Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΤαξιδιωτικά ΝέαΑεροπορικάAegean – Νέα δρομολόγια, νέοι προορισμοί!

Aegean – Νέα δρομολόγια, νέοι προορισμοί!

18 νέα δρομολόγια που αντιστοιχούν σε 11 νέους προορισμούς ανακοίνωσε σήμερα η Aegean.

ΝΤ. Χ. (hiotopoulou@gmail.com)

18 νέα δρομολόγια από την Aegean (φωτ. Ντέπυ Χιωτοπούλου)

Ένα δίκτυο 153 προορισμών,  σε 44 συνολικά χώρες, με 16,6 εκ. διαθέσιμες θέσεις, 700,000 περισσότερες από το 2017,περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το νέο πρόγραμμα της Aegean, η οποία επιβεβαιώνει την περαιτέρω ισχυροποίηση της θέσης της στην ευρωπαϊκή αγορά και τη διεύρυνση της στήριξής της στον ελληνικό τουρισμό και τις τοπικές κοινωνίες.

Κατά τη διάρκεια της σημερινής παρουσίασης του νέου διευρυμένου προγράμματος της Aegean για το 2018, επιβεβαιώνεται η ενίσχυση του δικτύου της εταιρείας, προσφέροντας το 2018 αυξημένη προσβασιμότητα, μέσω και των νέων συνδέσεων, σε βασικές αγορές που αποτελούν κύριες πηγές τουρισμού για την Ελλάδα, όπως είναι η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία.

Νέα δρομολόγια

Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο πτήσεων της AEGΕAN για το 2018 προστίθενται 18 νέα δρομολόγια που αντιστοιχούν σε 11 νέους προορισμούς από τη βάση της Αθήνας (Τορίνο, Παλέρμο, Μπολόνια και Λαμέτζια Τέρμε στην Ιταλία, Μάλαγα στην Ισπανία, Βασιλεία στην Ελβετία, Ζάγκρεμπ και Ζαντάρ στην Κροατία, Βίλνιους στη Λιθουανία, Κλουζ Ναπόκα στη Ρουμανία και Σκόπια στην ΠΓΔΜ).

Παράλληλα, προστίθενται και 7 νέα δρομολόγια από την Περιφέρεια (Κέρκυρα – Μόσχα, Σαντορίνη – Τελ Αβίβ, Μύκονος – Τελ Αβίβ, Μύκονος- Βηρυτός, Ρόδος – Λυών, Ρόδος – Βηρυτός, Ηράκλειο – Βηρυτός).

Με συνέπεια και συστηματικότητα

«Το 2018 θα αποτελέσει ακόμη μια χρονιά διεύρυνσης της διεθνούς παρουσίας μας αλλά και των επιλογών, που προσφέρουμε στους επιβάτες μας. Διευρύνουμε το δίκτυό μας με 18 νέα δρομολόγια εξωτερικού, με 11 νέους προορισμούς από την Αθήνα, ενώ παράλληλα προσθέτουμε 7 νέα δρομολόγια από την Περιφέρεια» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο αντιπρόεδρος της Aegean, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου.

Από αριστερά: Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN και Ευτύχιος Βασιλάκης, Αντιπρόεδρος της AEGEAN

Όπως ο ίδιος δήλωσε «είναι η πρώτη φορά που τόσες πόλεις από κύριες τουριστικές   αγορές έχουν άμεση σύνδεση με την Αθήνα, που υποστηρίζει τόσο τα σύντομα city breaks, όσο και την προσβασιμότητα στα νησιά μας. Παράλληλα, συνεχίζουμε με συνέπεια και συστηματικότητα να στηρίζουμε την προβολή της χώρας, των προϊόντων μας και των παραγωγών μας για την ανάπτυξη του τουρισμού, αλλά και τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών μας αλλά και στα σημαντικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν μέσω των εμπορικών συνεργασιών των προγραμμάτων μας που συνεχώς εμπλουτίζουμε και εξελίσσουμε».

*

-Συνεχίζοντας τη στρατηγική εστίασης στην ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας, η οποία επιφέρει οφέλη τόσο για την ίδια την πόλη, όσο και για τις άλλες περιοχές και τα νησιά της χώρας, η AEGEAN το 2018 θα συνδέει την Αθήνα με 81 προορισμούς εξωτερικού.

– Παράλληλα, η AEGEAN προχώρησε ήδη σε αναβάθμιση των Lounges επιβατών σε Θεσσαλονίκη και Λάρνακα, ενώ μέχρι το τέλος του 2017 η εταιρεία αναβαθμίζει το Lounge επιβατών της στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Αρχές του 2018, θα ολοκληρωθεί το νέο δεύτερο Lounge της Αθήνας για πτήσεις εκτός Schengen.

– Η Aegean, εκτός από την επιχειρησιακή της ανάπτυξη, δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη συστηματική στήριξη του ελληνικού τουρισμού, τόσο συμμετέχοντας σε συλλογικές πρωτοβουλίες, όσο και μέσα από δράσεις και ενέργειες που αναπτύσσει και υλοποιεί με ίδια μέσα. Συγκεκριμένα, μέσα από συνεργασίες με το δήμο της Αθήνας (Athens Tourism Partnership), την Marketing Greece και τον ΕΟΤ, συμμετέχει συστηματικά στη δημιουργία προωθητικών ενεργειών για την προβολή της Ελλάδας.

-«Όλη η Ελλάδα Κοντά» είναι το πρόγραμμα που συνεχίζει να εστιάζει στη στήριξη και ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας, των τοπικών κοινωνιών και προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία σε συνεργασία με παραγωγούς της περιφέρειας, τους παρέχει σημαντικό βήμα για την ανάδειξη των εικόνων και των προϊόντων του τόπου τους (μηνιαία αφιερώματα σε προορισμούς της Ελλάδας, συνεργασία με 50 τοπικούς παραγωγούς, προώθηση σε μόλις 1 χρόνο πάνω από 60 διαφορετικών ειδών προϊόντων και τοπικών γεύσεων στις πτήσεις της εταιρείας, προβολή περισσότερων από 100 videos για την ελληνική περιφέρεια σε Ελλάδα και εξωτερικό).

-Ταυτόχρονα, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δικές της πρωτοβουλίες όπως είναι η καμπάνια «Greece by Greeks», με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, συνεχίζει να αποτελεί βασικό αρωγό και πρεσβευτή της πιο φιλόξενης εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η συγκεκριμένη καμπάνια συνέβαλε, ώστε να συγκεντρωθούν με τη βοήθεια του κόσμου περισσότερα από 10.000 μυστικά από όλη την Ελλάδα, τα οποία από το Νοέμβριο και μετά θα ταξιδέψουν σε όλον τον κόσμο.

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δημοφιλη αρθρα