Η διοργάνωση εκδηλώσεων και η επικοινωνία μετά τον… κορονοϊό

0
128
views

Ως ουτοπία φαντάζει στις μέρες μας η ανάγκη των ανθρώπων να συνευρεθούν, να διασκεδάσουν αλλά και να απολαύσουν μια εμπειρία που τους προσφέρει ένα συγκεκριμένο brand.

Ωστόσο, άνθρωποι των δημοσίων σχέσεων και της διοργάνωσης εκδηλώσεων, προετοιμάζονται για τη νέα –μετά κορονοϊό- εποχή, προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα, και μαζεύουν εφόδια για να δημιουργήσουν, για να επικοινωνήσουν.

Ας δούμε την τοποθέτηση της managing director της JADE Communications, στο debbiestravel.gr, Τζένης Δεληχρήστου!

Το μότο σε παγκόσμιο επίπεδο

«Όλοι θα συμφωνούσαν ότι από τα μέσα Μαρτίου (του 2020) οι αλλαγές που έχουν επέλθει στην ζωή μας είναι καταιγιστικές. Είχαμε μάθει να λειτουργούμε μακροπρόθεσμα. Κλείναμε δουλειές για τους επόμενους μήνες, τα οικονομικά μας τα είχαμε οργανώσει σύμφωνα με τις πληρωμές που είχαμε προγραμματίσει να γίνονται σε βάθος χρόνου, ακόμη και τις διακοπές μας τις οργανώναμε από Χριστούγεννα για Πάσχα και από άνοιξη για καλοκαίρι.

Μέσα σε λίγες μόνο μέρες όλα άλλαξαν και πλέον οι ενέργειες αφορούν στο άμεσο μέλλον. Όλες οι σταθερές και οι νόρμες έχουν αλλάξει και το μότο που όλος ο κόσμος, σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο, αποδέχεται είναι πώς «πρώτα η ζωή μετράει». Κάθε ζωή μετράει. 

Για το κοινωνικό καλό

Είδαμε μεγάλες εταιρείες όπως, η Louis Vouiton, ο Armani κ.ά., να αλλάζουν την παραγωγή τους και να την προσαρμόζουν στις νέες ανάγκες και στα νέα δεδομένα με στόχο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο.

Είδαμε influencers όπως, η Chiara Ferragni να δραστηριοποιούνται και να χρησιμοποιούν την ‘δύναμη’ που έχουν και να μαζεύουν χρήματα υπέρ του κοινωνικού καλού.

Αντίστοιχα και στην χώρα μας, πολλές εταιρείες ενεργοποιήθηκαν άμεσα προς αυτή την κατεύθυνση. Βλέπουμε λοιπόν, πως μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες ανθίζει ένα παραγκωνισμένο αξιακό πλαίσιο, που είναι η κοινωνική αλληλεγγύη. Όλες οι δραστηριότητες έχουν παγώσει, πέρα από αυτές που υπηρετούν το κοινωνικό καλό.

Ουτοπία…

Όλες αυτές οι ραγδαίες εξελίξεις, αναπόφευκτα έχουν προκαλέσει αλλαγές σε πάρα πολλούς τομείς, ένας από τους οποίους είναι ο χώρος των εταιριών της διοργάνωσης εκδηλώσεων.

Η ανάγκη των ανθρώπων να συνευρεθούν, να διασκεδάσουν αλλά και να απολαύσουν μια εμπειρία που τους προσφέρει ένα συγκεκριμένο brand, φαντάζει στις μέρες μας ουτοπία. Όταν ακόμη και για την σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο απαγορεύεται η συγκέντρωση άνω των 2 ατόμων, φαίνεται τουλάχιστον αστείο να προγραμματιστεί οποιαδήποτε εκδήλωση, συναυλία ή φεστιβάλ με 100, 1000 και πάνω άτομα.

Χαμογελαστή, όπως πάντα, η Τζένη Δεληχρήστου της JADE Communications

Η επόμενη μέρα

Πώς όμως θα είναι η επόμενη ημέρα γι’ αυτόν τον κλάδο; Θα σταματήσουν οι εταιρείες να επιλέγουν ως τρόπο προβολής και επικοινωνίας των προϊόντων τους την δημιουργία εκδηλώσεων με στόχο την σύνδεση του κοινού τους με το προϊόν τους; Θα σταματήσει ο κόσμος να επιθυμεί να συμμετέχει σε εκδηλώσεις; Θα σταματήσει ο κόσμος να δοκιμάζει; Να διασκεδάζει; Να ζητάει νέες εμπειρίες; 

Όχι φυσικά.

Η προσωπική μου γνώμη είναι πως ο κόσμος μετά από όλο αυτό θα έχει ακόμη μεγαλύτερη την ανάγκη να αλληλεπιδράσει, να συνδεθεί με πρόσωπα και με πράγματα. Έχοντας την επίγνωση πλέον, του πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος μας και πόσο εύκολα μπορεί να αναλωθεί σε άσκοπες ρουτίνες που είχαν παγιωθεί μέχρι τώρα στην καθημερινότητά μας, οι επιλογές μας τώρα θα είναι ακόμη πιο ποιοτικές, πιο συνειδητές και πιο στοχευόμενες.

Επομένως, η πρόκληση γίνεται ακόμη μεγαλύτερη τόσο για τις εταιρείες όσο και για τα ίδια τα γραφεία επικοινωνίας και οργάνωσης εκδηλώσεων. Τα μηνύματα θα πρέπει να είναι πιο ουσιαστικά και οι ιδέες για την δημιουργία event ακόμη πιο συναρπαστικές. Όπως και να έχουν τα πράγματα, εμείς θα είμαστε έτοιμοι να προσαρμοστούμε, να δημιουργήσουμε, να επικοινωνήσουμε.

ΤΖΕΝΗ ΔΕΛΗΧΡΗΣΤΟΥ (Managing Director JADE, jenny@jadecom.gr)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here