Τον περιπατητικό και ποδηλατικό τουρισμό προωθεί η Χαλκιδική στην Ιταλική αγορά!
ΝΤ.Χ. (hiotopoulou@gmail.com)
Η γειτονική μας Ιταλία, είναι μια από τις αγορές που, μεταξύ άλλων, εστιάζει η Χαλκιδική, και γενικότερα ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής.
Οι Ιταλοί πλέον γνωρίζουν τη Χαλκιδική και ξέρουν τι θέλουν ταξιδεύοντας στον προορισμό. Η Χαλκιδική προσελκύει κυρίως τον ενδιαφέρον οικογενειών, νεαρά ζευγάρια και seniors που αναζητούν την τοπική κουλτούρα, την επαφή με τη φύση, τον εναλλακτικό τουρισμό ή απλά, την ξεκούραση, τη θάλασσα και καλό φαγητό.
Στο πλαίσιο της τουριστικής έκθεσης ΒΙΤ που διοργανώθηκε στο Μιλάνο, η Χαλκιδική πρόβαλε τον εναλλακτικό τουρισμό μέσα από τη δημιουργία νέων περιπατητικών και ποδηλατών διαδρομών, τα οποία βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο σχεδιασμού, ενώ οι 3 πρώτες διαδρομές αναμένεται να ολοκληρωθούν στις αρχές της τουριστικής σεζόν.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο ΤΟΧ συμμετείχε στην εκδήλωση με θέμα τους γάμους που συν-διοργάνωσαν η BIT με το σύλλογο Wedding Planner της Ιταλίας.
*
-Η διεθνής έκθεση τουρισμού ΒΙΤ2018 στο Μιλάνο προσέλκυσε το ενδιαφέρον 46.000 επισκεπτών από 79 χώρες, σημειώνοντας αύξηση 46% σε σχέση με το 2017.
-Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με αυτόνομο σταντ για 4η συνεχή χρονιά. Την παρουσία της Χαλκιδικής οργάνωσε και επιμελήθηκε η συνεργάτης του Οργανισμού και υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων στην Ιταλική αγορά τα τελευταία 5 χρόνια, Ελένη Σαρρηκώστα.