33η Philoxenia – η «καρδιά» του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη!

0
616
views

600 εκθέτες, 300 + hosted buyers, 4.000 ραντεβού, 3 μέρες, μία πόλη, δυο εκθέσεις! Καλώς ορίσατε στην Philoxenia και στη Hotelia!

ΝΤ. Χ. (hiotopoulou@gmail.com)

Μια έκθεση ορόσημο για τον κλάδο, η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia, η οποία πραγματοποιείται για 33η φορά, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ – Helexpo.

Μια έκθεση, όπου επί 3 μέρες, από την Παρασκευή 10 έως και την Κυριακή 12 Νοεμβρίου, η «καρδιά» του τουρισμού θα χτυπάει, στη Θεσσαλονίκη. Εκεί, όπου, επί 3 μέρες, θα εκπροσωπείται όλη η τουριστική Ελλάδα!

 10% αύξηση συμμετοχών

Ως τη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση των Βαλκανίων χαρακτηρίζει τη Philoxenia ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης, αναφέροντας ότι φέτος καταγράφεται μια αύξηση 10% στις συμμετοχές.

Φέτος, στην 33η Philoxenia, συμμετέχουν και οι 13 Περιφέρειες, αλλά και πολλοί τουριστικοί δήμοι.

Οι εκθέτες στην Philoxenia είναι 400 (άμεσοι και έμμεσοι) από 18 χώρες ενώ έντονη παρουσιάζεται και η ξένη παρουσία, καθώς καταγράφονται άμεσες συμμετοχές από χώρες όπως η Τουρκία –για πρώτη φορά έρχεται αυτόνομα η Σμύρνη και ο δήμος Σαρκόι – η Κύπρος, η Αίγυπτος, η Αυστρία, η Ρωσία, η Αλβανία, η Βουλγαρία, η Σερβία, η Πολωνία, το Λουξεμβούργο, η Τσεχία, η Σλοβακία, το Περού, οι Φιλιππίνες και η Ινδονησία.

4.000 ραντεβού

Παράλληλα, με την 33η Philoxenia, διεξάγεται και η Hotelia, η οποία φέρνει ό,τι πιο νέο στους κλάδους του εξοπλισμού των ξενοδοχείων, της εστίασης και της καφεστίασης.

Έτσι, το τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» – Philoxenia και Hotelia-, με σύμμαχο τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού, θα φιλοξενήσει συνολικά 600 εκθέτες (400 στη Philoxenia -άμεσοι και έμμεσοι- από 18 χώρες) και (200  στη Hotelia άμεσοι και έμμεσοι).

Επίσης, στο τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» έχουν προσκληθεί περίπου 180 ξένοι μεμονωμένοι hosted buyers, ενώ άλλοι 125 θα συμμετέχουν ως ομαδική αποστολή από Βουλγαρία, Αλβανία και ΠΓΔΜ.

Στο πλαίσιο αυτό έχουν προγραμματιστεί πάνω από 4.000 ραντεβού μεταξύ εκθετών και μεγάλων tour operators από 36 χώρες-στόχους για την ελληνική αγορά.

Διεθνές συνέδριο «Ασιατικός τουρισμός»

Σημαντική εκδήλωση στο πλαίσιο της Philoxenia είναι το διεθνές συνέδριο, που πραγματοποιείται την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου, στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης».

Το θέμα του συνεδρίου, «Ασιατικός τουρισμός. Η Ελλάδα ως προορισμός και ευρωπαϊκή πύλη», το οποίο θα αναδείξει με τη βοήθεια κορυφαίων Ελλήνων και ξένων ομιλητών τις νέες προοπτικές του εγχώριου τουριστικού προϊόντος http://apps.helexpo.gr/inst/Newsletters/2017/Asian_Tourism_Conference/2nd_EL/news.htm).

Να σημειώσουμε ότι στην 33η Philoxenia, Χορηγός Επικοινωνίας είναι και το Debbiestravel.gr, το οποίο, και θα σας κρατάει καθημερινά ενήμερους, σχετικά με τα δρώμενα της Έκθεσης.

Tips

-Η 33η Philoxenia και η Hotelia πραγματοποιούνται Παρασκευή 10 – Κυριακή 12 Νοεμβρίου, στα Περίπτερα 13 και 15, 9 και 12, της ΔΕΘ – Helexpo.

-Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, που δόθηκε την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου, επισημάνθηκε η επιστροφή στην Philoxenia των ναυτιλιακών εταιρειών, καθώς και η συμμετοχή περισσότερων αεροπορικών επιχειρήσεων, τουριστικών γραφείων και μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων *.

Από αριστερά, Τόνια Νικολαΐδου υπεύθυνη οργάνωσης Hotelia, Γιάννης Ασλάνης πρόεδρος Thessaloniki Convention Bureau, Κυριάκος Ποζρικίδης διευθύνων σύμβουλος ΔΕΘ-Helexpo, Ανδρέας Μανδρίνος πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Τραπτσιώνη υπεύθυνη οργάνωσης Philoxenia

-Σ’ ότι αφορά την Hotelia, η οποία φέρνει ό,τι πιο νέο στους κλάδους του εξοπλισμού των ξενοδοχείων, της εστίασης και της καφεστίασης, θα υπάρχουν ενότητες που θα εστιάζουν στο τουρισμό υγείας και ευεξίας (SPA concept), στους χώρους των lobby των ξενοδοχείων (LOBBY concept), στην ενότητα «All About Café» αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, στην ενότητα «All About Gastronomy» η οποία επικεντρώνεται στο Greek Breakfast & Brunch+ και στη Γαστρονομική Φιλοξενία, δίνοντας βαρύτητα στο πώς η γαστρονομία μπορεί να είναι στην υπηρεσία του ξενοδοχείου, καθώς και στο «Green Zero Hotel “Reloaded”», το πρώτο modular οικολογικό bungalow.

*Η δική μας τοποθέτηση είναι, ότι, σε μια τέτοια διεθνή έκθεση τουρισμού, που διεξάγεται εδώ και 33 χρόνια, στη Θεσσαλονίκη, και αποτελεί αφορμή, για επιχειρηματικές συναντήσεις, παρουσιάσεις, συνεντεύξεις, ημερίδες, συνέδρια αλλά και ‘πηγαδάκια’ του τουριστικού κόσμου, είναι ότι, το ‘παρών’ θα πρέπει να το δίνουν ΟΛΕΣ οι αεροπορικές εταιρίες – κυρίως οι ελληνικές, και εκείνες με παρουσία στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»-, ΟΛΕΣ οι ναυτιλιακές εταιρίες, και βεβαίως μεγάλος αριθμός τουριστικών γραφείων, ξενοδοχείων και εμπλεκόμενων του τουριστικού κλάδου.  

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here