Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚεντρική ΜακεδονίαΧαλκιδικήH χειμερινή Χαλκιδική στην 35η Philoxenia

H χειμερινή Χαλκιδική στην 35η Philoxenia

Με ένα καλαίσθητο περίπτερο ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσίασε στην 35η Philoxenia τις κρυφές ομορφιές της ορεινής Χαλκιδικής.

Ο ορεινός όγκος του Χολομώντα, οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μουσεία της Χαλκιδικής, οι δραστηριότητες και η γαστρονομία της, πρωταγωνίστησαν, μεταξύ άλλων, στο Περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, στο πλαίσιο της 35ης Philoxenia, που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη 8-10 Νοεμβρίου. 

Την πρώτη μέρα της έκθεσης πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη συνάντηση με τους τουριστικούς συντάκτες και εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Παράλληλα οι καλεσμένοι κεράστηκαν τα Χαλκιδικιώτικα προϊόντα και τους τοπικούς οίνους από το Κτήμα Λειβαδιώτη, το Κτήμα Κωνσταντάρα, τον Μυλοπόταμο Αγίου Όρους και το Κτήμα Πόρτο Καρράς.

Φορείς της Χαλκιδικής 

Το «παρών» στο περίπτερο του ΤΟΧ έδωσαν επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και η  Τοπική Αυτοδιοίκηση και φορείς της Χαλκιδικής. Μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος, ο Δήμαρχος Σιθωνίας Κυπαρίσσης Ντέμπλας, η εκπρόσωπος του Δήμου Κασσάνδρας Μαρία Παπαδημητρίου, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Χαλκιδικής Δημήτρης Χαδαλής και ο Πρόεδρος της Ένωσης Κάμπινγκ Χαλκιδικής Αντώνης Δελεδημητρίου.

Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, της ΠΟΞ και της ΕΞΧ Γρηγόρης Τάσιος και ο διευθυντής του ΤΟΧ Γιώργος Μπρουτζάς υποδέχθηκαν στο περίπτερο τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, βουλευτές της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και εκπροσώπους τουριστικών γραφείων.

Β2Β 

Στο πλαίσιο των Β2Β συναντήσεων της Philoxenia και κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ημερών, η διευθύντρια μάρκετινγκ του ΤΟΧ Τάνια Ακριτίδου συναντήθηκε με 35 τουριστικούς πράκτορες από 12 διαφορετικές χώρες, όπου παρουσίασε και πρόβαλε την Χαλκιδική και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού.

Το νέο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes, οι θαλάσσιες δραστηριότητες και η γαστρονομία είναι αυτά κυρίως που κέντρισαν το ενδιαφέρον των τουριστικών πρακτόρων.

Επίσης, με την Destination Manager της Jet.com Roxanne Dubare και τον διευθυντή της Hellenic Island Services Αναγνώστη Θεοχαρόπουλο έγιναν συζητήσεις για την νέα σεζόν και τα σχέδια της εταιρίας το επόμενο διάστημα για τη Χαλκιδική.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα