς για τον ελληνικό τουρισμό.

Η διεθνής της απήχηση επιβεβαιώνεται με τη συμμετοχή εκθετών από 18 χώρες από την Ευρώπη, Ασία, Μέση Ανατολή και Αμερική ενώ δυναμικό «παρών» δίνουν και οι φορείς του ελληνικού τουρισμού, με τη συμμετοχή 12 Περιφερειών της χώρας.

Το εμπορικό ενδιαφέρον επισφραγίζεται από την παρουσία 110 προσκεκλημένων αγοραστών (hosted buyers) από 37 χώρες.

Επίσης, για πρώτη φορά διοργανώνεται  το Corporate B2B networking event, όπου μεγάλοι όμιλοι εταιρειών συναντώνται με εκθέτες (ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία), με στόχο τη δικτύωση και την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Ακόμη, στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί, μεταξύ πολλών άλλων παράλληλων εκδηλώσεων, το συνέδριο με τίτλο «PHILOXENIA IN A DIGITAL ERA/BEYOND 4.0» και ο διαγωνισμός φωτογραφίας “40 Years of Philoxenia – Faces, Places & Flavors of Greek Hospitality”.

FOOD & DRINKS by Detrop: Η εξωστρέφεια της ελληνικής γεύσης

Την ίδια στιγμή η FOOD & DRINKS by Detrop θα αναδείξει τις προοπτικές, καθώς και όλες τις τρέχουσες εξελίξεις του νευραλγικού κλάδου των τροφίμων και ποτών. Στην έκθεση συμμετέχουν επιχειρήσεις από τις μεγαλύτερες παραγωγικές περιφέρειες της Ελλάδας, όπως η Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, η Πελοπόννησος, η Θεσσαλία και η Κρήτη, ενώ οι διεθνείς συμμετοχές προέρχονται από χώρες όπως η Ιταλία, η Γερμανία, η Κύπρος, η Βουλγαρία και η Αυστραλία.

Το υψηλό εμπορικό ενδιαφέρον αποτυπώνεται στην προσέλκυση σημαντικών αγοραστών, όπως μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ από τις χώρες του Κόλπου, εισαγωγείς από την Ευρώπη, καθώς και στελέχη προμηθειών από αλυσίδες εστίασης και ξενοδοχεία.

Όλα για τον καφέ

Με επιτυχία συνεχίζεται και φέτος το αποκλειστικό αφιέρωμα στην τέχνη του καφέ “All About Café”, ενώ η δυναμική της FOOD & DRINKS by Detrop μεταφέρεται και στην καρδιά της πόλης μέσω της καινοτόμου δράσης «Gastronomy EXPerience – taste the stories», στο πλαίσιο της οποίας, σήμερα στην πλατεία Αριστοτέλους, θα προβληθούν προϊόντα των εκθετών μέσα από τις δημιουργίες κορυφαίων εστιατορίων της Θεσσαλονίκης.

Χορηγός Επικοινωνίας της Philoxenia – Hotelia & FOOD & DRINKS by Detrop είναι και το Debbiestravel.gr.

*

-Το δίδυμο των εκθέσεων Philoxenia – Hotelia & FOOD & DRINKS by Detrop θα πραγματοποιηθεί στα Περίπτερα της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, Παρασκευή 14 – Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025.

– Το συνέδριο με τίτλο «PHILOXENIA IN A DIGITAL ERA/BEYOND 4.0» Καινοτομία, Φιλοξενία, Προορισμοί στη Ψηφιακή Εποχή, θα διεξαχθεί το Σάββατο 15 Νοεμβρίου, στο Περίπτερο 14. Η ψηφιοποίηση, η τεχνητή νοημοσύνη, τα big data και οι «έξυπνες» εφαρμογές επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία του ταξιδιώτη, αναδιαμορφώνουν τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και επανασχεδιάζουν τη στρατηγική προβολής των τουριστικών προορισμών.

Ώρες λειτουργίας: Παρασκευή 14 και Σάββατο 15/11 10.00 – 20.00, Κυριακή 16/11 10.00 – 18.00.

-Είσοδος: Ελεύθερη για τους εμπορικούς επισκέπτες, κατόπιν εγγραφής. Είσοδος για το κοινό 5 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλη αρθρα