Marketing Club Greece: Ο τουρισμός εμπνέεται και δημιουργεί από το μάρκετινγκ

0
13
views

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Marketing Club Greece με τίτλο Destination Marketing – Making Tourism Stronger.

Η παρουσίαση του προϊόντος, οι συνέργειες και οι διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να διασφαλίσουμε έναν τουρισμό που μπορεί να αναδείξει και να αναδειχθεί μέσα από τον πολιτισμό, την γαστρονομία, τις διαδρομές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός τόπου, ήταν τα κοινά σημεία σύγκλισης των τοποθετήσεων των προσκεκλημένων του Marketing Club Greece στην εκδήλωση Destination Marketing – Making Tourism Stronger που πραγματοποιήθηκε στο Grand Hotel Palace στη Θεσσαλονίκη, με μεγάλη προσέλευση κοινού το απόγευμα της Τετάρτης 18 Ιανουαρίου 2023.

Το Marketing Club Greece, αφιέρωσε την πρώτη του εκδήλωση για το 2023, στον τουρισμό και συγκεκριμένα στο μάρκετινγκ προορισμού, σε όλες εκείνες τις ενέργειες και τις δράσεις που απαιτούνται για να γίνει ελκυστικός ένας προορισμός στους επισκέπτες ανεξάρτητα από το μέγεθος και τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά του.

«Η εκδήλωση του Marketing Club Greece με έδρα στη Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη για το 2023 ανάμεσα σε περισσότερες από 100 δράσεις που έχουν παρουσιαστεί, ενώ το σωματείο στελεχών μάρκετινγκ και επιχειρήσεων μετράει πλέον 11 χρόνια ζωής και είμαστε πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τα μέλη μας να αυξάνονται σε αριθμό και να ανταποκρίνονται σε κάθε κάλεσμα μας», τόνισε ο πρόεδρος του Marketing Club Greece Τσαμπίκος Κοκκάρης.

Η εποχικότητα είναι μια τάση σε παγκόσμιο επίπεδο

Η εποχικότητα είναι μια τάση σε παγκόσμιο επίπεδο και δεν αποτελεί μόνο χαρακτηριστικό της χώρας μας επισήμανε στην τοποθέτησή της η Ιωάννα Δρέττα Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece.

«Ο τουρισμός εμπνέεται. Είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεχθούμε ότι η εποχικότητα είναι μια τάση σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν είναι μόνο χαρακτηριστικό της χώρας μας. Αυτό, αν δεν μπορούμε ριζικά να το αλλάξουμε, μπορούμε να το βελτιώσουμε» επισήμανε η κα. Δρέττα λέγοντας πως εάν εργαστούμε όλοι μαζί θα μπορέσουμε να αλλάξουμε πράγματα.

«Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να ‘ξεβολευτούμε’, να αλλάξουμε νοοτροπία, να έρθουμε κοντά στους τόπους και τις ανάγκες τους, να δούμε ποια είναι τα σημεία που συμφωνούμε και σε ποια διαφωνούμε για να σηκώσουμε τα μανίκια και να δουλέψουμε όλοι μαζί» ανέφερε η κα. Δρέττα.

Ο πολιτισμός

Την σχέση του πολιτισμού με τον τουρισμό παρουσίασε ο Μάκης Μοναστηρίδης Διευθυντής Μάρκετιγκ του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.

«Ο πολιτισμός μπορεί να γίνει το εφαλτήριο του τουρισμού για έναν προορισμό», τόνισε ο κ. Μοναστηρίδης λέγοντας πως ο επισκέπτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα και τις επιλογές να γνωρίζει σημαντικές παραστάσεις και καλλιτεχνικά έργα που παρουσιάζονται σε μια περιοχή και να τα συμπεριλαμβάνει στο πρόγραμμα του ή να αποτελούν και λόγο επίσκεψης του σε έναν προορισμό.

Η γαστρονομία

Τη σημασία του γαστρονομικού τουρισμού και τους τρόπους με τους οποίους αυτός μπορεί να προβληθεί και να προσελκύσει επισκέπτες παρουσίασε από την πλευρά της η Σύλβια Κουμεντάκη Συν-ιδρύτρια Chef stories, Gastronomy Events’ specialist and Consultant.

«Έχουμε τοπικά προϊόντα, παραγωγούς σε κάθε τόπο και τεχνικές και συνταγές που πρέπει να μοιραστούμε με τον επισκέπτη. Έχουμε ξεχωριστές προτάσεις και πρέπει να τις συμπεριλάβουμε τόσο στο πληροφοριακό υλικό όσο και στις εκδρομές και στα καταλύματα που φιλοξενούν τους επισκέπτες, ενώ οι χώροι παραγωγής μπορούν από μόνοι τους να γίνουν χώροι φιλοξενίας και να προσελκύσουν ταξιδιώτες» ανέφερε η κα. Κουμεντάκη στο πλαίσιο της εσπερίδας Destination Marketing – Making Tourism Stronger.

Το παράδειγμα της Αθήνας

Στην συνεργατικότητα και στις συνέργειες που βοήθησαν την Αθήνα να «ξεπεράσει» την εικόνα της, να αναδείξει πέρα από τα ιστορικά μνημεία της και άλλα χαρακτηριστικά της ως πόλη – προορισμό μέσα σε αντίξοεες συνθήκες κρίσεων, διαδηλώσεων και πανδημίας αναφέρθηκε με τη σειρά της η Αλεξία Παναγιωτοπούλου Επικεφαλής Στρατηγικού Σχεδιασμού στην Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, παρουσιάζοντας το παράδειγμα της Αθήνας.

Η φωτογραφία

Κάθε εικόνα για τον Χρήστο Τζούτη Outdoor Photographer & Founder of Lamda3 και κάθε επισκέπτης που προβάλει φωτογραφίες στον λογαριασμό του στα social media μπορεί να γίνει πρεσβευτής ενός τόπου.

«Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις αλλά το κείμενο πάντα συνεργάζεται με την εικόνα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τζούτης.

Η αγορά Μοδιάνο

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε ένα σύντομο για τη νέα αγορά Μοδιάνο που λειτουργεί από τις αρχές Δεκεμβρίου 2022 στην καρδιά της Θεσσαλονίκης.

«Η γαστρονομία έχει άμεση σχέση με τον τουρισμό, δημιουργεί αναμνήσεις που ο επισκέπτης κουβαλά μαζί στο τέλος μιας διαδρομής και ανατρέχει σε αυτές όταν αναζητά έναν προορισμό» ανέφερε στο μήνυμά της η Γεωργία Δώδου Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας του Hospitality and Gastronomy Division στον Όμιλο Fais, η οποία δεν μπόρεσε να παρευρεθεί όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί με φυσική παρουσία στην εκδήλωση.

*

-Την εκδήλωση χαιρέτισαν οι εκπρόσωποι των υποστηρικτών: Γιάννης Ασλάνης πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau, Γρηγόρης Τάσιος πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και Ιωάννα Μηταυτσή πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη» Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Alumni Association Master in Tourism and Local Development, AUTH).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here