Αλαλούμ στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

0
17
views

Αλλαγή σελίδας από τις δώδεκα τα ξημερώματα Μεγάλης Δευτέρας προς Μεγάλη Τρίτη, για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

ΤΗΣ ΝΤΕΠΥΣ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)

Aerodromio Makedonia xamili analysi

Το πρωτόκολλο παράδοσης υπογράφηκε στις 23.59 της 10ης Απριλίου, και από τις 00.01 της Μεγάλης Τρίτης 11 Απριλίου, το «Μακεδονία» βρίσκεται στα χέρια της Fraport, της παραχωρησιούχου εταιρίας για τα επόμενα 40 έτη.

«Αλαλούμ, προσφυγική κατάσταση, ποδοπάτημα της αξιοπρέπειας των εργαζομένων που βρίσκονται στα πόστα τους εδώ και 30 έτη» είναι το κλίμα της σημερινής μέρας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» όπως το περιγράφουν στελέχη του αεροδρομίου στο debbiestravel.gr.

Αυξήσεις στα καταστήματα; «500% με το καλημέρα σας, χωρίς ούτε μια επένδυση» τονίζουν με αγανάκτηση. «Και ναι, να κάνουν αυξήσεις, αφού πρώτα κάνουν επενδύσεις, αφού φτιάξουν τις υποδομές, φέρουν και περισσότερο κόσμο, όχι όμως, με το καλημέρα σας!» επισημαίνουν στο debbiestravel.gr.

Μετακόμιση στον Πύργο Ελέγχου

Τα 90 περίπου άτομα προσωπικό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, με τα προσωπικά τους πράγματα, και με χαρτοκιβώτια ανά χείρας, έχουν μεταφερθεί προσωρινά στον Πύργο Ελέγχου.

Όπου ο Πύργος Ελέγχου και τα εκτός περίφραξης αεροδρομίου ραδιοβοηθήματα, ραντάρ, η τεχνική συντήρηση, η αεροναυτιλία, η είσπραξη τελών και η εποπτεία εφαρμογής κανόνων εξακολουθούν να βρίσκονται υπό τον έλεγχο της ΥΠΑ.

«Εμείς θα έχουμε την εποπτεία εφαρμογής κανόνων, την εφαρμογή τους θα την έχει η Fraport» εξηγεί παλαιό στέλεχος της ΥΠΑ, στο debbiestravel.gr προσθέτοντας ότι και όλο το εμπορικό κομμάτι του αεροδρομίου θα διαχειρίζεται η Fraport.

Aerodromio esoteriko

Σύμβαση αποικιοκρατικού χαρακτήρα  

Η σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Fraport ως αποικιοκρατικού χαρακτήρα χαρακτηρίζεται από ‘πρώην’ βασικό στέλεχος της ΥΠΑ του αεροδρομίου «Μακεδονία».

Όπως ο ίδιος εξηγεί στο debbiestravel.gr, για το παραμικρό πρόβλημα που θα προκύπτει, προβλέπονται αποζημιώσεις προς την παραχωρησιούχο εταιρία, «δηλαδή, θα τα πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Άλλη ασφαλής πηγή του debbiestravel.gr, αναφέρει χαρακτηριστικά, «αν για παράδειγμα, χαλάσει μια στέγη, αυτό θα χρεωθεί στο Ελληνικό Δημόσιο».

Και επειδή, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που παραχωρήθηκαν στην κοινοπραξία Fraport AG – Slentel Ltd, είναι σε άθλια κατάσταση, «στο τέλος θα πληρώσουμε και από πάνω» όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν έγκυρες πηγές στο debbiestravel.gr.

Η επόμενη μέρα για τον επιβάτη

Εν μέσω της αυξημένης επιβατικής κίνησης για τις ημέρες του Πάσχα αλλά και για την καλοκαιρινή σεζόν, αυτό που αναρωτιόμαστε είναι για το κατά πόσο θα καταλάβουν οι επιβάτες αυτήν την αλλαγή σελίδας στο «Μακεδονία».

Όπως αναφέρουν στο debbiestravel.gr άνθρωποι του αεροδρομίου, «προς το παρόν, δεν υπάρχει κάτι το διαφορετικό στη μετακίνηση των επιβατών».

«Σίγουρα, τις επόμενες μέρες θα κάνουν κάποιο λίφτινγκ, ένα βάψιμο, πιο καθαρές τουαλέτες, χαρτί υγείας που δεν υπήρχε, σαπούνι για το πλύσιμο των χεριών κτλ.» επισημαίνουν, η αλλαγή σελίδας θα γίνει αντιληπτή στο επιβατικό κοινό, με τον καιρό, «εάν υπάρξουν βελτιώσεις στις υποδομές, αν όμως έχουν προσδοκίες για άμεσες βελτιώσεις, τότε θα απογοητεύουν» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

*

Να σημειώσουμε ότι η παραχωρησιούχος εταιρία συμφώνησε με το Ελληνικό Δημόσιο για την παραχώρηση δικαιώματος λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Η Α’ Ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Χανίων και

Η Β’ Ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Μυτιλήνης, Σκιάθου, Σάμου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Κω, Ρόδου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ