ΕΞΘ – Οι Γάλλοι, η Θεσσαλονίκη και η τοπική γαστρονομία!

0
779
views

Κουλτούρα και γαστρονομία είναι το δίπτυχο των προτιμήσεων των Γάλλων τουριστών, και η Θεσσαλονίκη έχει αυτά τα «ατού»!

Ψητό κεφαλοτύρι (φωτ. Ντέπυ Χιωτοπούλου)

Την καθιστούν ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό για εκείνους που αναζητούν νέους προορισμούς, η δε γεωγραφική της θέση της επιτρέπει να δέχεται επισκέπτες που συνδυάζουν την παραμονή τους με εξορμήσεις σε κοντινές περιοχές ιστορικού ενδιαφέροντος, φυσιολατρίας και αναψυχής.

Οι Γάλλοι τουρίστες δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη, όπως φάνηκε από τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) στη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση του Παρισιού, την TOP RESA – IFTM 2017 που διεξήχθη 26 – 29 Σεπτεμβρίου 2017.

Από δεξιά, Έλενα Κουντουρά (υπουργός Τουρισμού), Χρύσα Σαραβέλου (marketing manager ΕΞΘ), Δήμητρα Νικολή (PR manager ξενοδοχείου Θεσσαλονίκης), Θόδωρος Χαρτοματσίδης (στέλεχος ταξιδιωτικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη)

Το ζεύγος Μακρόν

Η Θεσσαλονίκη, η περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και όλη η Ελλάδα γενικότερα ως προορισμός, παρουσιάζεται «ανεβασμένη» στα μάτια των Γάλλων και πολλοί έσπευσαν να το αποδώσουν στον απόηχο της πρόσφατης επίσκεψης του ζεύγους Μακρόν στη χώρα μας.

Ειδικά όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη, παρατηρείται άνοδος στις διανυκτερεύσεις Γάλλων στα ξενοδοχεία της πόλης και σε αυτό συνέβαλαν η ενίσχυση των απευθείας πτήσεων και η ασφάλεια του προορισμού.

Να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με στοιχεία της ΕΞΘ, για το διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος 2017, στα ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ, σημειώθηκαν 13.380 διανυκτερεύσεις Γάλλων τουριστών έναντι 12.618 το αντίστοιχο περσινό διάστημα (+6,04%).

Τουριστικά πακέτα

Γενικότερα, η τάση που επικρατεί στη διεθνή αγορά για επέκταση των τουριστικών πακέτων σε εναλλακτικούς προορισμούς, βρίσκει τη Θεσσαλονίκη αρκετά έτοιμη σε αυτό το κομμάτι, προσφέροντας στους Γάλλους επισκέπτες αυτά που επιθυμούν.

Η γαλλική αγορά μπορεί να συμβάλλει στην αναβάθμιση του πελατειακού χάρτη για τα ξενοδοχεία της πόλης, καθώς οι ταξιδιώτες της είναι συνήθως μεσαίας και ανώτερης εισοδηματικής τάξης.

Πλέον οι tour operators εμφανίζονται περισσότερο δεκτικοί στο να εντάξουν τη Θεσσαλονίκη στα τουριστικά πακέτα τους, αλλά και όσοι ήδη «προωθούν» τον προορισμό, εμφανίζονται πρόθυμοι να επιμηκύνουν το μέσο όρο διαμονής στην πόλη.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here