Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΚεντρική ΜακεδονίαΘεσσαλονίκηΓίνε πρεσβευτής της Θεσσαλονίκης!

Γίνε πρεσβευτής της Θεσσαλονίκης!

Αλήθεια, εσείς ‘πόσο’ Θεσσαλονικείς είστε, πόσο αγαπάτε τη Θεσσαλονίκη και τι κάνετε για την προβάλλετε στον πλανήτη Γη;

ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Η ΝΤΕΠΥ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (hiotopoulou@gmail.com)

DSCN9518

Μια πρόσκληση στα μέσα Μαρτίου, για το σημερινό workshop σχετικά με την ανάπτυξη στρατηγικής για την προβολή της Θεσσαλονίκης, από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), ήταν αφορμή για αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω.

«Thessaloniki’s Ambassador Network Stategy Workshop» ήταν ο τίτλος του σημερινού workshop, δηλαδή, με άλλα λόγια, «Γίνε πρεσβευτής της πόλης – της Θεσσαλονίκης», γιατί;, γιατί όπως θα καταλάβετε η γνώμη όλων όσων ζουν στη Θεσσαλονίκη μετράει!

«Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε ως Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, είναι να χρησιμοποιήσουμε όλους αυτούς τους πρεσβευτές της Θεσσαλονίκης, προβάλλοντας τόσο την πόλη όσο και την ευρύτερη περιοχή, μεμονωμένα και με τις δικές τους ενέργειες, είτε ως εταιρίες είτε ως προσωπικότητες, ανθρώπους από το χώρου του αθλητισμού, αρχιτέκτονες, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες κ.ά., για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα εργαλείο, ένα δίκτυο, ώστε να γίνει αυτό που λέμε ‘από στόμα σε στόμα’ προβολής του προορισμού, εκεί  όπου όλοι θα μπορούν να επικοινωνούν τη Θεσσαλονίκη, και να πουν τη δική τους ιστορία» εξηγεί στο debbiestravel.gr η υπεύθυνη Μarketing & Communications του ΟΤΘ, Κλέλια Γραμματικοπούλου.

DSCN9516

Πρωινό workshop για λάτρεις της Θεσσαλονίκης

12 άνθρωποι, διαφορετικών ηλικιών, από διαφορετικούς χώρους, σχεδόν ο καθένας, συμμετείχαμε στο σημερινό πρωινό workshop.

Workshop

Σκοπός, να καταθέσουμε στους ειδικούς υποστηρικτές του workshop, τις απόψεις μας, σχετικά με τη Θεσσαλονίκη. Τι είναι αυτό που αγαπάμε στη Θεσσαλονίκη, τα υπέρ και τα κατά της, τα κρυμμένα της μυστικά, τις παραδόσεις της, η επιρροή που μπορεί να έχει ο καθένας από τους συμμετέχοντες – και όχι μόνο- στην πόλη, στον τουρισμό της, στους ανθρώπους που την επισκέπτονται, στους νέους, στους μεγαλύτερους, στους ‘ψαγμένους’, στους μη.

«Έχουμε πρεσβευτές εκπληκτικούς που δραστηριοποιούνται σε διάφορους  τομείς, κάνουν αυτό που κάνουν από μόνοι τους, και από δική τους αγάπη’ να τους δώσουμε και εμείς ένα παραπάνω κίνητρο να κάνουν πράγματα και να το προωθήσουν κι αυτοί στο δικό τους δίκτυο που επηρεάζουν» αναφέρει στο debbiestravel.gr η κα. Γραμματικοπούλου.

Όπως η ίδια εξηγεί, πρόκειται για ένα εργαλείο, το οποίο είναι πολύ δυνατό στο εξωτερικό, ανεκμετάλλευτο στην Ελλάδα, και σκοπός του Φορέα -του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης-, είναι να συλλέξει πληροφορίες από τους ανθρώπους της πόλης, οι οποίοι θα αναφερθούν στα κίνητρα για να συμμετέχουν, να δουν κι εκείνοι ποιο το δικό τους όφελος, «να δούμε και εμείς, πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε ως Φορέας για να τους στηρίξουμε, ποιες οι δυσκολίες, να δούμε πως μπορεί ν αναπτυχθεί καλύτερα αυτό το εργαλείο» εξηγεί, μεταξύ άλλων, η Κλέλια Γραμματικοπούλου.

Workshop1

Το brand του προορισμού

Στη σημερινή παρουσίαση και το διάλογο του σημερινού workshop ήταν προσκεκλημένος ο Dr. Kieth Dinnie, ο οποίος είναι εξπέρ στο branding για την προβολή του εκάστοτε τόπου, και επίσης είναι ο πρώτος που έχει γράψει παγκοσμίως βιβλίο για το branding του προορισμού. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι έχει ζήσει στη Θεσσαλονίκη επί 4 χρόνια (1992 – 1996).

Μαζί με τον Kieth Dinnie, η Mrs. Giannina Warren, η οποία συζήτησε και ανέλυσε με τους συμμετέχοντες, ερωτήματα όπως, τι αγαπάς στη Θεσσαλονίκη, ποιοι οι κρυμμένοι θησαυροί, η αυθεντικότητα, η αυτονομία, η τάση των σημερινών νέων με τον τρόπο τον οποίο ταξιδεύουν κ.ά.

Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης, η οποία, αναμφίβολα επηρεάζεται από την πολυπολιτισμικότητά της, στον τρόπο διασκέδασης, στη μουσική και στα φεστιβάλ, σε περιοχές κοντινές από Θεσσαλονίκη (από μισή –μία ώρα έως και παραπάνω), στις δραστηριότητες κ.ά.

Βασικό ρόλο, τη σήμερον εποχή, για την προβολή ενός προορισμού, κατέχουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπου, μεταξύ άλλων, έγιναν συζητήσεις, για το πώς αυτά επηρεάζουν τα κόσμο σ’ όλον τον πλανήτη, έτσι ώστε να επιλέξουν το συγκεκριμένο προορισμό κ.ά.

Klelia Kieth Giannina Από δεξιά, Κλέλια Γραμματικοπούλου, Kieth Dinnie, Giannina Warren

Tips

-Το σημερινό πρωινό workshop με συμμετέχοντες ανθρώπους της Θεσσαλονίκης, σε διαφορετικούς τομείς, όλοι όμως με κοινό ενδιαφέρον την αγάπη τους για την πόλη, ακολουθεί αντίστοιχο απογευματινό workshop, αυτή τη φορά με τη συμμετοχή των φορέων της πόλης.

«Η πρωινή συνάντηση ήταν για ανθρώπους της πόλης, το απόγευμα θα γίνει και με τους φορείς της πόλης, να ακούσουμε και αυτούς, και να δούμε σε θεωρητικές βάσεις  πως οι άνθρωποι και οι φορείς της πόλης μπορούν να συνυπάρξουν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα» επισημαίνει στο debbiestravel.gr η υπεύθυνη Μarketing & Communications του ΟΤΘ, Κλέλια Γραμματικοπούλου.

Την οποία, και ευχαριστώ για τη σημερινή πρόσκληση και τη συμμετοχή μου στο workshop «Thessaloniki’s Ambassador Network Stategy Workshop»!

Workshop2

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα