ΕΤΓΜ-Θ – «Στηρίζουμε αεροπορικές εταιρίες με συνέχεια και συνέπεια!»

0
738
views

«Ως Ένωση Τουριστικών Γραφείων στηρίζουμε τις αεροπορικές εταιρίες που έχουν συνέχεια και συνέπεια» τονίζει ο πρόεδρος της ΕΤΓΜ-Θ, Βύρων Θεολόγης.

ΤΗΣ ΝΤΕΠΥΣ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)

Η αναστάτωση που έχει προκληθεί τις τελευταίες μέρες σε κόσμο που έχει ήδη κλείσει εισιτήριο με την Ryanair, και αυτό ανατρέπεται, λόγω των ακυρωθέντων πτήσεων της low cost αεροπορικής εταιρίας, ήταν κάτι το αναμενόμενο.

Υπάρχει κόσμος που είχε προγραμματίσει ένα ταξίδι, και αυτό, τις τελευταίες μέρες, έχει ανατραπεί.

«Εμείς, από την πλευρά μας, προσπαθούμε με άλλη αεροπορική εταιρία, να εξυπηρετήσουμε» επισημαίνει στο debbiestravel.gr ο Βύρων Θεολόγης, πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης (ΕΤΓΜ-Θ), ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο, οι τιμές, δεν θα είναι οι ίδιες, αλλά ακριβότερες, κάτι που θα επιβαρύνει τον πελάτη, βεβαίως.

Ο πρόεδρος της ΕΤΓΜ-Θ Βύρων Θεολόγης

Κακό για την πόλη

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της Ryanair, μεταξύ Νοεμβρίου 2017 και Μαρτίου 2018, περιορίζονται τα σχέδια για το στόλο της, και θα πετάει με 25 λιγότερα αεροσκάφη από το Νοέμβριο (από τα 400), και με 10 λιγότερα από τον Απρίλιο του 2018, προκειμένου να μειώσει το ρίσκο περαιτέρω ακυρώσεων πτήσεων.

Για το παραπάνω διάστημα, ακυρώνονται συνολικά 34 δρομολόγια της αεροπορικής εταιρίας. Ακυρώνονται οι πτήσεις για Χανιά, από Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάφο, ενώ από Θεσσαλονίκη ακυρώνονται και οι πτήσεις για Μπρατισλάβα, Παρίσι (Beauve), Αμβούργο και Βαρσοβία.

Ακυρώνονται από Θεσσαλονίκη οι πτήσεις για Χανιά, Μπρατισλάβα, Παρίσι (Beauve), Αμβούργο και Βαρσοβία

«Όταν μία αεροπορική εταιρία ‘κόβει’ δρομολόγια δεν είναι καλό’ δεν είναι καλό για την πόλη και για τον τουρισμό της» αναφέρει στο debbiestravel.gr ο κ. Θεολόγης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Ryanair έχει ένα στοχευμένο κοινό, «είναι πολύς κόσμος που ταξιδεύει λόγω των φθηνών εισιτηρίων», εξηγεί ο κ. Θεολόγης, συμπληρώνοντας, ότι «αυτό βέβαια, δε σημαίνει ότι και άλλες αεροπορικές εταιρίες δεν έχουν προσφορές».

Προσφορές βέβαια, τις οποίες για να τις πετύχει κανείς, θα πρέπει να κάνει την αγορά του εισιτηρίου, αρκετό χρονικό διάστημα νωρίτερα από τις ημέρες που θα ταξιδέψει.

«Σ’ αυτό πρέπει να εκπαιδεύσουμε τον πελάτη, ότι οι προσφορές είναι για μακροπρόθεσμα, και όχι για την επόμενη μέρα του ταξιδιού» τονίζει ο πρόεδρος της ΕΤΓΜ-Θ.

Αεροπορικές με συνέχεια!

Για μια αεροπορική εταιρία, σημαντικό ρόλο παίζει η εξυπηρέτηση απέναντι στους πελάτες της και βεβαίως η αξιοπιστία στις ώρες αναχωρήσεων/αφίξεων.

«Η Ένωσή μας στηρίζει τις αεροπορικές εταιρίες, που έχουν συνέχεια και συνέπεια» τονίζει ο πρόεδρος της ΕΤΓΜ-Θ Βύρων Θεολόγης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here