Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΚεντρική ΜακεδονίαΘεσσαλονίκηΤουριστικό σεμινάριο: «Από το παράπονο στην πιστότητα.. Μια 'κρίση' δρόμος»

Τουριστικό σεμινάριο: «Από το παράπονο στην πιστότητα.. Μια ‘κρίση’ δρόμος»

«Από το παράπονο στην πιστότητα.. Μια ‘κρίση’ δρόμος» είναι ο τίτλος του σεμιναρίου που πραγματοποιείται, αύριο, στη Θεσσαλονίκη.

ΝΤ.Χ. (hiotopoulou@gmail.com)

To σεμινάριο που πραγματοποιείται, αύριο, Τρίτη 13 Μαρτίου, στις εγκαταστάσεις του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, στη Θεσσαλονίκη, έχει ως θέμα τη διαχείριση των παραπόνων των πελατών των τουριστικών επιχειρήσεων.

Απευθύνεται σ’ όλους τους εργαζομένους στον κλάδο του τουρισμού, που έρχονται σε επαφή με πελάτες, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, και γενικά σε όλους τους υπαλλήλους του τουρισμού που εξυπηρετούν πελάτες.

Πολλά και τα οφέλη από την παρακολούθηση του εν λόγω σεμιναρίου όπως για παράδειγμα, θα αλλάξει ο τρόπος σκέψης σας για το πώς αντιμετωπίζουμε τον κάθε άνθρωπο που βρίσκεται απέναντί μας. Θα κατανοήσετε το πώς λειτουργεί και αντιδρά ο πελάτης, θα επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες και επίσης θα κατανοήσετε την αξία του παραπόνου.

Εισηγητής του σεμιναρίου με τίτλο «Από το παράπονο στην πιστότητα.. Μια ‘κρίση’ δρόμος»  θα είναι ο Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, επικοινωνιολόγος, Μ.Β.Α. Kingston University, εισηγητής στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, καθηγητης Derby Univ., συγγραφέας.

Σκοπός και θέματα σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι ο συμμετέχων να διδαχθεί και να καταφέρει να εφαρμόσει έναν τρόπο επικοινωνίας που να είναι αποτελεσματικός, να μπορέσει να συσχετίσει κάθε άνθρωπο μαζί του, να καταφέρει να αναγνωρίζει κάθε «περίεργη συμπεριφορά», να χαρτογραφεί το χαρακτήρα του άλλου, να μιλά με τρόπο ευχάριστο, να «πουλά» και οι άλλοι να απολαμβάνουν να αγοράζουν.

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο σεμινάριο είναι εκτός από την εισαγωγή, εξυπηρέτηση πελατών, τύποι ανθρώπων πελατών, π ως αντιμετωπίζουμε τα παράπονα, ποιο είναι το «κουμπί» του καθενός και πώς το πατάμε, η σημασία του παραπόνου και η αξία του.

*

-Το σεμινάριο «Από το παράπονο στην πιστότητα.. Μια ‘κρίση’ δρόμος» πραγματοποιείται από το ειδησεογραφικό τουριστικό πόρταλ TravelDailyNews, και θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, Αμφιθέατρο Β1 (14ο χλμ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, Θέρμη) σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.

-Η ώρα έναρξης είναι στις 9 το πρωί και λήξης στις 16.30. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications, στο τηλ: 210 9374050 ή στο Email: tma@tma.travel.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα