ΤΗΣ ΝΤΕΠΥΣ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)
«Εάν αυτή τη στιγμή έχουμε στη Χαλκιδική 5.000 κατασκηνωτές, οι μισοί από αυτούς, βρίσκονται μέσα στα κάμπινγκ» αναφέρει στο debbiestravel.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Κάμπινγκ Χαλκιδικής Αντώνης Δεληδημητρίου.
Οι υπόλοιποι κατασκηνώνουν ελεύθερα, με το μεγαλύτερο ποσοστό των παράνομων κατασκηνωτών να είναι αλλοδαποί (αγγίζουν το 95%)!
Ένας από τους λόγους του αυξημένου φαινομένου, της παράνομης κατασκήνωσης, όπως δηλώνει ο κ. Δεληδημητρίου, είναι η έλλειψη αστυνόμευσης.
«Στους κατ’ εξοχήν τουριστικούς προορισμούς, πρέπει το κράτος να ενισχύσει με αστυνομική δύναμη» αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Κάμπινγκ Χαλκιδικής.
Απώλεια εσόδων και για το κράτος
Η παράνομη κατασκήνωση, όπως αναφέρει ο κ. Δεληδημητρίου, αυτομάτως φέρει και σημαντική απώλεια στα έσοδα του κράτους.
«Ό,τι χρεώνουν τα κάμπινγκ, αυτόματα το 50% πηγαίνει στο κράτος» λέει ο πρόεδρος εξηγώντας τη σημαντική απώλεια εσόδων για το κράτος.
Επιπρόσθετα, η ερώτηση που είχαν καταθέσει 38 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, προς τους υπουργούς Τουρισμού, Δικαιοσύνης και Εσωτερικών, πριν μερικούς μήνες, σχετικά με τη νομιμοποίηση του ελεύθερου κάμπινγκ, έχει ενισχύσει αυτήν την τάση του ελεύθερου κάμπινγκ!
Η σεζόν
Σ’ ότι αφορά την κίνηση τη φετινή σεζόν, ο πρόεδρος της Ένωσης Κάμπινγκ Χαλκιδικής Αντώνης Δεληδημητρίου επισημαίνει ότι Μάιο και Ιούνιο δεν βοήθησε ο καιρός, τον Ιούλιο με τις έντονες καταιγίδες υπήρξαν, όπως ήταν αναμενόμενο, κενά στις διανυκτερεύσεις, ωστόσο ο Αύγουστος σίγουρα κινείται καλύτερα.
Αλλοδαποί είναι εκείνοι που επιλέγουν τα κάμπινγκ της Χαλκιδικής, κυρίως Βαλκάνιοι, αλλά και Κεντροδυτικοί Ευρωπαίοι (Γερμανοί, Αυστριακοί) με τους τελευταίους να μένουν κατά μέσο όρο ένα μήνα.
Όσο για τους ‘πονεμένους’ Έλληνες, «2-3 νύχτες» αναφέρει ο Αντώνης Δεληδημητρίου προσθέτοντας ότι οι διακοπές στα κάμπινγκ είναι οικονομικές, και ειδικά, για τις οικογένειες.
*
Τριάντα πέντε οργανωμένα κάμπινγκ υπάρχουν στο νομό Χαλκιδικής, εκ των οποίων τα περισσότερα βρίσκονται στη Σιθωνία (26) ενώ 4 βρίσκονται στην τρίτη χερσόνησο, του Άθως.