Τόσο η Θεσσαλονίκη όσο και η Χαλκιδική έχουν τη δυναμική και παράλληλα υποστηρίζουν ένα ισχυρό brand για την προσέλκυση νέων επενδύσεων και μάλιστα από παγκοσμίου φήμης ξενοδοχειακούς ομίλους.
ΝΤΕΠΥ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)
Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, οι υποδομές, οι νέες ξενοδοχειακές μονάδες που έχουν ορίζοντα διετίας – πενταετίας, τα χρηματοδοτικά εργαλεία είναι άξονες οι οποίοι αναπτύχθηκαν, μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια του 1ου Thessaloniki Investment Forum που διοργανώθηκε, σήμερα, Τετάρτη 13 Νοεμβρίου, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.
Η Θεσσαλονίκη αλλά και η Χαλκιδική φαίνονται ισχυροί ‘παίχτες’ σ’ ότι αφορά τις ξενοδοχειακές επενδύσεις και ήδη μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι παγκοσμίου φήμης δείχνουν ενδιαφέρον.
Τα παραπάνω ανέφερε ο διευθυντής περιφερειακής ανάπτυξης Νότιας Ευρώπης και Βόρειας Αφρικής του Ομίλου Accor Hotels Paul Rosenberg, μέσω βίντεο, στο πλαίσιο του δεύτερου πάνελ με τίτλο «Η εξέλιξη της Βόρειας Ελλάδας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό 12 μήνες το χρόνο».
Σύμφωνα με τον κ. Rosenberg, η Θεσσαλονίκη αποτελεί ένα ισχυρό brand και ο ξενοδοχειακός όμιλος Accor Hotels ‘βλέπει’ σε βάθος 5ετίας να βάζει τη σφραγίδα του και στη Βόρεια Ελλάδα, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο και για επένδυση στη Χαλκιδική.
Δυο brands της Accor Hotels, μεταξύ του M Gallery και του Sofitel, τα οποία πληρούν τα κριτήρια που απαιτούνται, εξετάζονται ούτως ώστε προστεθεί ένα από αυτά στο ξενοδοχειακό δυναμικό της Θεσσαλονίκης μέσα στην επόμενη πενταετία και σε δεύτερο χρόνο στη Χαλκιδική.
*
Να σημειώσουμε ότι ο ξενοδοχειακός όμιλος Accor Hotels διαθέτει περισσότερες από 5.000 ξενοδοχειακές μονάδες σε 110 προορισμούς παγκοσμίως και διαθέτει ένα εκτεταμένο πορτφόλιο με brands που καλύπτουν από οικονομικές μέχρι πολυτελείς επιλογές. Τα Raffles, Banyan Tree, Rixos, M Gallery, Sofitel, Movenpick, Swissotel, Novotel, Mercure, Ibis, Fairmont κλπ. βρίσκονται υπό την ομπρέλα της Accor Hotels.