«Κάνε κάτι μεγαλειώδες» – Η νέα τουριστική καμπάνια της ΠΚΜ (ΦΩΤΟ + VIDEO)

0
34
views

«Κάνε κάτι μεγαλειώδες» είναι ο τίτλος της νέας τουριστικής καμπάνιας που προωθεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, την οποία και παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση, χθες, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού (27/9) στο κινηματοθέατρο «Ολύμπιον» στη Θεσσαλονίκη.

Της Ντέπυς Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

Στις αποχρώσεις του μπλε (γαλάζιο και βαθύ μπλε) είναι το μονόγραμμα Μ του νέου τουριστικού σήματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Ενώ η νέα τουριστική καμπάνια υπό τον τίτλο «Kάνε κάτι μεγαλειώδες» («Do something Great») υπόσχεται μέσα από τις δελεαστικές εικόνες του δίλεπτου βίντεο αλλά και των επιμέρους ενοτήτων (γαστρονομία, πολιτισμό, εναλλακτικές μορφές τουρισμού κτλ.) σ’ όλους τους επισκέπτες μεγαλειώδεις και αξέχαστες στιγμές, 365 ημέρες, δώδεκα μήνες τον χρόνο.

«Κυνηγάμε το μεγαλείο για να νικήσουμε τον χρόνο; Ή για να κάνουμε τον χρόνο να αξίζει;» αναρωτιέται ο αφηγητής του δίλεπτου βίντεο της νέας τουριστικής καμπάνιας της ΠΚΜ.

«Τι είναι το μεγαλειώδες; Είναι μεγάλο ή είναι μικροσκοπικό; Είναι θέμα προσπάθειας ή θέμα προσοχής;» συνεχίζει μέσα από αγαπημένες εικόνες μοναδικών περιοχών και μνημείων όλης της Κεντρικής Μακεδονίας.

Συγκίνηση, χαρά και περηφάνια

«Νιώθω συγκινημένος, χαρούμενος αλλά και πολύ περήφανος» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας στους φορείς του τουρισμού της ΠΚΜ, οι οποίοι έδωσαν το ‘παρών’ στην χθεσινή εκδήλωση.

Όπως επισήμανε ο κ. Τζιτζικώστας «δεν θα αποκαλέσω τον τουρισμό ως ‘βαριά’ βιομηχανία αλλά αναπτυξιακή βάση και τομέα αιχμής για την οικονομία της Κεντρικής Μακεδονίας. Δεν θα χαρακτηρίσω την αποψινή εκδήλωση ως θεματική, γιατί για εμάς ο τουρισμός δεν αποτελεί μια επιμέρους θεματική ενότητα, ανάμεσα σε πολλές, αλλά βρίσκεται στον πυρήνα των δεσμεύσεών μας, στις δράσεις μας και του οράματός μας για τη Μακεδονία του 2030».

Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας παρουσιάζει τη νέα τουριστική καμπάνια της ΠΚΜ (φωτ. Ντ.Χ.)

Ο τουρισμός στην Κεντρική Μακεδονία την τελευταία επταετία

Ο κ. Τζιτζικώστας παρουσιάζοντας τα στοιχεία των τελευταίων ετών στον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας, επισήμανε, μεταξύ άλλων, τη σταθερή πρωτιά της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στη χώρα, σε αφίξεις τουριστών, τον αριθμό αφίξεων που ξεπέρασε τα 7 εκατ. ετησίως, τον διπλασιασμό των επισκεπτών στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους, τις 3.000 νέες θέσεις εργασίας στον τουρισμό την προηγούμενη πενταετία, το άνοιγμα σε νέες τουριστικές αγορές – στόχους όπως το Ισραήλ, η Πολωνία, οι Αραβικές Χώρες και η Ασία καθώς και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, σε πρώτη φάση, κατά τους φθινοπωρινούς μήνες κατά 35%.

Εικόνα από το δίλεπτο βίντεο της νέας τουριστικής καμπάνιας της ΠΚΜ

Στοχευμένες δράσεις

Σχετικά με τις στοχευμένες δράσεις της ΠΚΜ στον τομέα του τουρισμού και κατά τη διάρκεια της πανδημίας ο Περιφερειάρχης επισήμανε πως υλοποιούνται σε όλες τις Π.Ε. της Κεντρικής Μακεδονίας και σε όλες τις μορφές τουρισμού.

«Τα 8.514 έργα, ύψους 2 δις ευρώ που υλοποιούμε σήμερα ως ΠΚΜ, σε όλους τους τομείς, σε όλες τις Π.Ε., αλλά και ειδικά και σε στοχευμένες δράσεις στον τουρισμό και τη σύνδεσή του με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα φέρνουν προστιθέμενη αξία και ισχύ στον τουρισμό μας» επισήμανε ο κ. Τζιτζικώστας.

Να σηκώσουμε τον πήχη πιο ψηλά

Όπως ειπώθηκε ο μεγάλος στόχος της ΠΚΜ είναι να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επισκέπτες, «να είμαστε ένα ακόμη πιο ελκυστικό προϊόν, να σηκώσουμε τον πήχη ακόμη πιο ψηλά» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τζιτζικώστας επισημαίνοντας πως η μεγάλη αύξηση των τουριστών από το 2013 έως το 2019 δεν είναι το ταβάνι της ΠΚΜ, «είναι η βάση, είναι η αρχή για να κάνουμε ακόμη πιο μεγάλη και ισχυρή την Κεντρική Μακεδονία. Για να δημιουργήσουμε νέα έσοδα, νέο εισόδημα και πολλές θέσεις εργασίας».

Ο ίδιος αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η ΠΚΜ εστιάζει ακόμη πιο δυναμικά στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, εκεί όπου κάθε εικόνα, κάθε γεύση, κάθε μνημείο κουβαλάει μια μεγάλη ιστορία.

«Ο τουρίστας επισκέπτεται μια Περιφέρεια που αλλάζει ταχύτατα και κοιτάζει μπροστά, και αυτά τα στοιχεία, της μεγάλης και μοναδικής εμπειρίας για κάθε επισκέπτη, αλλά και του πραγματικού μεγαλείου αυτού του τόπου, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα,μετουσιώνουμε στο νέο τουριστικό σήμα και στη νέα τουριστική καμπάνια υπό τον τίτλο «Do something great»» ανέφερε ο κ. Τζιτζικώστας λέγοντας χαρακτηριστικά «Στην κεντρική Μακεδονία χτίζουμε κάτι μεγάλο, το χτίζουμε όλοι μαζί, με τους ανθρώπους του τουρισμού, με τους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους’ όλοι μαζί χτίζουμε κάτι μεγάλο για τη Μακεδονία, γιατί είναι ο τόπος μας, το μεράκι, το χρέος  μας, είναι ο μεγάλος δρόμος που βαδίζουμε, είναι η μεγάλη μας ιστορική κληρονομιά, είναι η μεγάλη πρόκληση του μέλλοντος, γιατί είναι η στιγμή μας να κάνουμε τη Μακεδονία μας μεγάλη».  

Να φέρουμε την 1η υπερατλαντική πτήση

Για έναν κύκλο που άνοιξε σήμερα για την ΠΚΜ στο κομμάτι του τουρισμού, αναφέρθηκε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος λέγοντας πως η καμπάνια δημιουργήθηκε από πρωτογενές υλικό το οποίο συγκεντρώθηκε τον τελευταίο χρόνουπό σκληρές συνθήκες λόγω των περιορισμών της πανδημίας του κορωνοϊού και «δομήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδείξει την αυθεντικότητα της Κεντρικής Μακεδονίας, να αναδείξει ένα τουριστικό αφήγημα ενιαίο για όλη την Κεντρική Μακεδονία, να ενώσει τα ψηφιδωτά των Π.Ε. και να δημιουργήσει μια σύνθετη εμπειρία».

Επιπρόσθετα αναφέρθηκε και στους στόχους της ΠΚΜ όπως η έλευση της πρώτης υπερατλαντικής πτήσης στο αεροδρόμιο Μακεδονία, από τις ΗΠΑ, η δημιουργία home porting για την κρουαζιέρα, το να καταστεί ως κινηματογραφικός προορισμός, όπου μάλιστα θα υπάρξουν και νέες ανακοινώσεις κτλ. «Η εξωστρέφεια είναι το παν» δήλωσε ο κ. Θάνος.

Σύντομους χαιρετισμούς απεύθυναν ο υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης Σταύρος Καλαφάτης και ηδιευθύντρια του γραφείου Πρωθυπουργού Μαρία Αντωνίου.

«Το καλοκαίρι που μας πέρασε πήραμε μια θαρραλέα απόφαση, ‘ανοίξαμε’ τον τουρισμό, βάζοντας πάνω απ’ όλα τη δημόσια υγεία» ανέφερε ο κ. Καλαφάτης προσθέτοντας πως η Κεντρική Μακεδονία έχει όλες τις δυνατότητες να αποτελέσει τουριστικό προορισμό 12 μήνες το χρόνο.

Από την πλευρά της η κα. Αντωνίου επισήμανε«Η επόμενη χρονιά να ξεπεράσει κάθε προσδοκία, δημιουργώντας όμως την κατάλληλη προβολή και αυτό είναι που καταφέρνει η ΠΚΜ, προκειμένου να δημιουργήσουμε το όραμα για όλη τη Βόρεια Ελλάδα».

Το βίντεο της παρουσίασης του νέου τουριστικού σήματος

*

-Η παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας και του νέου τουριστικού σήματος της ΠΚΜ πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου, στο κινηματοθέατρο «Ολύμπιον» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

-Το ‘παρών’ στην εκδήλωση έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης Σταύρος Καλαφάτης, η διευθύντρια του γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του ΟΤΘ Βούλα Πατουλίδου, ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος, ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Ιορδάνης Τζαμτζής, ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής Γιάννης Γιώργος, ο πρόεδρος της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece Γιώργος Βήλος, ο αντιπρόεδρος της ΕΞΘ Ντίνος Τορνιβούκας και λοιποί φορείς του τουρισμού.

Από δεξιά: Σταύρος Καλαφάτης, Απόστολος Τζιτζικώστας, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, Ιορδάνης Τζαμτζής (φωτ. ΝΤ.Χ.)
Ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής Γιάννης Γιώργος. Στο πίσω κάθισμα ο πρόεδρος του Ελληνο – Ιταλικού Επιμελητηρίου Χρήστος Σαραντόπουλος (φωτ. ΝΤ.Χ.)

-Εντύπωση έκανε η απουσία στελεχών του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Τμήματος Τουρισμού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here