Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΚεντρική ΜακεδονίαΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκη - Ψηφιακές δεξιότητες στον τουρισμό μέσω της Google Ελλάδας

Θεσσαλονίκη – Ψηφιακές δεξιότητες στον τουρισμό μέσω της Google Ελλάδας

«Ψηφιακές δεξιότητες για την ανάπτυξη του τουρισμού στον Δήμο Θεσσαλονίκης» ονομάζεται το πρόγραμμα με το οποίο θα συνεργαστεί ο δήμος Θεσσαλονίκης με την Google Ελλάδας στον τομέα του τουρισμού.

Η συνεργασία αφορά σε ένα πρόγραμμα εξάμηνης διάρκειας (Σεπτέμβριος 2018-Μάρτιος 2019), που συμπεριλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων πάνω στις ψηφιακές δεξιότητες μέσω της πρωτοβουλίας της «Grow Greek Tourism Online», προκειμένου να ενισχυθεί η διαδικτυακή τους παρουσία και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.

Η συνεχόμενη τουριστική αύξηση στη Θεσσαλονίκη, δίνει στο δήμο Θεσσαλονίκης και στο τμήμα τουρισμού, την ανάπτυξη με περισσότερα και πιο σύγχρονα εργαλεία.

«Ψηφιακές δεξιότητες για την ανάπτυξη του τουρισμού στον Δήμο Θεσσαλονίκης» ονομάζεται το πρόγραμμα με το οποίο θα συνεργαστεί ο δήμος Θεσσαλονίκης με την Google Ελλάδας στον τομέα του τουρισμού (φωτ. Ντ. Χ.)

«Η Θεσσαλονίκη διαθέτει δύο εξαιρετικά συγκριτικά πλεονεκτήματα, την ιστορία της και τα πανεπιστήμια της, ενώ στη διαδρομή προστέθηκε σε αυτά και η γαστρονομία της. Αναδείξαμε το εβραϊκό και το οθωμανικό παρελθόν της πόλης με αποτέλεσμα το 2010 να καταγραφεί άφιξη 5.000 Τούρκων επισκεπτών, ενώ το 2017 έκλεισε με την καταγραφή 100.000 επισκεπτών στο σπίτι του Κεμάλ. Αντίστοιχα, στο πρώτο εξάμηνο του 2018, οι Ισραηλινοί επισκέπτες καταγράφηκαν περί τους 80.000 και αυτό είναι μόνο η αρχή» επισήμανε ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου που δόθηκε στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης.

Από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας ανέφερε  ότι «δουλεύουμε με στόχο να δώσουμε νέα εργαλεία και δεξιότητες στο ανθρώπινο κεφάλαιο της πόλης, αλλά και για να ενισχύσουμε την επιστροφή του ανθρώπινου δυναμικού που έχει φύγει από αυτήν».

Η Θεσσαλονίκη στις μηχανές αναζήτησης

Οι αναζητήσεις των χρηστών του διαδικτύου για την Θεσσαλονίκη αυξάνονται συνεχώς, αποδεικνύοντας τη δυναμική θέση που διατηρεί η πόλη στον ελληνικό τουριστικό χάρτη.

Όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος «Σκοπός του προγράμματος Grow Greek Tourism Online είναι να ενισχύσουμε αυτή τη δυναμική προσεγγίζοντας όχι μόνο τις αμιγώς τουριστικές, αλλά και κάθε επιχείρηση που προσφέρει στην εμπειρία του επισκέπτη. Εστιάζουμε τις ενέργειές μας στην υποστήριξη των επιχειρηματιών της Θεσσαλονίκης και μέσω της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online” προσφέρουμε τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες, ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου για την προσέλκυση επισκεπτών όλο τον χρόνο».

Ταξιδιωτική ιστορία

Για την αποτελεσματικότερη προώθηση της Θεσσαλονίκης σε ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο, η Google σχεδίασε μια αποκλειστική «ταξιδιωτική ιστορία», ονόματι  g.co/earth/thessaloniki, για την πόλη μέσα από το Google Earth Google.

Η εν λόγω «ταξιδιωτική ιστορία» παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στο Περίπτερο 13, της Google, στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ.

Πρόκειται για έναν διαδραστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύει 27 από τα σημαντικότερα αξιοθέατα και ιστορικά μνημεία της πόλης.

Η «ταξιδιωτική ιστορία» που δημιούργησε η Google παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στο Περίπτερο 13, της Google, στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ (φωτ. Ντ.Χ.)

*

– Η εκπαίδευση θα είναι εξάμηνης διάρκειας (Σεπτέμβριος 2018-Μάρτιος 2019) και θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια ειδικών εισηγητών της Google, των Online Advisors, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική και εκτενή εκπαίδευση πάνω σε διαδικτυακά εργαλεία για τον τουρισμό. Ήδη, τέσσερεις Online Advisors, οι οποίοι κατάγονται από την Θεσσαλονίκη, έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή και κατά το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιούν δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις, αλλά και ομαδικά σεμινάρια για τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του ευρύτερου τουριστικού κλάδου.

-Οι συναντήσεις θα επικεντρώνονται σε θέματα ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και στο πώς μπορούν οι επιχειρηματίες να εφαρμόσουν στην πράξη τις δεξιότητες αυτές, προκειμένου να δείξουν στον κόσμο και στους δυνητικούς ταξιδιώτες, τι έχουν να προσφέρουν η περιοχή και οι επιχειρήσεις της. Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στα ομαδικά σεμινάρια ή να ζητήσει μία κατ’ ιδίαν συνάντηση, επικοινωνώντας με την ηλεκτρονική διεύθυνση g.co/greektourism/thessaloniki.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα