ΕΟΤ: «Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!» (ΦΩΤΟ + ΒΙΝΤΕΟ)

0
137
views

«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!» είναι ο τίτλος της νέας καλοκαιρινής τουριστικής καμπάνιας της χώρας μας.

Δροσερή, διαφορετική και συναισθηματική είναι η νέα καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

Πρωταγωνιστή της ο Όττο, ένας Αυστριακός που επισκέφθηκε πριν χρόνια τη χώρα μας για να γευτεί το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε η Ελλάδα και… έμεινε για πάντα!

Μια πραγματική ιστορία είναι το storytelling της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ, που με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι πολύ απλά, η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.

Η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας – τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποι, τα άσπρα σπιτάκια, ο ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις- όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι… να μη θελήσουν να φύγουν ποτέ.

Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί αν βρεθεί έστω και μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνει για πάντα.

Και δεν το λέμε εμείς οι Έλληνες, αλλά όλοι εκείνοι στους οποίους όντως συνέβη. Εμπνεόμενοι, λοιπόν, από τις αληθινές ιστορίες τους, αποφασίσαμε ως χώρα να «προειδοποιήσουμε» τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί (!)

Γιατί καμιά φορά, στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου σπίτι.

Από τα ισχυρότερα τουριστικά brand

Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία χαρακτήρισε την Ελλάδα ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας ο οποίος όπως δήλωσε «φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα».

Όπως επισημάνθηκε η καλοκαιρινή καμπάνια αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής καθώς και της προβολής της χώρας για citybreak ξεκινώντας από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Μια αληθινή ιστορία

Για μια αληθινή ιστορία η οποία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα μίλησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σχετικά με την νέα καμπάνια.

«Μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όλο το χειμώνα και την άνοιξη, ήρθε η ώρα για την κλασική καλοκαιρινή καμπάνια. Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα. Ταυτότητα και αυθεντικότητα τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφτεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας» δήλωσε ο κ. Φραγκάκης.  

*

-Η καμπάνια που προβάλλεται ήδη σε αγορές – στόχους για τον ελληνικό τουρισμό υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση. Δείτε το βίντεο εδώ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here