Νέες βάσεις ανάπτυξης για τον τουρισμό υπαίθρου και τον αγροτουρισμό θέτει ο μη κερδοσκοπικός φορέας Αγροξενία, έχοντας τη στήριξη του ΕΟΤ και της προέδρου του Άντζελας Γκερέκου.
ΝΤ.Χ. (hiotopoulou@gmail.com)
Θέματα που απασχολούν τον κλάδο του τουρισμού υπαίθρου και γενικότερα του αγροτουρισμού αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο διαδικτυακής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα μεταξύ του δικτύου «Αγροξενία» και την προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου.
Ο πρόεδρος του «Αγροξενία» Νίκος Φραντζεσκάκης επισήμανε την άμεση ανάγκη σύστασης και λειτουργίας Παρατηρητηρίου Τουρισμού Υπαίθρου- Αγροτουρισμού του οποίου βασικοί άξονες δράσεις θα είναι, μεταξύ άλλων, η καταγραφή και χαρτογράφηση των επιχειρήσεων του τουρισμού υπαίθρου που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Παράλληλα, επεσήμανε τις αλλαγές που θα πρέπει να υπάρξουν στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τον κλάδο, ενώ υπογράμμισε τις δράσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν από όλους τους εμπλεκόμενους για την περαιτέρω ανάπτυξη του αγροτουρισμού τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Άδραξε την ευκαιρία να ζητήσει την ουσιαστική στήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για τις νέες βάσεις ανάπτυξης του τουρισμού υπαίθρου της χώρας μας και τον καταλυτικό ρόλο του Οργανισμού στην προβολή του.
Έντυπα, συμμετοχή σε εκθέσεις, υποστήριξη
Σχετικά με τις μελλοντικές δράσεις και τη στήριξη που ζητάει η Αγροξενία από τον ΕΟΤ είναι η δημιουργία εντύπου προωθητικού υλικού, η συμμετοχή της στα εκθεσιακά περίπτερα του ΕΟΤ σε Ελλάδα και εξωτερικό καθώς και η παραχώρηση της αιγίδας στις επικείμενες περιφερειακές εκδηλώσεις που η Αγροξενία σχεδιάζει να πραγματοποιήσει για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού υπαίθρου σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Συμβολή του τουρισμού υπαίθρου
Από την πλευρά της η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου επεσήμανε τη σημαντική συμβολή του τουρισμού υπαίθρου στον μετασχηματισμό της ελληνικής τουριστικής οικονομίας σε μια νέα και αειφόρα κατεύθυνση, στο πλαίσιο της παγκόσμιας τάσης για αναζήτηση εμπειριών εναλλακτικού τουρισμού κοντά στο φυσικό περιβάλλον.
Παράλληλα, κατέθεσε την απόλυτη στήριξη της στην προσπάθεια και στο έργο της Αγροξενία και με την παραχώρηση της αιγίδας του ΕΟΤ στις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσει ο Φορέας του τουρισμού υπαίθρου το αμέσως επόμενο διάστημα.
«Αll you want is Greece»
Αναφερόμενη στη νέα διεθνή καμπάνια της Ελλάδας για το 2021, η κα. Γκερέκου επισήμανε τον σχεδιασμό θεματικής καμπάνιας που θα εστιάζει στον τουρισμό υπαίθρου, τις ενέργειες προβολής γραφείων εξωτερικού του ΕΟΤ προς αυτήν την κατεύθυνση καθώς και τη δυνατότητα περαιτέρω προβολής του τουρισμού υπαίθρου μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας του ΕΟΤ (Visitgreece, Visit Greece App).
Όπως ανέφερε η πρόεδρος του ΕΟΤ ο αγροτουρισμός αντικατοπτρίζει τον πιο αυθεντικό τρόπο και την ελληνική φιλοσοφία του ευ ζην, καθώς προσφέρει στον επισκέπτη την ολιστική εμπειρία, όπου σώμα, πνεύμα και ψυχή συνεργάζονται αρμονικά.
«Η Ελλάδα ως χώρα της αληθινής ευζωίας, με την έννοια του μέτρου και της ισορροπίας, αποτελεί την ουσία του brand Ελλάδα. Και αυτήν την ουσία, οι άνθρωποι του αγροτουρισμού έχουν ένα μοναδικό τρόπο να την προσφέρουν, απλόχερα, στον επισκέπτη» σημείωσε η κα. Γκερέκου.