Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΕξωτερικόΑσία και Κούβα, οι νέες αγορές κρουαζιέρας!

Ασία και Κούβα, οι νέες αγορές κρουαζιέρας!

Τι και αν η Ανατολική Μεσόγειος είναι η μεγάλη χαμένη στο κομμάτι της κρουαζιέρας.

ΤΗΣ ΝΤΕΠΥΣ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)

Krouazieroploio

Ασία, Κούβα, Δυτική Μεσόγειος βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις ανάπτυξης της κρουαζιέρας παγκοσμίως! Ακολουθούν τα Κανάρια Νησιά, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.

Οι παραπάνω περιοχές πρωταγωνιστούν παγκοσμίως στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας, με ολοένα και περισσότερες εταιρίες κρουαζιέρων να τις προσθέτουν στα προγράμματά τους.

«Η Ασία είναι η μεγάλη κερδισμένη, παρουσιάζοντας ανοδική τάση στην κρουαζιέρα» λέει στο debbiestravel.gr ο Λουκάς Τσακιρίδης, ιδιοκτήτης ταξιδιωτικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, που ειδικεύεται στην κρουαζιέρα.

Loukas Tsakiridis

Όπως μας εξηγεί, η Κίνα παρουσιάζει ανάπτυξη, ενώ σ’ ότι αφορά την Κούβα, για το 2017, τουλάχιστον 10 εταιρίες κρουαζιέρων – όλες οι μεγάλες- έχουν εντάξει τη χώρα στα προγράμματά τους. (σ.σ. Στις αρχές Μαΐου του 2016, η Κούβα υποδέχτηκε το πρώτο αμερικάνικο κρουαζιερόπλοιο, μετά από μισό αιώνα – τα ταξίδια από τις ΗΠΑ όσο και από την Κούβα είχαν απαγορευτεί μετά την επανάσταση του 1959- στο πλαίσιο της αναθέρμανσης των διπλωματικών σχέσεων μεταξύ Ουάσινγκτον και Αβάνας).

Αξίζει δε να σημειώσουμε, ότι η Celestyal Cruises, η μόνη εταιρία κρουαζιέρας με βάση την Ελλάδα, εκτός από τους ελληνικούς προορισμούς, δραστηριοποιείται με ολοκληρωμένο πρόγραμμα στην Κούβα, 12 μήνες το χρόνο, έχοντας ως σημείο εκκίνησης την Αβάνα.

Στο +15% η Δυτική Μεσόγειος

Κερδισμένη στην κρουαζιέρα είναι η Δυτική Μεσόγειος, με μια αύξηση της τάξεως του 15%.

«Παρατηρείται αυξημένη κίνηση στις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στη Δυτική Μεσόγειο, κατά 10%-15%» αναφέρει στο debbiestravel.gr ο Λουκάς Τσακιρίδης, με Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία να πρωταγωνιστούν.

Kroyazieroploio deck Φωτ. Ντ.Χ.

Στο -25% η Ανατολική Μεσόγειος

Από την άλλη, λόγω των γεωπολιτικών γεγονότων που διαδραματίζονται τον τελευταίο καιρό στην Τουρκία, η μεγάλη χαμένη, και στην κρουαζιέρα, είναι η Ανατολική Μεσόγειος.

Όπως εξηγεί στο debbiestravel.gr ο κ. Τσακιρίδης, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, θα υπάρχει μείωση στις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στην Ανατολική Μεσόγειο κατά 25%, σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.

Ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά

Στη δε ελληνική αγορά, το ενδιαφέρον, όπως καταγράφει ο εξειδικευμένος στην κρουαζιέρα τουριστικός πράκτορας Λουκάς Τσακιρίδης, είναι έντονο, ωστόσο, «αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την αγοραστική δύναμη».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ελληνική αγορά στην κρουαζιέρα, σημειώνει, μέχρι στιγμής, πτωτική πορεία, της τάξεως του 10% – 15%.

Tips

-Η κρουαζιέρα αποτελεί προϊόν όπου ο κόσμος για τις κρατήσεις του συνεχίζει να εμπιστεύεται τους εξειδικευμένους τουριστικούς πράκτορες. Το 97% των κρατήσεων για ταξίδια με κρουαζιερόπλοια γίνεται μέσω τουριστικών πρακτόρων.

«Υπάρχει εξήγηση γι’ αυτό» λέει στο debbiestravel.gr ο Λουκάς Τσακιρίδης και συμπληρώνει «η κρουαζιέρα είναι σύνθετο πακέτο διακοπών, με πολλές χρηστικές πληροφορίες και λεπτομέρειες, που μόνοι οι εξειδικευμένοι στην κρουαζιέρα, μπορούν να λύσουν τις απορίες που δημιουργούνται στους πελάτες τους».

 

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα