FVW Workshop 2020: Προβολή Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη γερμανική αγορά

0
17
views
Το FVW workshop Greece 2020, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική θα πραγματοποιηθεί 15-20 Σεπτεμβρίου (φωτ. Ντέπυ Χιωτοπούλου)

Tour operators, ταξιδιωτικοί πράκτορες και συντάκτες του τουριστικού ρεπορτάζ αναμένεται να δώσουν το ‘παρών’ σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, με στόχο την επανεκκίνηση του τουρισμού την εποχή του κορονοϊού.

Κείμενο + φωτ.: Ντέπυ Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

«FVW workshop Greece 2020, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική – Επανεκκίνηση τουρισμού. Στρατηγική για επιτυχία και ασφάλεια» είναι το θέμα του FVW Workshop 2020 που θα πραγματοποιηθεί 15 – 20 Σεπτεμβρίου σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, συμπεριλαμβάνοντας και διαδικτυακή συνεδριακή ημέρα των προορισμών (Πέμπτη 17/9).

Το πάνελ από τη συνέντευξη Τύπου και η Άντα Καραγιάννη η οποία μίλησε για το πρότζεκτ διαδικτυακά

Συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα 15-20 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του FVW Workshop θα συμμετέχει μια ομάδα συντακτών του FVW Medien (σ.σ. πρόκειται για το επίσημο διαδικτυακό μέσο ενημέρωσης της διεθνούς εκθέσεως τουρισμού στο Βερολίνο την ΙΤΒ), 3-4 tour operators (χονδρέμποροι) καθώς και 25-26 travel agents κάποιοι εκ των οποίων είναι ειδικευμένοι στον πολιτιστικό τουρισμό, στο συνεδριακό, στον τουρισμό πόλης, σε resort προορισμούς, «έτσι ώστε να γνωρίσουν από το μηδέν τους προορισμούς, ή να τους γνωρίσουν καλύτερα» όπως ανέφερε η Άντα Καραγιάννη, πρότζεκτ μάνατζερ του FVW Workshop Greece 2020.

Επίσης, την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακό συνέδριο το οποίο μπορούν να παρακολουθήσουν όσοι ενδιαφέρονται εξ αποστάσεως. Στα θέματα του συνεδρίου συμπεριλαμβάνονται στρατηγικός σχεδιασμός, η επανεκκίνηση  του τουρισμού στο 2021, τα πλεονεκτήματα των προορισμών, τι να περιμένουν οι αγορές, τι ζητάει ο πελάτης στις νέες συνθήκες και άλλα. Η δυναμική της δράσης θα οδηγήσει σε συγκεκριμένα αποτελέσματα και στόχους για τις πωλήσεις 2021.

Η Θεσσαλονίκη είναι το «καλωσόρισμα» για τον Γερμανό τουρίστα

Ξεφεύγοντας από το κλασικό μοντέλο ‘ήλιος + θάλασσα’ οι σύγχρονοι Γερμανοί τουρίστες και αναζητώντας εναλλακτικές μορφές τουρισμού (ορειβατικός, θρησκευτικός, περιηγητικός κτλ.), τόσο η Θεσσαλονίκη και γενικότερα η Κεντρική Μακεδονία είναι ένας προορισμός που καλύπτει όλες τις παραπάνω ανάγκες.

«Η Γερμανική τουριστική αγορά ήταν ανέκαθεν πρόσφορο έδαφος για την Ελλάδα. Οι Γερμανοί τουρίστες επιλέγουν την Ελλάδα παραδοσιακά ως προορισμό. Η Θεσσαλονίκη ως επιλογή city break προορισμού, είχε συνεχώς ανοδική τάση πριν από τον κορονοιό. Η Θεσσαλονίκη είναι το «καλωσόρισμα» για το Γερμανό που θέλει να κάνει τις διακοπές του στη Χαλκιδική και μπορούν να αποτελέσουν μαζί , ένα ενιαίο τουριστικό προϊόν» ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου στο πλαίσιο της χθεσινής (Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου) συνέντευξης Τύπου που δόθηκε σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης σχετικά με το FVW Workshop Greece 2020, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική – Επανεκκίνηση τουρισμού. Στρατηγική για επιτυχία και ασφάλεια».

Η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου

Όπως τόνισε η κα. Πατουλίδου «Είναι αυτονόητο πως η πρώτη μεγάλη  ενέργεια στήριξης του τουρισμού στην μετά Covid 19 εποχή θα γινόταν για τη Γερμανική αγορά. Για το λόγο αυτό, οι μεγάλοι φορείς Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής ενώνουν τις δυνάμεις τους  και τις επόμενες μέρες φιλοξενούν 40 εκπροσώπους».

Ο τουρισμός της πόλης το «εμβόλιο»

Ως μια ‘κατάδυση’ σε αχαρτογράφητα νερά χαρακτήρισε τον τουρισμό για το επόμενο χρονικό διάστημα η κα. Πατουλίδου, λέγοντας ότι οι κινήσεις του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα πρέπει να έχουν μια σκακιστική μαεστρία.

«Το FVW workshop Greece 2020  είναι μία δυναμική κίνηση επανεκκίνησης, ένα …ρουά ματ της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, οι οποίες ενωμένες μπορούν να κάνουν θαύματα» είπε χαρακτηριστικά η πρόεδρος του ΟΤΘ Βούλα Πατουλίδου, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου.

Η κα. Πατουλίδου αναφέρθηκε στα πεδία που θα αναπτυχθούν στο συνεδριακό μέρος του workshop όπως, τρόπος που επιλέγεται ο προορισμός στις νέες συνθήκες, πώς σχεδιάζει ο tour operator το 2021, τι επηρεάζει τις αποφάσεις, τη δυναμική επανεκκίνησης στο κομμάτι φιλοξενίας σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, θεματικές προτάσεις διακοπών, πολιτισμός, γαστρονομία, φύση, ξενοδοχειακές υποδομές και κυρίως η ετοιμότητα προσαρμογής σε όποια νέα δεδομένα.

«Ο τουρισμός της πόλης και της ευρύτερης περιοχής μπορεί, και πρέπει, να είναι το «εμβόλιο» για να σωθεί ο τόπος. Το «εμβόλιο» αυτό προσπαθούμε να το εξελίξουμε με συνέπεια, σκληρή δουλειά και συνεργασίες. Η επόμενη μέρα πρέπει να μας βρει καλύτερα προετοιμασμένους» ανέφερε η  Αντιπεριφερειάρχης της Μηροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου προσθέτοντας πως ο ΟΤΘ, από την πρώτη στιγμή της πανδημίας, συνεργάστηκε και με τον Παγκόσμιο Οργανισμού Τουρισμού ενώ στις 21 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί webinar για τη διαχείριση των νέων δεδομένων με τον ΠΟΤ.

Να ορίσουμε έγκαιρα τη θέση μας στη γερμανική αγορά

Ως ευκαιρία για την επανατοποθέτηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά χαρακτήρισε τα νέα δεδομένα της πανδημίας του κορονοϊού η Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού Μαρία Καραγιάννη.

Η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη

«Η πανδημία διαμορφώνει βραχυπρόθεσμα την ταυτότητα της πόλης ως τουριστικό προορισμό, με τρόπο που δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε με ακρίβεια. Ωστόσο τα νέα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν ως ευκαιρία για την επανατοποθέτηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά και όχι ως δικαιολογία αδράνειας ή αποτυχίας» ανέφερε η κα. Καραγιάννη προσθέτοντας ότι απαιτείται μεγάλη οργανωμένη προσπάθεια που ξεκινάει με τη διοργάνωση του FVW workshop Greece 2020.

«Η καινούργια προσπάθεια με τη διοργάνωση του workshop μας δίνει την ευκαιρία ως πόλη, να ορίσουμε έγκαιρα τη θέση μας στη γερμανική αγορά, αναπτύσσοντας μια συγκεκριμένη στρατηγική και στοχεύοντας στην τουριστική ανάκαμψη το 2021. Η ικανότητα μια πόλης να προσαρμόζεται σε αυτό που απαιτεί η εποχή, αποτελεί προϋπόθεση για να γίνει ένας τόπος ελκυστικός ως προορισμός. Το κτίσιμο εμπιστοσύνης και ασφάλειας θα είναι από τα κορυφαία ζητούμενα των επισκεπτών» τόνισε η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη.

Αύξηση των Γερμανών επισκεπτών

Στο πάνελ της συνέντευξης Τύπου για το «FVW workshop Greece 2020 – Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική» συμμετείχε και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στους στόχους και τη σημαντικότητα της ενέργειας, την ανάγκη να αυξηθεί ο αριθμός των Γερμανών επισκεπτών, εφ’ όσον η Θεσσαλονίκη -μετά την Αθήνα- έχει τον μεγαλύτερο αριθμό καθημερινών τακτικών πτήσεων καθώς και στη συνεργασία της πόλης με τη Χαλκιδική.

Ο πρόεδρος του ΤΟΧ Γρηγόρης Τάσιος

Όπως επισήμανε είναι η  4η χρονιά που το FVW βρίσκεται στην χώρα μας, και  μετά τη Ρόδο, την Κρήτη, την Αθήνα έρχεται και στη Θεσσαλονίκη.

Εκτός από το workshop και το διαδικτυακό συνέδριο, ο κ. Τάσιος δεν παρέλειψε να σχολιάσει τη σοβαρότητα και την αναγκαιότητα της εν λόγω δράσης.

«Κάνουμε συγχρόνως και ένα λόμπι, κάνουμε και δημόσιες σχέσεις, δεν είναι μόνο για να έρθουν την επόμενη χρονιά οι Γερμανοί. Μπαίνουμε σε ένα μεγάλο δίκτυο επικοινωνίας και καταφέραμε με ελάχιστα χρήματα να φέρουμε ένα συνέδριο, μια ημερίδα, η οποία θα μοχλεύσει την πληροφορία. Είναι κομβικό, διότι είναι η πρώτη παρουσίαση του  στην περίοδο Covid, όπου θα παραστεί και ο γ.γραμματέας του ΕΟΤ, ο κ. Φραγκάκης, και θέλουν να δουν από αυτό το συνέδριο, ποια θα είναι η στρατηγική της Ελλάδας για το 2021» ανέφερε ο κ. Τάσιος στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης Τύπου προσθέτοντας «Αυτός ήταν ο στόχος, και έγινε η απόλυτη διασπορά η οικονομική, που είναι κάτι πολύ σημαντικό. Και το Μάρτιο του 2021 θα έχουμε ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα».

*

-Το «FVW workshop Greece 2020, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική – Επανεκκίνηση τουρισμού. Στρατηγική για επιτυχία και ασφάλεια» διοργανώνεται 15-20 Σεπτεμβρίου από κοινού από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής, το Δήμο Θεσσαλονίκης, με την ευγενική στήριξη του ΕΟΤ, του ΞΕΕ, και υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού.

-Αξίζει να σημειωθεί πώς ο αρχισυντάκτης του FVW Medien Klaus Hildebrand, σε διαδικτυακή επικοινωνία κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου τόνισε τη μεγάλη αξία της διοργάνωσης για τη γερμανική αγορά όταν όλοι οι προορισμοί είναι κλειστοί (Ισπανία, Τουρκία κτλ.) και η Ελλάδα φαίνεται ως λαμπερή εξαίρεση με όσα έχει επιτύχει εν μέσω κορονοϊού.

«Μια ηλιαχτίδα, ένα φως» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Hildebrand τονίζοντας ότι η Ελλάδα είναι η μόνη διέξοδος, την εποχή του κορονοϊού, δίνοντας μεγάλη ελπίδα. «Η εθνική στρατηγική που θα αναπτυχθεί στο συνέδριο από τον Γ.Γ. ΕΟΤ κ. Φραγκάκη, θα βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση. Η γνωριμία με την πόλη της Θεσσαλονίκης και τη Χαλκιδική θα δώσει μεγάλη ώθηση γιατί τα τουριστικά γραφεία βασίζονται στις προτάσεις του FVW μέσα από τα άρθρα και αφιερώματα στους προορισμούς για την προώθηση των πωλήσεων.» ανέφερε ο αρχισυντάκτης του FVW Medien Klaus Hildebrand.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here