Τουριστικοί πράκτορες #2: «Ο δρόμος μπροστά μας είναι μακρύς και δύσκολος…»

0
118
views
Η Βασιλική Σκάγια στη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, World Travel Market, στο Περίπτερο του Τόκυο

Τα τουριστικά γραφεία και οι τουριστικοί πράκτορες, όπως και όλος ο κλάδος του τουρισμού, βιώνουν μια κατάσταση, που δεν θα μπορούσαν να την διανοηθούν σε καμιά περίπτωση.

Άνθρωποι που εμπλέκονται στο τουριστικό προϊόν, εδώ και τουλάχιστον 30 χρόνια, βρίσκονται αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες καταστάσεις.

«Βρισκόμαστε σε μια άνευ προηγουμένου κρίση» λέει χαρακτηριστικά στο debbiestravel.gr η Βασιλική Σκάγια, ιδιοκτήτρια ταξιδιωτικού γραφείου που λειτουργεί στη Θεσσαλονίκη εδώ και 28 έτη, και στην Κέρκυρα 16 χρόνια.

Ας την υποδεχτούμε!

Να ξεπεραστεί η κρίση ρευστότητας

«Τα μετρητά των τουριστικών γραφείων εξαντλούνται. Γι’ αυτό πρέπει να σκεφτούμε με έναν τρόπον, διαφορετικό από τα συνηθισμένα.

Η έλλειψη ρευστότητας παραλύει, όχι μόνο για εμάς τους τουριστικούς πράκτορες, αλλά για ολόκληρη την τουριστική αλυσίδα. Γεγονός, που σημαίνει ότι τα μέτρα οικονομικής στήριξης θα είναι το ‘κλειδί’ για την επιβίωση του κλάδου.

Απαιτείται ένα σχέδιο, μια λύση ρεαλιστική, που θα βοηθήσει τον κλάδο μας και όλες τις ταξιδιωτικές εταιρείες να ξεπεράσουμε την κρίση ρευστότητας, χωρίς βεβαίως να θέτει σε κίνδυνο την προστασία των καταναλωτών. Γιατί, ο καταναλωτής πρέπει να νιώθει ασφάλεια και εμείς του την παρέχουμε, διότι είμαστε οι συνεργάτες του.

Δουλεύουμε 365 ημέρες τον χρόνο

Ο τουριστικός πράκτορας είναι αυτός που διακινεί τον τουρισμό παγκόσμια και συνδέει τις τουριστικές υπηρεσίες μεταξύ τους. Εμείς είμαστε που δουλεύουμε 365 ημέρες τον χρόνο και δεν θα σταματήσουμε ποτέ να δουλεύουμε, εφόσον ο άνθρωπος ταξιδεύει.

Γι’ αυτό πρέπει να προετοιμαστούμε και να εκπαιδευτούμε παράλληλα στους νέους κανόνες, όχι μόνο της υγιεινής αλλά και της ασφάλειας των πελατών μας για την ομαλή μετάβαση της λειτουργίας. Πρέπει να γυρίσουμε σελίδα, να εστιάσουμε, μεταξύ άλλων, και στην αειφόρο ανάπτυξη.

Πρέπει άμεσα να δημιουργηθούν τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα, να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα στους προορισμούς, διασφαλίζοντας ασφαλείς μετακινήσεις και διαμονή στους πελάτες μας.

Σε Β2Β συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, κατά τη διάρκεια αποστολής της Βασιλικής Σκάγια, στην Ιορδανία (φωτ. Ντ.Χ.)

Συντονισμένες κινήσεις

Βέβαια, γίνονται πολλές συντονισμένες κινήσεις από την Ομοσπονδία μας FEDHATTA με τα αρμόδια υπουργεία και έχουν προτείνει μέτρα στήριξης για τον κλάδο μας, έτσι ώστε να επανέλθουμε ομαλά και κανονικά στη λειτουργία μας.

Εάν δεν αρθούν πολύ σύντομα οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, πρωτόκολλα ασφάλειας, πιστοποιητικά, τεστ στα αεροδρόμια, δεν είμαι και τόσο αισιόδοξη στο να μπορούμε να οργανώσουμε τα πακέτα εκδρομών.

Ασφαλιστική κάλυψη

Ακόμη ένα σοβαρό θέμα είναι η ασφαλιστική κάλυψη του ταξιδιώτη από τον κορονοϊό, διότι δεν υπάρχει ασφαλιστική εταιρεία που να τον καλύπτει.

Έχω την αίσθηση, ότι τα τουριστικά γραφεία θα είναι ο τελευταίος κλάδος που θα επιστρέψει στην κανονικότητα, εάν και εφόσον στηριχθεί από την Κυβέρνηση.

Το 2021 θα είναι καλή χρονιά για τον τουρισμό στην Ελλάδα, γι’ αυτό από τώρα πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό να καλλιεργήσουμε ένα κλίμα υπευθυνότητας ,αισιοδοξίας και προοπτικής!».

Σε ξενοδοχειακή μονάδα στο αγαπημένο της νησί, από το οποίο και κατάγεται, την Κέρκυρα!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΚΑΓΙΑ -DAYRISE HOLIDAYS – INCOMINGGREECE (sales@incominggreece.com)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here