Παραδοσιακά, λαχταριστά γλυκά Θεσσαλονίκης ξεχειλίζει το περίπτερο του Δήμου Θεσσαλονίκης, στην 39η Philoxenia. Με σύνθημα «Ελάτε να σας γλυκάνουμε», ανακοινώθηκε η επανεκκίνηση της τουριστικής Θεσσαλονίκης μέσα από σειρά δράσεων.
ΝΤΕΠΥ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)
«Ελάτε να σας γλυκάνουμε στο ζαχαροπλαστείο ‘Thessaloniki Sweet City’» ήταν ο τίτλος της σημερινής συνέντευξης Τύπου που έδωσαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης και ο αντιδήμαρχος Τουρισμού & Πολιτισμού Βασίλης Γάκης, στο πλαίσιο συμμετοχής του Δήμου Θεσσαλονίκης και των τριήμερων δράσεων στην 39η Philoxenia.
Σε ένα πρωτότυπο Περίπτερο (Περίπτερο 15, σταντ C6), ανάμεσα σε τρίγωνα Πανοράματος, ροδίνια, τσουρέκια, μπεζέδες και σοκολάτες, η Θεσσαλονίκη η οποία είναι αναγνωρισμένη ως Πόλη της Γαστρονομίας από την UNESCO, προβάλλει, μεταξύ άλλων, τα γλυκά της αλλά και τα αρτοσκευάσματά της.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου, που έδωσε, πρώτη ημέρα διεξαγωγής της 39ης Philoxenia, στάθηκε στην επανεκκίνηση της τουριστικής Θεσσαλονίκης, μια επανεκκίνηση η οποία προετοιμάζεται για τη νέα της τουριστική ταυτότητα.
«Έχουμε ξεκινήσει μια δυναμική προσπάθεια στον τουρισμό, ο οποίος αποτελεί για εμάς τον τρίτο πυλώνα για την ανάπτυξη της πόλης» επισήμανε ο κ. Αγγελούδης επισημαίνοντας πως στο τελευταίο πεντάμηνο με την τεχνική, την εξωστρέφεια, τις επισκέψεις, αναδεικνύονται οι τουριστικές αρετές που έχει η Θεσσαλονίκη.
Οι τρεις άξονες της τουριστικής επανεκκίνησης
Η δυναμική επανεκκίνηση, όπως επισημάνθηκε, μεταξύ άλλων, σχετίζεται με:
α. τη μετατροπή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) σε DMMO – Οργανισμό διαχείρισης και προώθησης προορισμού. «Έχουμε ήδη ένα master και action plan ενώ για την υλοποίησή του έχουμε ζητήσει τη χρηματοδότηση από την Πολιτεία» επισήμανε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης
β. τη διπλωματία πόλεων ως μια πολιτική εξωστρέφειας, αρχικά με τις γειτονικές χώρες, και ιδιαίτερα στη ΝΑ Ευρώπη. «Γίνεται η επίσκεψη και οργανώνεται η ανταπόδοση στη Θεσσαλονίκη, ενώ μέχρι το τέλος της άνοιξης θα έχει ολοκληρώσει τις γειτονικές χώρες» ανέφερε ο κ. Αγγελούδης προσθέτοντας τις ήδη δυο επισκέψεις που πραγματοποίησε στην Κωνσταντινούπολη και τη Σόφια, με τον Τούρκο ομόλογό του Εκρέμ Ιμάμογλου να είναι προγραμματισμένο να επισκεφτεί τη Θεσσαλονίκη τον Ιανουάριο του 2025 και τον δήμαρχο Σόφιας Βασίλ Τερζίεβ το Φεβρουάριο. Επόμενες στάσεις του κ. Αγγελούδη για τη διπλωματία πόλεων είναι το Βουκουρέστι και το Βελιγράδι.
γ. με ειδικά πρότζεκτ που θα συνδέσουν τον πολιτισμό με το τουριστικό προϊόν της πόλης. Όπως επισημάνθηκε, κάθε δυο μήνες διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη και ένα φεστιβάλ όπως το φεστιβάλ Λατρευτικής Εβδομάδας, το Soloist Festival με συναντήσεις σε μνημεία της πόλης όπου συνδέεται με την πολιτιστική ανάδειξή του.
«Έχουμε δρόμο ακόμη να διανύσουμε, να πιάσουμε τον μεγάλο και υψηλό μέσο όρο που έχει η τουριστική βιομηχανία της χώρας μας, ωστόσο οι παραπάνω άξονες συγκροτούν ένα πλαίσιο που θα είναι η βάση για την ανάπτυξη της τουριστικής πολιτικής της Θεσσαλονίκης» υπογράμμισε ο δήμαρχος κ. Αγγελούδης.