Η Ανατολική Χαλκιδική ‘ταξίδεψε’ στην Ιταλία!

0
492
views
Ανατολική Χαλκιδική Αμμουλιανή

Τριακόσια χιλιόμετρα ακτογραμμής της Ανατολικής Χαλκιδικής προβλήθηκαν στην Ιταλία μέσα από εννέα επαγγελματικές επισκέψεις.

Ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού παρουσίασε ολοκληρωμένα πακέτα θαλάσσιου τουρισμού, αλλά και προτάσεις για ταξίδια κινήτρων σε εκπροσώπους 9 ιταλικών τουριστικών γραφείων, τα οποία εδρεύουν και δραστηριοποιούνται στο Τορίνο.

Το πρόγραμμα επισκέψεων, το οποίο διαμόρφωσε το γραφείο Ε.Ο.Τ. Ιταλίας, πραγματοποιήθηκε στις 15 και 16 Φεβρουαρίου, ταξιδεύοντας νοερά τους επαγγελματίες Ιταλούς της κεντρικής Ευρώπης σε ένα γαλάζιο μεσογειακό τοπίο, όπου 300 χιλ. ακτογραμμής και 61 λευκές, αμμώδεις παραλίες εναλλάσσονται στο Αιγαίο με τις απολήξεις του Αριστοτελικού Όρους και του Άθωνα.

Κατά τη διάρκεια των επαφών στελέχη του Οργανισμού προέβησαν σε λεπτομερή προβολή ενός μοντέλου καλοκαιρινών διακοπών, το οποίο εστιάζει μεταξύ άλλων στην απόκτηση εμπειριών που συνάδουν με τις τοπικές «θαλάσσιες» ανθρώπινες δραστηριότητες: ιστιοπλοΐα, κρουαζιέρες, αποδράσεις σε νησίδες και σημεία με όμορφη υποθαλάσσια ζωή, παραδοσιακά ψαρέματα, καταδύσεις, υποθαλάσσιες ανακαλύψεις, μαθήματα ναυπηγικής τέχνης, παρέλασαν από τις αίθουσες συνεδριάσεων Ιταλών tour operators και μικρότερων γραφείων γενικού και εναλλακτικού τουρισμού.

Η Μαρία Πάππα από τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού στην Ιταλία

Άνοδος από Ιταλία

Το 20% ξεπερνά η άνοδος στις αφίξεις Ιταλών επισκεπτών στην Ανατολική Χαλκιδική τα τελευταία χρόνια, ενώ η συμμετοχή τους στο τουριστικό παζλ των εθνικοτήτων του 2018 αναμένεται να είναι η πολυπληθέστερη των τελευταίων ετών.

Πρόσθετα, Ιταλοί μεμονωμένοι επισκέπτες αυξάνουν τις διανυκτερεύσεις τους στην περιοχή, ενώ ο οδικός τουρισμός εμφανίζει επίσης σημαντικότατη αύξηση στις προτιμήσεις.

KOUZINA 2018

Στις αρχές Ιουνίου Ιταλοί εκπρόσωποι Τύπου αναμένονται στην προαθωνική χερσόνησο, προκειμένου να λάβουν μέρος στις δραστηριότητες του φεστιβάλ γαστρονομίας KOUZINA 2018 και να ανακαλύψουν τη θαλασσινή  καθημερινότητα του «αθωνικού καλοκαιριού».

Επίσης, το Σεπτέμβριο του 2018 ένα ακόμη ταξίδι εξοικείωσης, απευθυνόμενο σε Ιταλούς product managers τουριστικών γραφείων θα κλείσει τον ετήσιο προωθητικό κύκλο.     

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here